Klopt!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik had die nieuwe op het begin getest maar vond hem onhandig, in de tussentijd zijn er wel veel leuke dingen bijgekomen en met die allernieuwste ben ik maar over gegaan.
Nee, vertel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:39 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt!Heb je de quickquote al ontdekt?
hij had ook al een nieuw topic aangemaaktquote:
Opties > (Quick)reply .quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef GGMM het volgende:
Je had die andere wel open mogen laten, die TT is stukken beter als die van mij.
en weer geslotenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hij had ook al een nieuw topic aangemaakt
Ik was degene die de TR plaatste.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
D'r wordt over je geklaagd.
Privégegevens op Fok: waar ligt de grens?
Thnx.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Opties > (Quick)reply .
Even aanzetten, en dan zie je naast het quote knopje nog een knopje verschijnen.
Probeer maar, is echt handig.
Bij mij staat ie nu ook bijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Opties > (Quick)reply .
Even aanzetten, en dan zie je naast het quote knopje nog een knopje verschijnen.
Edit- De quickquote dus.
zijn probleemquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
D'r wordt over je geklaagd.
Privégegevens op Fok: waar ligt de grens?
dat is inderdaad wel makkelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Opties > (Quick)reply .
Edit- De quickquote dus.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
[..]
Daar quote ik je nu mee, ja.
Scheelt niet veel, maar is inderdaad wel bruut handig. Je krijgt er wel een enorme rij knopjes van, zeker sinds ze die LastFM/facebook/twitter dingen er bij gedaan hebben...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:50 schreef Olep het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het de beste feature van FOK! tot nu toe.
quote:
Héé bedankt. Handig zegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Opties > (Quick)reply .
Edit- De quickquote dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |