Sepultura!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, ik bemerk dat ik ineens allerlei sambaritmes aan het beluisteren ben. Zou best tof klinken in metal..
en niet gelijk over Sepultura beginnen
Kijk ik zo raar tegen die sunburst aan of is dat geen gewone sunburst, wel tof die kleur bij zo een zwarte slagplaat. en heb je daar nou ook nog een goldtop liggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:14 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
klinkt brutal!!! zit gelukkig een soort van powersoak in, anders was ik nu doof geweest als ik die uber geile crunch zou horen als ik vanmiddag had in de oefenruimte
nu nog bijpassend speakercabinet vinden, maar via de speakers van de twin klinkt ook niet verkeerd!
Vanzelfsprekendquote:Op zondag 8 maart 2009 00:43 schreef Xylon het volgende:
Btw Dean, zit de footswitch er ook nog bij? Ik zag iig op thomann dat er eentje bij die set zit, maar ik weet niet of dat overal is.
Net ff bij een vriend wezen pokeren. Maar dat was niet de hoofdreden waarom ik daar naartoe ging. Dat was z'n nieuwe gitaar, 'n DEAN GUITARS VENDETTA 4.FLOYD ROSE![]()
Mja, ik heb ze natuurlijk toch ff goed ingemaakt met pokeren. Eerste keer in anderhalf jaar dat ik dat heb gepokerd, en daarvoor ook maar 2 keer voor de lolToch nog winst gemaakt <3
...komt binnenkort hier optredenquote:
is idd een aparte sunburst, loopt erg hard over, en meer richting oranje dan het rode van de meeste strats. en op de grond ligt een goldtop ja!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kijk ik zo raar tegen die sunburst aan of is dat geen gewone sunburst, wel tof die kleur bij zo een zwarte slagplaat. en heb je daar nou ook nog een goldtop liggen?
Cathedral - 'Hopkins (Witchfinder General)'quote:Op zondag 8 maart 2009 09:56 schreef The_Dean het volgende:
Zoek nu alleen een tof [simpel] nummer om te leren. Gewoon niet te moeilijk, maar wat wel lekker wegspeeld zeg maar
En nee Daan, geen Iron Man of Megadeth vandaag
doe anders tush van zz-topquote:Op zondag 8 maart 2009 09:56 schreef The_Dean het volgende:
Zoek nu alleen een tof [simpel] nummer om te leren. Gewoon niet te moeilijk, maar wat wel lekker wegspeeld zeg maar
En nee Daan, geen Iron Man of Megadeth vandaag
Volgende week.. die opdracht staat inderdaad nogsteeds openquote:
Klinkt wel lekkerquote:Op zondag 8 maart 2009 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cathedral - 'Hopkins (Witchfinder General)'.
Tabje: http://www.tabsheaven.net/tab-text.php?id=4278
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:38 schreef The_Dean het volgende:
What do you call a guy surrounded by musicians?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Koptelefoon? wat is datquote:Op zondag 8 maart 2009 08:46 schreef The_Dean het volgende:
Zat net ook al even te scheuren hoor
Moet alleen binnenkort wel eens een betere koptelefoon
What do you call a guy surrounded by musicians?Q: What's black and blue and laying in a ditch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Q: What's black and blue and laying in a ditch?What do you get if you cross a bassist with a roadie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
What do you call a guy surrounded by musicians?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
How many lead guitarists does it take to screw in a lightbulb?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef TeleluvR het volgende:
Flauwe humor op de zondagochtend, goed bezig hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
Het is idd een hele aparte, onsubtiele burst, erg mooi!quote:Op zondag 8 maart 2009 07:35 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
is idd een aparte sunburst, loopt erg hard over, en meer richting oranje dan het rode van de meeste strats. en op de grond ligt een goldtop ja!
kleur van de duivel!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:46 schreef TeleluvR het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat rood echt afgrijselijk... Maar goed, als het maar klinkt!
Met?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:57 schreef Jorikjet het volgende:
mwoa vond hem niet zo heel erg goed toen ik er een had jaar geleden, maar ben dan ook verwend.
Well, I once broke a g-string while fingering a minor. I'm joking either. I bent the g-string and broke at the nut.quote:
Joe Bonamassaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet er een paar leuke blues/rock nummers,,ben me aan het vervelen op 't gitaar.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja! Die komt binnenkort in het oosterpoort
iets van led zeppelin!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet er een paar leuke blues/rock nummers,,ben me aan het vervelen op 't gitaar.
heel bruut!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:42 schreef Jorikjet het volgende:
ff fototje bij daglicht
[ afbeelding ]
yeah!
het is trouwens geen echte marshall, maar een handgemaakte kopie voor de gitarist van normaal destijds. point-to-point gesoldeerd (schijnt beter te klinken....), en een ingebouwde powersoak achtig systeem achterop. verders isie 1 op 1 gelijk aan een 1959 slp. cosmetisch wel wat kleine foutjes, zoals het horizontale lijntje die te laag zit (moet ongeveer 1cm onder logo lopen)
Pak aan, schavuiten!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:54 schreef Aresdreams het volgende:
wat een kut tent was dat in Leiden...
eerst zeggen dat het geen probleem is om onze set gewoon te spelen, en vervolgens mekkeren dat we om 12 uur klaar moeten zijn... onze zanger: we strepen de intro en alle covers wel door...
toch nog Full moon madness gespeeld, fuck them...
Jullie hadden toch ook maar 3 nummers ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 20:54 schreef Aresdreams het volgende:
wat een kut tent was dat in Leiden...
eerst zeggen dat het geen probleem is om onze set gewoon te spelen, en vervolgens mekkeren dat we om 12 uur klaar moeten zijn... onze zanger: we strepen de intro en alle covers wel door...
toch nog Full moon madness gespeeld, fuck them...
Lazeru'squote:Op zondag 8 maart 2009 21:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pak aan, schavuiten!
*schud met de vuist
Welke tent was dat? Ken er namelijk slechts één, en die was toen ik er was super
inmiddels al 4 plus 2 bonusquote:Op maandag 9 maart 2009 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jullie hadden toch ook maar 3 nummers ofzo
Maar dat is wel een beetje gaar inderdaadBeetje jammer als mensen zich niet aan hun afspraken houden.
daar zijn we ook achter gekomen, ach ja, de zanger basist van heavy metal solarfall is nu bezig met een andere tent in leiden, hopelijk is dat dan wel wat...quote:Op maandag 9 maart 2009 07:42 schreef TeleluvR het volgende:
Lazerus is ook wel de grootste kuttent van Leiden
BoB? LVC?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
daar zijn we ook achter gekomen, ach ja, de zanger basist van heavy metal solarfall is nu bezig met een andere tent in leiden, hopelijk is dat dan wel wat...
iig geen LVC (wat een enge naam voor mij, vanuit vroegah, toen ik nog klein wasquote:
Hey bedankt voor je reactie! Ehm ik weet het neit ik ben niet zo heel erg technischquote:Op maandag 9 maart 2009 10:52 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dat je geen Scarified speelde, dat moet namelijk(toffe gitaar dus!)
Maar even serieus: misschien zit het aardedraadje niet goed vast?
Er hoort een draadje aan je brug gesoldeerd te zitten.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef Ngitaar het volgende:
[..]
Hey bedankt voor je reactie! Ehm ik weet het neit ik ben niet zo heel erg technisch. Hoe zou ik dat moeten zien?
Dat het een aardeprobleem is in ieder geval.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:39 schreef Ngitaar het volgende:
Ik merk trouwens ook als ik mijn hand op een van de pickups leg, dat dan de ruis weg is, kan dat nog wat betekenen?
over aarde probleem gesproken... tijdens het optreden raakte ik perongeluk de microfoon aan tijdens het spelen... kreeg gelijk een schok... niet prettigquote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat het een aardeprobleem is in ieder geval.
zou toch alleen uitstel van executie zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Arrow krijgt geen uitstel van betaling
Lekker belangrijk, hadden ze hun zaakjes maar op orde moeten hebben...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:Arrow krijgt geen uitstel van betaling
nou dan komt er gelukkig weer een top40 radio zender bijquote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:Arrow krijgt geen uitstel van betaling
Die tenminste wél fatsoenlijk een commercieel ingesteld bedrijf kunnen vormen en daardoor draaiende kunnen blijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:03 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nou dan komt er gelukkig weer een top40 radio zender bij
Brothers of Beer.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
iig geen LVC (wat een enge naam voor mij, vanuit vroegah, toen ik nog klein was)
BoB? voluit is dat...?
Dean heeft eerst een ander klusje. Mijn versterker is zondag dood gegaan. Hij ging aan en weer uit.quote:
hmz, bummer!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean heeft eerst een ander klusje. Mijn versterker is zondag dood gegaan. Hij ging aan en weer uit..
Zekering vevangen en weer hetzelfde..
Ik kwam dit weekend nog een knap staaltje overplaying tegen.quote:
Aardeprobleemquote:Op maandag 9 maart 2009 11:39 schreef Ngitaar het volgende:
Ik merk trouwens ook als ik mijn hand op een van de pickups leg, dat dan de ruis weg is, kan dat nog wat betekenen?
Heb de cd's op de iPod geladen... heerlijke platenquote:
Check out the arms on that fuckerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend nog een knap staaltje overplaying tegen.
Klinkt echt verschrikkelijk, maar ik denk dat niet veel mensen het hem nadoen
Jeff Waters = gitaargodquote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb de cd's op de iPod geladen... heerlijke platen
Jeff Waters
Ja, je kan ook gelijk zien wat de enige 2 dingen zijn die deze kerel de hele dag doetquote:
Zag het ja, vind het maar niksquote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef Cynic het volgende:
De bassist in zijn bandje is trouwens ook al zo'n grapjas:
Doe mij dan toch maar Necrophagist, daar hoor ik tenminste nog bij wat er gebeurt.
Ja, die Testament platen staan er inderdaad ook opquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jeff Waters = gitaargod.
En natuurlijk ook:
Alex Skolnick = gitaargod..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
Dat niet, maar het is wel een monster natuurlijk.quote:
Dat welquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel een monster natuurlijk.
Ach, dat vind ik ook wel een beetje een non-argument.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga even quoten,
Theyre what some would call "Talentarded". They have instrumental prowess but do not know how to compose a song.
erg knap allemaal maar het klinkt nergens naar
Dean is daar best wel goed in. Mijn Linebacker werkt ook nog steedsquote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef Witchfynder het volgende:
Dean heeft eerst een ander klusje. Mijn versterker is zondag dood gegaan. Hij ging aan en weer uit..
Zekering vevangen en weer hetzelfde..
Mja knap wat ie kanquote:Op maandag 9 maart 2009 21:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend nog een knap staaltje overplaying tegen.
Klinkt echt verschrikkelijk, maar ik denk dat niet veel mensen het hem nadoen
Het is een leuke tent, maar wel krap als je een band bent met veel personen. Wij pastten er neeeeet op. Maar de gezelligheid maakte alles goed! Ik zal eens nagaan of wij foto's hebben ervan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:24 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als ik me niet vergis zijn ze idd met die tent bezig
is het wat?
Bij ons laatste optreden speelde er als begin om te openen een coverband die bestond uit 10 manquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is een leuke tent, maar wel krap als je een band bent met veel personen. Wij pastten er neeeeet op. Maar de gezelligheid maakte alles goed! Ik zal eens nagaan of wij foto's hebben ervan.
Wat wilden die lui wel niet coveren dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij ons laatste optreden speelde er als begin om te openen een coverband die bestond uit 10 man3 moesten er naast het podium staan
Mja 2 gitaristen, 3 blazers, drums, bas, een zangeres, keyboardmannetje, en een loze lul die op het podium erbij stond die eigenlijk niks deedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat wilden die lui wel niet coveren dan?
Hij was bij DWDD. Beetje vreemde kerel, maar zijn muziek is wel interessant. Hij is daadwerkelijk ook een muzikant ipv een of andere aap "van de straat, jeweets" die een beetje blaat (lees: ali bquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:37 schreef Cynic het volgende:
Ik was laatst bij een concert in de Oosterpoort. Kwam er ineens een "special guest" op het podium. Zo'n hiphop marokkaan met een trompet. Ik dacht nog: "ohjee, ze hebben Ali B een toeter gegeven".
Dat bleek dus Kyteman te zijn. Nooit van die man gehoord, maar ik hoorde op de radio dat er dit jaar nogal wat van hem verwacht wordt.
Geen idee, ben nooit in Lazerus geweest. Onze drummer zei wel dat BoB tig keer meer sfeer heeft. Het is meer een old school heavy metal pub dat zich richt op bezoekers 20 - 50 dan 15-jarige emo-pubers. Er komen wel pubers (speciaal voor ons toenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:32 schreef Aresdreams het volgende:
dank je
en krap... krapper dan lazerus? daar werdt op een gegeven moment gewoon me microfoon standaard omgelopen, en werd door die persoon niet eens recht gezet... beetje aso
moet je halverwegen een nummer stoppen omdat dat ding zo half in je headstok blijft hangen...
Dat werd me ook duidelijk ja. Het nummer was ook best okay, hij deed iets samen met Anneke van Giersbergen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij was bij DWDD. Beetje vreemde kerel, maar zijn muziek is wel interessant. Hij is daadwerkelijk ook een muzikant ipv een of andere aap "van de straat, jeweets" die een beetje blaat (lees: ali b).
meer een bupliek waar we op zouden willen richten ipv emo'squote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee, ben nooit in Lazerus geweest. Onze drummer zei wel dat BoB tig keer meer sfeer heeft. Het is meer een old school heavy metal pub dat zich richt op bezoekers 20 - 50 dan 15-jarige emo-pubers. Er komen wel pubers (speciaal voor ons toen), maar die zijn van een andere soort
.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Aangenomen en ontslagen worden binnen 1 dag, dat moet een nieuwe record voor me zijn
Uitzendkrachten zijn te duurquote:
Nee precies, daar verbaas ik me nog over, meestal is het dat juist welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Cynic het volgende:
Oh, dan was het in ieder geval niet je eigen schuld.
Yes, ja ik moet eigenljik ergens een bijbaantej vandaan toveren voor wat geld, maarja tegenwoordig is het lastig met dat gezeik overal, bezuinigen bezuinigen en vooral geen uitzendkrachten aannemenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Aangenomen en ontslagen worden binnen 1 dag, dat moet een nieuwe record voor me zijn
Mag dat eigenlijk zomaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was bij de klus van onze zanger ook. Vent was aangenomen door vorig management en verscheen op de afgesproken datum op zijn werk om 9:00. Nieuwe management wilde echter bezuinigen, dus om 12:00 stond hij weer buiten..
Mijn broertje zou op maandag beginnen en kreeg vrijdag te horen (via-via) dat het project waar hij zou werken die dag was opgeheven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dat hadden ze zich niet kunnen bedenken voordat ze je aannamenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Uitzendkrachten zijn te duur
Ergens kan ik ze gelijk geven, ik doe hélemaal niks hierbeetje fokken, beetje naar buiten kijken, beetje mario karten
Haha met jou gaat het ook hard hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
Goede tijden voor mensen die net klaar met hun studie zijn.
Ik moet nog 1 week
Ja, en dat was ook wel waar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha met jou gaat het ook hard he
Weet nog dat je in Utrecht zei: mag nu wel eens klaar zijn
Ja hoor, ga maar weer lopen scheldenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee, ben nooit in Lazerus geweest. Onze drummer zei wel dat BoB tig keer meer sfeer heeft. Het is meer een old school heavy metal pub dat zich richt op bezoekers 20 - 50 dan 15-jarige emo-pubers. Er komen wel pubers (speciaal voor ons toen), maar die zijn van een andere soort
.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor, ga maar weer lopen schelden
Goed om te horen. Gaat dat ineens zo snel dan met dat doffer worden? Ik heb nooit iets gemerkt, maar het kan goed, heb nooit dat buisje vervangen. Ben wel benieuwd wat je erin gaat stoppen en hoe het klinkt, ik wil denk ik binnenkort een keer de buisjes in mijn Digitech voortrap vervangen, weet alleen nog niet zo goed waarmee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:31 schreef The_Dean het volgende:
Net even lekker ge-oefend. Wat blijft die Dean toch heerlijk
Tevens bevalt de Marshall nog érg goed Cynic
Binnenkort even een ander buisje erin, sound word elke keer ietsje doffer, dus tijd voor een nieuwe
Wat ga je er in stoppen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef The_Dean het volgende:
Weet al ongeveer wat ik wil. Hij word dan iets helderder en krijgt wat meer gain
Nja, en het gaat niet hard achteruit, zo het daar staat klinkt het wat extreem, maar hij is volgens mij wel eens aan vervanging toe
"For Your Love" diem moet je wel gehoord hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:38 schreef Witchfynder het volgende:
Oh? Welke nummers hebben ze voor The Yardbirds geschreven dan?
Aha! Heb het altijd een vreemde eend in de bijt gevonden in hun repetoir. Sowieso is het een raar nummer met die volledig anders afstekende bridge.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
"For Your Love" diem moet je wel gehoord hebben![]()
10CCquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Net terug van 10 CC Erg gaaf optreden van ze respect en kuddo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral de eerste 4 nummers die ze akoestisch speelden man wat een gaaf geluid![]()
Vooral de Gibson J-200 was ik erg van onder de indruk ze hadden duidelijk voldoende tijd gehad voor de sound check zo gaaf he als de muziek tot zijn recht komt![]()
*Ik wist eerst niet eens dat The Yard Birds ook liedjes geschreven door 10 CC mensen heeft gehadik ga me nu schamen vanwege mijn gebrekkige muzikale opvoeding
![]()
![]()
![]()
Maar goed ze hebben dik twee uur op de planken gestaan en ik heb ervan genoten nogmaals hulde aan 10 CC![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ongelofelijk hoeveel hits die mannen hebben geschreven vele voor ander artiesten of in projecten etc.
![]()
Yeah! Ik ga over een paar maanden ook naar 10 ccquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Net terug van 10 CC Erg gaaf optreden van ze respect en kuddo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral de eerste 4 nummers die ze akoestisch speelden man wat een gaaf geluid![]()
Vooral de Gibson J-200 was ik erg van onder de indruk ze hadden duidelijk voldoende tijd gehad voor de sound check zo gaaf he als de muziek tot zijn recht komt![]()
*Ik wist eerst niet eens dat The Yard Birds ook liedjes geschreven door 10 CC mensen heeft gehadik ga me nu schamen vanwege mijn gebrekkige muzikale opvoeding
![]()
![]()
![]()
Maar goed ze hebben dik twee uur op de planken gestaan en ik heb ervan genoten nogmaals hulde aan 10 CC![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ongelofelijk hoeveel hits die mannen hebben geschreven vele voor ander artiesten of in projecten etc.
![]()
ziet er ook wel gezellig uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Ares, hier wat foto's van ons in BoB. Je kunt er niet echt aan zien hoe klein het is, maar je ziet wel op foto's van 3 man aan weerszijden al muren ontstaan.
http://www.conorach.nl/site/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=80&catid=41
Maar het is suuuupergezellig daar!
Is dit niet leuk voor jou als outfit op podium, steekt lekker af tegen al dat zwartquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ziet er ook wel gezellig uit
en ach, jullie pasten erop (5 man of 6?)
dan moet dat bij ons ook wel lukken
Tof dat wordt genietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Yeah! Ik ga over een paar maanden ook naar 10 cc
* --H-I-M-- is blij dat hij al een baan voor het einde van zijn studie had.....zeker in deze tijdenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
Goede tijden voor mensen die net klaar met hun studie zijn.
Ik moet nog 1 week
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dit niet leuk voor jou als outfit op podium, steekt lekker af tegen al dat zwart![]()
[ afbeelding ]
Pas je wel op in welk cafe je dat shirt aan hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dit niet leuk voor jou als outfit op podium, steekt lekker af tegen al dat zwart![]()
[ afbeelding ]
Alsof dat Dribbel_ iets uitmaaktquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Pas je wel op in welk cafe je dat shirt aan hebt![]()
Ik zwerf overal rondquote:
euhm... nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen je muzieksmaak.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En over Dance muziek ook![]()
Mijn muzieksmaak is raar eigenlijk
Dat zat ik op ons weekendje weg afgelopen zondag ook te doen, vond het alleen erg eentonig worden voor gitaar. Maar ik heb ook zo'n rare muzieksmaak verderquote:Op donderdag 12 maart 2009 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En over Dance muziek ook![]()
Mijn muzieksmaak is raar eigenlijk
Noooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:32 schreef Aresdreams het volgende:
ik is saai, alleen maar metal, rock enzo (heel af en toe wat klassiek en dingen als enya, clanned...)
ja, ech waar!quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooo![]()
.
Naast metal speel ik niet zoveel. Ik luister wel een hoop, vooral big band en oude rhythm & blues (Yardbirds, vroege Animals), maar de bastechniek is vrij specifiek en die heb ik nog niet doorgrond. Wil ik wel. Lekker lopende baslijnen enzo..
checkquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef Cynic het volgende:
Er is volgens mij een heleboel metal waar je je veel meer voor zou moeten schamen als je er naar luistert.
Nog Manowar liefhebbers hier?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga met Ross the Boss optreden.. Oh en Freedom Call
.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:45 schreef Aresdreams het volgende:
ziet er wel mooi uit die crafter, maar waarschijnlijk zaterdag heb ik mijn nieuwe gitaar eindelijk...
Bevalt-ie niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Crafter convoy dx/dbr kopen ?
[ afbeelding ]
In het rood.
Had je die Crafter al dan of heb je die later nog weer gekocht?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef -Menn0- het volgende:
Doe er niks mee![]()
Met die Ibanez van jou doe ik ook veel te weinig![]()
Speel alleen op die LTD en Fender.....
Ja die heb ik nu al een tijdje maar hij hangt eigelijk alleen maar aan de muur....quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Had je die Crafter al dan of heb je die later nog weer gekocht?
Ik ben langzaam maar zeker mijn overbodige spulletjes (met pijn in het hart, dat wel) de deur uit aan het doen.
Ik heb de Wasburn nog steeds in E staan, die moet nodig in D of C zodat ik hem bij één van de bands kan gebruiken. Maar ik weet nog niet welke snaren en welke stemming.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu al een tijdje maar hij hangt eigelijk alleen maar aan de muur....
EMG's ftw!!!![]()
Handjes wassen voordat je gaat spelen, en een doekje over de snaren halen als je klaar bent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef Metaalkop het volgende:
Heeft een van jullie misschien tips voor het schoonmaken van je hals zonder de snaren eraf te halen? En hoe kan ik voorkomen dat mn snaren en mn hals zo snel vies worden?
Los draaien zodat je ze een stuk omhoog kan halen ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef Metaalkop het volgende:
Heeft een van jullie misschien tips voor het schoonmaken van je hals zonder de snaren eraf te halen? En hoe kan ik voorkomen dat mn snaren en mn hals zo snel vies worden?
Ik had er altijd van die .010 heavy bottom strings opzitten. Mij lijkt .011 ook wel superquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de Wasburn nog steeds in E staan, die moet nodig in D of C zodat ik hem bij één van de bands kan gebruiken. Maar ik weet nog niet welke snaren en welke stemming.
Handen wassen? Wasda?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Handjes wassen voordat je gaat spelen, en een doekje over de snaren halen als je klaar bent.
Tegen die tijd zitten mn snaren vast aan mn halsquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Los draaien zodat je ze een stuk omhoog kan halen ?
Maak het gewoon schoon als je een keer snaren gaat vervangen en ze er allemaal af zijn
M'n hals doe ik met citroen olie voor het fretboard, snaren kan jed oen met Fastfred, help wel mooiquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Handen wassen? Wasda?![]()
[..]
Tegen die tijd zitten mn snaren vast aan mn hals
Ik gebruik nu al 11 en 12, dat gaat wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Is alleen wennen met soleren omdat je je vingers kapot gaat drukken_
Dat is ook niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet m'n gitaren ook laten afstellen, maar eigelijk wil ik het gewoon zelf kunnen!
Ik heb dat gewoon met laminaatreiniger gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n hals doe ik met citroen olie voor het fretboard, snaren kan jed oen met Fastfred, help wel mooigewoon een keer helemaal goed schoonameken niet moelijk doen klaar
![]()
in C, voor The Wounded, geen twijfel mogelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de Wasburn nog steeds in E staan, die moet nodig in D of C zodat ik hem bij één van de bands kan gebruiken. Maar ik weet nog niet welke snaren en welke stemming.
Boring!quote:
Link?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Sinds wanneer verkoopt de MediaMarkt gitaren?
Beck is wat mij betreft dé gitaarheld. Ook briljant om live te zien.quote:
Ik haal hem morgen op. Zou gister, maar toen kwam er een sterfgeval tussen, en moest vandaag te lang overwerken. Sorry.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Link?
EDIT: Waar blijft m'n sticker nou?![]()
Die Jeff Beck strat van marktplaats is zo fucking mooi!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beck is wat mij betreft dé gitaarheld. Ook briljant om live te zien.
Maakt niet uit, als je hem morgen niet hebt hequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik haal hem morgen op. Zou gister, maar toen kwam er een sterfgeval tussen, en moest vandaag te lang overwerken. Sorry.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je hem morgen niet hebt he![]()
Dan gaan er doden vallen
Waar te horen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef KaMo het volgende:
De CD-r's voor onze Demo zijn binnen
Beetje jammer dat we de naam er zelf op moeten gaan schrijven enzo (geen fatsoenlijk plaatje)
Maarja, tis een eerste demo
Nee maja als niemand het je ooit heeft uitgelegdquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk hoor.
MediaMarkt Leeuwarden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Sinds wanneer verkoopt de MediaMarkt gitaren?
Ja, vanmiddag. Akoustische en electrische kindergitaartjes en een full size semi hollowbody Michael Kelly. Morgen even terug, prijs navragen. Hing ook een kaartje met iets over versterkers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
MediaMarkt Leeuwarden?
Daar ben ik 2 weken geleden nog geweest. Geen gitaar gezien daar.
Dat zijn mooie dingen inderdaad, komen wel redelijk bij Gibson in de buurt, maar voor een fractie van de prijs. Onze zanger heeft er ook éénquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:02 schreef Witchfynder het volgende:
Michael Kelly? Da's niet mis.
Die heeft-ie ook nog.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:01 schreef Aresdreams het volgende:
het ie een nieuwe? had eerst toch zo'n afgeragd ding?
Voor versterkers en tops ben je zo 300 euro kwijt voor een case, dus dan doe ik het zelf wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:26 schreef Aresdreams het volgende:
ik koop gewoon nu een gtiaar waar ik een case bij krijg
maar is wel een goed iets om te doen...
Zoveel zwaarder wordt het volgens mij niet, ik ga 6mm MDF gebruiken. Als je een hardhouten bekisting van 2 cm gaat timmeren wordt het wel wat zwaarder jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er ook nog steeds aan te denken een case voor m'n top te maken (speakerkast kan wel wat klappen hebben) Maarja het wordt gelijk weer een stuk groter en duurder en zwaarder lomper enz
Moet zoeits kosten ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een leuke strat kopen?
http://link.marktplaats.nl/236642088
Mag ook wel voor dat geldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:26 schreef Aresdreams het volgende:
ik koop gewoon nu een gtiaar waar ik een case bij krijg
maar is wel een goed iets om te doen...
Die gitaar is ook alang klaar, ze zijn al die tijd bezig geweest de koffer te makenquote:
Of de gitaar is al een half jaar klaar en ze hebben de koffer bij de feedback besteld en daar wachten ze nu nog opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die gitaar is ook alang klaar, ze zijn al die tijd bezig geweest de koffer te maken
ik zou hooguit een kistje op wieltjes timmeren voor me effectapparatuurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Voor versterkers en tops ben je zo 300 euro kwijt voor een case, dus dan doe ik het zelf wel.
haha, ja, dat zou nog realistisch zijn ook nog...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Of de gitaar is al een half jaar klaar en ze hebben de koffer bij de feedback besteld en daar wachten ze nu nog op![]()
Waarom je effectapparatuur op wieltjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik zou hooguit een kistje op wieltjes timmeren voor me effectapparatuur
Weetjewelniethoezwaarzo'npedaalisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom je effectapparatuur op wieltjes?
dat, en ik ben luiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Weetjewelniethoezwaarzo'npedaalis [ afbeelding ]
Voor de dynamische stageperformancequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom je effectapparatuur op wieltjes?
Dan zou ik er gelijk een hovercraft van makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de dynamische stageperformance.
Dat is wel een stuk toffer dan die rubberboot van Rammsteinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan zou ik er gelijk een hovercraft van maken
Ja in teak met ijzeren randen met klinknagels.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zoveel zwaarder wordt het volgens mij niet, ik ga 6mm MDF gebruiken. Als je een hardhouten bekisting van 2 cm gaat timmeren wordt het wel wat zwaarder ja
Of de surfplank van Dog eat Dog op Dynamoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef Litpho het volgende:
Dat is wel een stuk toffer dan die rubberboot van Rammstein.
Heb je dan zulke zware effecten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:03 schreef Aresdreams het volgende:
maar natuurlijk zet ik niet mijn effecten op het podium op wieltjes, maar gewoon zonder omhulsel...
Ik wilde hem zelf niet makenquote:
Mmm goeiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:35 schreef The_Dean het volgende:
Mwah, joah. Stel je zaagt tever?
Kan je beter een schuurpapiertje dubbelvouwen en dan beetje schuren. Als het meezit hou je ook nog een beetje een rondingkje over waarin de snaar makkelijker glijd.
800-1000. Duurt het wellicht wel wat langer, maar heb je een lekker gladde nutquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:27 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Mmm goeie. Enig idee over de korrel? Ik ga in elk geval morgen eens wat proberen.
Hoe gay klinkt datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
800-1000. Duurt het wellicht wel wat langer, maar heb je een lekker gladde nut
Dat zegt meer over jou dan over mijn opmerkingquote:
Sorry, het is vrijdag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mijn opmerking
Goed planquote:
Vanmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |