Sepultura!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, ik bemerk dat ik ineens allerlei sambaritmes aan het beluisteren ben. Zou best tof klinken in metal..
en niet gelijk over Sepultura beginnen
Kijk ik zo raar tegen die sunburst aan of is dat geen gewone sunburst, wel tof die kleur bij zo een zwarte slagplaat. en heb je daar nou ook nog een goldtop liggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:14 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
klinkt brutal!!! zit gelukkig een soort van powersoak in, anders was ik nu doof geweest als ik die uber geile crunch zou horen als ik vanmiddag had in de oefenruimte
nu nog bijpassend speakercabinet vinden, maar via de speakers van de twin klinkt ook niet verkeerd!
Vanzelfsprekendquote:Op zondag 8 maart 2009 00:43 schreef Xylon het volgende:
Btw Dean, zit de footswitch er ook nog bij? Ik zag iig op thomann dat er eentje bij die set zit, maar ik weet niet of dat overal is.
Net ff bij een vriend wezen pokeren. Maar dat was niet de hoofdreden waarom ik daar naartoe ging. Dat was z'n nieuwe gitaar, 'n DEAN GUITARS VENDETTA 4.FLOYD ROSE![]()
Mja, ik heb ze natuurlijk toch ff goed ingemaakt met pokeren. Eerste keer in anderhalf jaar dat ik dat heb gepokerd, en daarvoor ook maar 2 keer voor de lolToch nog winst gemaakt <3
...komt binnenkort hier optredenquote:
is idd een aparte sunburst, loopt erg hard over, en meer richting oranje dan het rode van de meeste strats. en op de grond ligt een goldtop ja!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kijk ik zo raar tegen die sunburst aan of is dat geen gewone sunburst, wel tof die kleur bij zo een zwarte slagplaat. en heb je daar nou ook nog een goldtop liggen?
Cathedral - 'Hopkins (Witchfinder General)'quote:Op zondag 8 maart 2009 09:56 schreef The_Dean het volgende:
Zoek nu alleen een tof [simpel] nummer om te leren. Gewoon niet te moeilijk, maar wat wel lekker wegspeeld zeg maar
En nee Daan, geen Iron Man of Megadeth vandaag
doe anders tush van zz-topquote:Op zondag 8 maart 2009 09:56 schreef The_Dean het volgende:
Zoek nu alleen een tof [simpel] nummer om te leren. Gewoon niet te moeilijk, maar wat wel lekker wegspeeld zeg maar
En nee Daan, geen Iron Man of Megadeth vandaag
Volgende week.. die opdracht staat inderdaad nogsteeds openquote:
Klinkt wel lekkerquote:Op zondag 8 maart 2009 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cathedral - 'Hopkins (Witchfinder General)'.
Tabje: http://www.tabsheaven.net/tab-text.php?id=4278
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:38 schreef The_Dean het volgende:
What do you call a guy surrounded by musicians?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Koptelefoon? wat is datquote:Op zondag 8 maart 2009 08:46 schreef The_Dean het volgende:
Zat net ook al even te scheuren hoor
Moet alleen binnenkort wel eens een betere koptelefoon
What do you call a guy surrounded by musicians?Q: What's black and blue and laying in a ditch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Q: What's black and blue and laying in a ditch?What do you get if you cross a bassist with a roadie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
What do you call a guy surrounded by musicians?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
How many lead guitarists does it take to screw in a lightbulb?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef TeleluvR het volgende:
Flauwe humor op de zondagochtend, goed bezig hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
Het is idd een hele aparte, onsubtiele burst, erg mooi!quote:Op zondag 8 maart 2009 07:35 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
is idd een aparte sunburst, loopt erg hard over, en meer richting oranje dan het rode van de meeste strats. en op de grond ligt een goldtop ja!
kleur van de duivel!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:46 schreef TeleluvR het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat rood echt afgrijselijk... Maar goed, als het maar klinkt!
Met?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:57 schreef Jorikjet het volgende:
mwoa vond hem niet zo heel erg goed toen ik er een had jaar geleden, maar ben dan ook verwend.
Well, I once broke a g-string while fingering a minor. I'm joking either. I bent the g-string and broke at the nut.quote:
Joe Bonamassaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet er een paar leuke blues/rock nummers,,ben me aan het vervelen op 't gitaar.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja! Die komt binnenkort in het oosterpoort
iets van led zeppelin!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet er een paar leuke blues/rock nummers,,ben me aan het vervelen op 't gitaar.
heel bruut!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:42 schreef Jorikjet het volgende:
ff fototje bij daglicht
[ afbeelding ]
yeah!
het is trouwens geen echte marshall, maar een handgemaakte kopie voor de gitarist van normaal destijds. point-to-point gesoldeerd (schijnt beter te klinken....), en een ingebouwde powersoak achtig systeem achterop. verders isie 1 op 1 gelijk aan een 1959 slp. cosmetisch wel wat kleine foutjes, zoals het horizontale lijntje die te laag zit (moet ongeveer 1cm onder logo lopen)
Pak aan, schavuiten!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:54 schreef Aresdreams het volgende:
wat een kut tent was dat in Leiden...
eerst zeggen dat het geen probleem is om onze set gewoon te spelen, en vervolgens mekkeren dat we om 12 uur klaar moeten zijn... onze zanger: we strepen de intro en alle covers wel door...
toch nog Full moon madness gespeeld, fuck them...
Jullie hadden toch ook maar 3 nummers ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 20:54 schreef Aresdreams het volgende:
wat een kut tent was dat in Leiden...
eerst zeggen dat het geen probleem is om onze set gewoon te spelen, en vervolgens mekkeren dat we om 12 uur klaar moeten zijn... onze zanger: we strepen de intro en alle covers wel door...
toch nog Full moon madness gespeeld, fuck them...
Lazeru'squote:Op zondag 8 maart 2009 21:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pak aan, schavuiten!
*schud met de vuist
Welke tent was dat? Ken er namelijk slechts één, en die was toen ik er was super
inmiddels al 4 plus 2 bonusquote:Op maandag 9 maart 2009 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jullie hadden toch ook maar 3 nummers ofzo
Maar dat is wel een beetje gaar inderdaadBeetje jammer als mensen zich niet aan hun afspraken houden.
daar zijn we ook achter gekomen, ach ja, de zanger basist van heavy metal solarfall is nu bezig met een andere tent in leiden, hopelijk is dat dan wel wat...quote:Op maandag 9 maart 2009 07:42 schreef TeleluvR het volgende:
Lazerus is ook wel de grootste kuttent van Leiden
BoB? LVC?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
daar zijn we ook achter gekomen, ach ja, de zanger basist van heavy metal solarfall is nu bezig met een andere tent in leiden, hopelijk is dat dan wel wat...
iig geen LVC (wat een enge naam voor mij, vanuit vroegah, toen ik nog klein wasquote:
Hey bedankt voor je reactie! Ehm ik weet het neit ik ben niet zo heel erg technischquote:Op maandag 9 maart 2009 10:52 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dat je geen Scarified speelde, dat moet namelijk(toffe gitaar dus!)
Maar even serieus: misschien zit het aardedraadje niet goed vast?
Er hoort een draadje aan je brug gesoldeerd te zitten.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef Ngitaar het volgende:
[..]
Hey bedankt voor je reactie! Ehm ik weet het neit ik ben niet zo heel erg technisch. Hoe zou ik dat moeten zien?
Dat het een aardeprobleem is in ieder geval.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:39 schreef Ngitaar het volgende:
Ik merk trouwens ook als ik mijn hand op een van de pickups leg, dat dan de ruis weg is, kan dat nog wat betekenen?
over aarde probleem gesproken... tijdens het optreden raakte ik perongeluk de microfoon aan tijdens het spelen... kreeg gelijk een schok... niet prettigquote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat het een aardeprobleem is in ieder geval.
zou toch alleen uitstel van executie zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Arrow krijgt geen uitstel van betaling
Lekker belangrijk, hadden ze hun zaakjes maar op orde moeten hebben...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:Arrow krijgt geen uitstel van betaling
nou dan komt er gelukkig weer een top40 radio zender bijquote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:Arrow krijgt geen uitstel van betaling
Die tenminste wél fatsoenlijk een commercieel ingesteld bedrijf kunnen vormen en daardoor draaiende kunnen blijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:03 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nou dan komt er gelukkig weer een top40 radio zender bij
Brothers of Beer.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
iig geen LVC (wat een enge naam voor mij, vanuit vroegah, toen ik nog klein was)
BoB? voluit is dat...?
Dean heeft eerst een ander klusje. Mijn versterker is zondag dood gegaan. Hij ging aan en weer uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |