Sepultura!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, ik bemerk dat ik ineens allerlei sambaritmes aan het beluisteren ben. Zou best tof klinken in metal..
en niet gelijk over Sepultura beginnen
Kijk ik zo raar tegen die sunburst aan of is dat geen gewone sunburst, wel tof die kleur bij zo een zwarte slagplaat. en heb je daar nou ook nog een goldtop liggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:14 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
klinkt brutal!!! zit gelukkig een soort van powersoak in, anders was ik nu doof geweest als ik die uber geile crunch zou horen als ik vanmiddag had in de oefenruimte
nu nog bijpassend speakercabinet vinden, maar via de speakers van de twin klinkt ook niet verkeerd!
Vanzelfsprekendquote:Op zondag 8 maart 2009 00:43 schreef Xylon het volgende:
Btw Dean, zit de footswitch er ook nog bij? Ik zag iig op thomann dat er eentje bij die set zit, maar ik weet niet of dat overal is.
Net ff bij een vriend wezen pokeren. Maar dat was niet de hoofdreden waarom ik daar naartoe ging. Dat was z'n nieuwe gitaar, 'n DEAN GUITARS VENDETTA 4.FLOYD ROSE![]()
Mja, ik heb ze natuurlijk toch ff goed ingemaakt met pokeren. Eerste keer in anderhalf jaar dat ik dat heb gepokerd, en daarvoor ook maar 2 keer voor de lolToch nog winst gemaakt <3
...komt binnenkort hier optredenquote:
is idd een aparte sunburst, loopt erg hard over, en meer richting oranje dan het rode van de meeste strats. en op de grond ligt een goldtop ja!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kijk ik zo raar tegen die sunburst aan of is dat geen gewone sunburst, wel tof die kleur bij zo een zwarte slagplaat. en heb je daar nou ook nog een goldtop liggen?
Cathedral - 'Hopkins (Witchfinder General)'quote:Op zondag 8 maart 2009 09:56 schreef The_Dean het volgende:
Zoek nu alleen een tof [simpel] nummer om te leren. Gewoon niet te moeilijk, maar wat wel lekker wegspeeld zeg maar
En nee Daan, geen Iron Man of Megadeth vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |