Vind ik dus ook, echt supervers en niet zo diepvriesachtigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:33 schreef Butterfly91 het volgende:
Casa di Mama, want dat deeg is zo lekker
ja ik ook altijdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:36 schreef Salvad0R het volgende:
steenovenpizza met geitenkaas van de AH.
Oké, voor deze keer zie ik het door de vingers, maar laat het niet nog eens voorkomen.quote:
Is die serieus lekker of zeg je dat omdat je vegetarisch (quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:16 schreef Merel het volgende:
De Ristorante Vegetale is de allerlekkerste afbakpizza die er bestaat
[ afbeelding ]
zegt Rosbiefquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is die serieus lekker of zeg je dat omdat je vegetarisch () bent?
Ik vind de cheese versie welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
Big American dinges, en dan BBQ Chicken.
Die is lekker en goedkoop
Dat ziet er echt heel smerig uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef Qarinx het volgende:
De casa di mama salami, mozzarella pesto..
en de Ristorante tonno en mozzarella
Ben trouwens wel benieuwd naar deze..Nog nooit tegengekomen!
[ afbeelding ]
Twee specialiteiten uit de Italiaanse keuken samen gecombineerd, pizza en pasta.
Lekkere macaroni met zongerijpte tomaten, echte kaas en de krokant dunne bodem zorgen voor de echt Italiaanse smaak van deze pizza.
Ik ben niet vegetarisch, ik ben geen sojaburger ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:18 schreef Rosbief het volgende:
Is die serieus lekker of zeg je dat omdat je vegetarisch () bent?
Oké, dat wilde ik dus weten, dan haal ik hem ook, waar verkopen ze die?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben niet vegetarisch, ik ben geen sojaburger ofzo
Ben ook geen vegetariër, eet gewoon vlees.
Maar van die neppe ham of salami op een afbakpizza, dat vind ik vaak zo vies! En deze pizza heeft allemaal lekkere tomaatjes en paprika erop, helemaal geen vlees bij nodig
Ja de meeste supermarkten hebben alleen de standaard Ristorante-pizza's, deze zie je niet zo vaakquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef Rosbief het volgende:
Oké, dat wilde ik dus weten, dan haal ik hem ook, waar verkopen ze die?
Te weinig vleeschquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:42 schreef Rensjebree het volgende:
ik ga voor De Big American
[ afbeelding ]
Ik vind die casa di mama ook niks, de smaak vond ik ronduit smerigquote:Op zondag 8 maart 2009 17:46 schreef Taurus het volgende:
Die casa di mama ben ik juist niet zo enthousiast over, uit mijn oven komt die altijd met een enorme rauw-achtige deegrand waar dus niks op zit..Het deeg lijkt wat rauw!
Hij moet ook op 250 graden!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:46 schreef Taurus het volgende:
Die casa di mama ben ik juist niet zo enthousiast over, uit mijn oven komt die altijd met een enorme rauw-achtige deegrand waar dus niks op zit..Het deeg lijkt wat rauw!
Temperatuur hangt van je oven af. Op het pak staat 250 graden, maar het is en blijft koken (ook al schuif je een diepvriespizza in je oven). Bij deze pizza's trek ik 5 minuten van de tijd af en doe hem op 220 graden in de oven en dan is hij perfect.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:51 schreef Kahlen het volgende:
Temperatuur hangt van je oven af.
Op 250 graden en de aanbevolen baktemperatuur krijg ik een harde baksteen uit de oven en nee, dat ligt niet aan mijn oven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |