Op het weinig prikkelende "kunstwerk" en de gemakzuchtige fantsasieloze titel ná, wel ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Het zou bijna een Peter OP kunnen zijn!
Open jij de volgende Gertemans?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het weinig prikkelende "kunstwerk" en de gemakzuchtige fantsasieloze titel ná, wel ja.
Mogge Aoeldoorn.
Ja maar helaas ben ik niet zo van roze, gifgroen en grijstinten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Het zou bijna een Peter OP kunnen zijn!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar helaas ben ik niet zo van roze, gifgroen en grijstinten.
Ha ik kreeg vorige keer op mijn kop omdat ik geen nieuwe OP maakte.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter doet ook kleurtjes hoor!
Maar vertel, vanwaar de titel, het kleurgebruik enzv....Wat was je doel, en wat wil je ermee uitstralen?
Nee ik heb geen pretenties (meer) in dat opzicht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Open jij de volgende Gertemans?
Gebruik je fantasie!
Neo-plasticisme met zowel een primaire als enkele niet-primaire kleuren, en een enigszins onduidelijke vlakverdeling.quote:
Ja daar heb je het al!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik heb geen pretenties (meer) in dat opzicht.
Ben ooit eens aan het werk "Ja dahag, met je stoofpeertjes!" begonnen, maar het resultaat leek nog het meest op een kudde schaamlippen.
Jijj moet niet zoveel mns'en net mssn.quote:
Ik zou niet weten wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb.quote:
van 2a3 dagen tot een half jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej blomst, hoe lang doen die kaarten er ongeveer over?
Ik heb ze maandag gepost, en er is nog niet 1 aangekomen, terwijl de dichtstbijzijnde in Duitseland was.
en alleen met groeten dit keer?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:16 schreef Deisyy het volgende:
Er werden vanmorgen 6 blikken voer bezorgd door Bonduelle
De spatie tussen het laatste haakje en de daadwerkelijke TT is er dit keer zowaar wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedensmiddags.
En alwéér een foutieve TT, wéér mist SC in de TT.
Dit mag toch niet meer gebeuren in 2009?
Er zat een lieve brief bij met vriendelijke groeten, van Bonduelle deze keerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:38 schreef blomst het volgende:
[..]
das hak, groenten moest er uit mijn toetsenbord komen
alsof het hier allemaal zo hoogstaand isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:31 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat ik geen Twitter heb.
Anders had ik nu kunnen melden dat ik moet hoesten vanwege een losgeslagen broodkruimel in mijn keel.
Dat dialiect maakt het liedje juist tot wat het is...... triestquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof het hier allemaal zo hoogstaand is![]()
jammer van dat dialect en dat vreemde hoofdje:
met de vriendelijke groenten (bio?)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:38 schreef blomst het volgende:
[..]
das hak, groenten moest er uit mijn toetsenbord komen
Dus dat. Nu weer verder met de soep.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jammer van dat dialect en dat vreemde hoofdje:
misschien heb je gelijk, daisy, maar laten we het even aan dementor vragen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dialiect maakt het liedje juist tot wat het is...... triest
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leetersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dat. Nu weer verder met de soep.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk, daisy, maar laten we het even aan dementor vragen voor de zekerheid.
Nee, dat gaat je tegenstaan, ooit een slakje in mijn sla gevonden, en jaren lang geen sla meer gehad, maar ik ben er nu wel overheenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zat een lieve brief bij met vriendelijke groeten, van Bonduelle deze keer![]()
ik denk alleen niet dat mijn kinderen het durven eten als ze weten dat het van Bonduelle is, ik ben sowieso niet van de blikgroenten
Ik heb 5 blikken bonduelle die je erin kan mieterenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dat. Nu weer verder met de soep.
Dan ga ik ook maar wachten tot ik eroverheen groei, ik breng ze wel bij de voedselbankvoedselinzamelactiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, dat gaat je tegenstaan, ooit een slakje in mijn sla gevonden, en jaren lang geen sla meer gehad, maar ik ben er nu wel overheen
Hoi WJ
Geen van beide, het was een grappig bedoelde opmerking.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beste peter, is dit nu een uiting of een vraag? zo ja of ja, wil je er een antwoord op?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geen van beide, het was een grappig bedoelde opmerking.![]()
Dat ik net deed of ik dacht dat het hoogstaand was, en er door jou posting achterkwam dat het niet zo is.
WHHAHAHAAAAAAAAAAAA LOOOOOLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WANT DAT WIST IK NATUURLIJK ALLANG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zitten best wel hoogstaande mensen tussen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
maarehh, vind jij het hier dan wel een beetje hoogstaand kwa nivea? of ga je graag met mongolen om?
teruglezend zojuist, vond ik apk wel erg vervelend vannacht tegen hur. het is in de kern zo'n lieve jongenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zitten best wel hoogstaande mensen tussen.
En FANN ook, maar dat geeft niet.
Drugs.quote:
zou kunnen..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Drugs.
Zijn innerlijke kind komt dan naar boven, er daar zit een stukje pijn wat hij verbergt onder een laag gescheld.
Jij kijkt waarschijnlijk niet naar P&W. Johnnie de Mol kon er gelukkig nog wel de juiste benaming aan geven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
maarehh, vind jij het hier dan wel een beetje hoogstaand kwa nivea? of ga je graag met mongolen om?
Idd beter hoofdlettergebruik dan een andere keer in te gaan voeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:12 schreef willem-jozef het volgende:
best moeilijk, telefoneren en ademen en typo's tegelijk maken
nee, meer van het sneaking, de viandel en de hamburgerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar helaas ben ik niet zo van roze, gifgroen en grijstinten.
jezus retard, alsof ik dat meende (gaat voor jou wel een beetje op, trouwens).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij kijkt waarschijnlijk niet naar P&W. Johnnie de Mol kon er gelukkig nog wel de juiste benaming aan geven.
Mensen met een geestelijke beperking.
Jouw geestelijke beperking laat je ons hier al tijden lezen, maar nog nooit heeft iemand je een mongool genoemd, waarom zou je dan zelf dat woord wel in de mond (vingers) nemen?
Wat Peter6000 schreef.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus retard, alsof ik dat meende (gaat voor jou wel een beetje op, trouwens).
hee plofkop, ik had verwacht dat je met mongooltjes partII 'terug' zou komen, niet met deze prozaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat Peter6000 schreef.
Je mag best een hoofdletter aan het begin van de zin gebruiken.
1. Jezus is een eigennaam, wat sowieso al met een hoofdletter moet.
2. Jezus is het eerste woord van je zin, wat dus ook met een hoofdletter moet beginnen.
Of is je shift-toets kapot?
Nee dank je, ik heb er net verse soepgroenten in gedaan, MMM.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 5 blikken bonduelle die je erin kan mieteren
En het is nog wel zaterdag ook, lekker druk overal.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef Dementor het volgende:
Boodschappen gedaan, vergeet ik de frisdrank.![]()
In dezelfde **** als ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef Dementor het volgende:
Boodschappen gedaan, vergeet ik de frisdrank.![]()
Ho ho we hebben het over Apeldoorn he, daar blijft de helft op zaterdag al binnen zitten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En het is nog wel zaterdag ook, lekker druk overal.
dan is het nu wachten op de eerste kaartquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
Hurray! Your postcard NL-143586 to Germany arrived!
Jeuj.
Cured Cat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
Hallo!
Ik ben Cc en ik ben een ex-verslaafde.
Ik bulk van het optimisme. Nu nog van het geld.
Wat is dit joh?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:17 schreef Dementor het volgende:
Daar issie weer!
http://www.dumpert.nl/med(...)t_op_pad_in_030.html
Welkom Cc!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
Hallo!
Ik ben Cc en ik ben een ex-verslaafde.
Ik bulk van het optimisme. Nu nog van het geld.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Welkom Cc!
Vertel eens iets over jezelf.
Neen!quote:
Wat goedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neen!
Ik heb vanmiddag het boek van Allen Carr uitgelezen en heel bewust mijn laatste sigaret gerookt. Met een klein traantje dat ik moest wegpinken. Niet uit weemoed, maar uit een gevoel van optimisme "I'm gonna do it!" Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Zal heus niet de hele tijd makkelijk en van een leien dakje gaan, maar ik heb mijn neus en longen zo vol van die nutteloze gewoonte/verslaving.
Kortom: Ik heb eer tabak van.
Nu kan ik ook wel redelijk goed doelgroepschrijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:49 schreef Marrije het volgende:
Wow zeg CC, de kracht spat er vanaf. Dat móet gewoon goed gaan. Klasse!!
Niet dus hè. Ik kom net uit de stad, en het is relaxt winkelen. Leve de permanente koopzondag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En het is nog wel zaterdag ook, lekker druk overal.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:51 schreef Marrije het volgende:
Het klinkt in elk geval alsof je er echt goed zat van bent. Ankeren he!
Als je eenmaal die knop om kunt zetten in je hoofd dan ben je al een heel eind. Natuurlijk zul je af en toe een terugval krijgen maar dan weet je in elk geval weer waar je naartoe moet. Niet naar iets dat je moet opgeven maar naar iets waar je vanaf wilt.
Bullshit. Niks lekkers aan. Je voedt enkel het nicotineduiveltje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
Maar toch is die verslaving best lekker.
Als het niet zo onthutsend slecht voor de gezondheid was, zou ik zo weer elke dag gaan roken.
Bij mij heet die Nico.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bullshit. Niks lekkers aan. Je voedt enkel het nicotineduiveltje.
Was getekend,
Copycarr
ik zei het toch: kloon!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was getekend,
Copycarr
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
-dit verhaal had ik nog eventjes een maand in 'word' laten sudderen, als ik u was-
Amen en praise the lord.
ChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gezeik over die champix en stemmingsveranderingen.
Doe dat maar lekker hier, is nu beetje overdone in dit topic. Vind ik.
En dat ook!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:04 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verpest het nou nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een kloon met 237 paginas posthistorie?
Geen flauw idee maar ik vind het goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
ChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampix
ChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampix
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And now what?
wj!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
wel wijs gedacht in ieder geval, succes!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was getekend,
Copycarr
ja hallo, jij moet toch wat te zeuren over houdenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gezeik over die champix en stemmingsveranderingen.
Doe dat maar lekker hier, is nu beetje overdone in dit topic. Vind ik.
Jij valt in de categoerie van WJ.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hallo, jij moet toch wat te zeuren over houden
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hallo, jij moet toch wat te zeuren over houden
I know, haha. geeft ook niet. als je maar 't eerlijk zegt wanneer je er weer 1 in de fik zet, bon?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
wj!
Ik hou niet van sudderen. Daar ben ik te impulsief voor ook. Wat ik voel moet eruit.
ChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampix!!!
Dat gaat niet gebeuren! Ben ik nu van overtuigd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef willem-jozef het volgende:
I know, haha. geeft ook niet. als je maar 't eerlijk zegt wanneer je er weer 1 in de fik zet, bon?
though: good strike! lucky lungs!
say again, fuck facequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij valt in de categoeroe van WJ.
Je begint een zin met een hoofdletter... JAH!!!!!
Of ben jij een kloon van WJ?
En je eindigt een zin met een punt.
Ja, die is leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
Speaking about Alanis (= cover van dat wijf met d'r vervelende accent, dit is beter).
Er wordt voor ons gekookt, geen idee wat, sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |