Niet dus hè. Ik kom net uit de stad, en het is relaxt winkelen. Leve de permanente koopzondag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En het is nog wel zaterdag ook, lekker druk overal.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:51 schreef Marrije het volgende:
Het klinkt in elk geval alsof je er echt goed zat van bent. Ankeren he!
Als je eenmaal die knop om kunt zetten in je hoofd dan ben je al een heel eind. Natuurlijk zul je af en toe een terugval krijgen maar dan weet je in elk geval weer waar je naartoe moet. Niet naar iets dat je moet opgeven maar naar iets waar je vanaf wilt.
Bullshit. Niks lekkers aan. Je voedt enkel het nicotineduiveltje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
Maar toch is die verslaving best lekker.
Als het niet zo onthutsend slecht voor de gezondheid was, zou ik zo weer elke dag gaan roken.
Bij mij heet die Nico.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bullshit. Niks lekkers aan. Je voedt enkel het nicotineduiveltje.
Was getekend,
Copycarr
ik zei het toch: kloon!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was getekend,
Copycarr
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
-dit verhaal had ik nog eventjes een maand in 'word' laten sudderen, als ik u was-
Amen en praise the lord.
ChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gezeik over die champix en stemmingsveranderingen.
Doe dat maar lekker hier, is nu beetje overdone in dit topic. Vind ik.
En dat ook!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:04 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verpest het nou nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een kloon met 237 paginas posthistorie?
Geen flauw idee maar ik vind het goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
ChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampix
ChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampix
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And now what?
wj!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
wel wijs gedacht in ieder geval, succes!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was getekend,
Copycarr
ja hallo, jij moet toch wat te zeuren over houdenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gezeik over die champix en stemmingsveranderingen.
Doe dat maar lekker hier, is nu beetje overdone in dit topic. Vind ik.
Jij valt in de categoerie van WJ.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hallo, jij moet toch wat te zeuren over houden
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hallo, jij moet toch wat te zeuren over houden
I know, haha. geeft ook niet. als je maar 't eerlijk zegt wanneer je er weer 1 in de fik zet, bon?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
wj!
Ik hou niet van sudderen. Daar ben ik te impulsief voor ook. Wat ik voel moet eruit.
ChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampixChampix!!!
Dat gaat niet gebeuren! Ben ik nu van overtuigd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef willem-jozef het volgende:
I know, haha. geeft ook niet. als je maar 't eerlijk zegt wanneer je er weer 1 in de fik zet, bon?
though: good strike! lucky lungs!
say again, fuck facequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij valt in de categoeroe van WJ.
Je begint een zin met een hoofdletter... JAH!!!!!
Of ben jij een kloon van WJ?
En je eindigt een zin met een punt.
Ja, die is leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
Speaking about Alanis (= cover van dat wijf met d'r vervelende accent, dit is beter).
Er wordt voor ons gekookt, geen idee wat, sorry.quote:
owkeej!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren! Ben ik nu van overtuigd.
Maar mocht het onverhoopt wel gebeuren, gooi ik ook dat in deze groep!
Wat eten we vanavond, ter inspiratie?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:39 schreef CarOnline het volgende:
Gert ik heb geen sms gehad hoor
Nog 2,5 uur werken... En dan weekend!
dubbele inspiratie?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef Copycat het volgende:
Dat maak ik af en toe ook. Maar dan wel met zelfgemaakte guacamole. En dan allemaal gezellig schaaltjes op tafel met de ingrediënten.
Ik ga denk ik voor een dubbele uitsmijter met kaas. Of toch voor pasta.
Eerst maar eens voor een pijpje gaan!
Wat een worstvingertjesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar ik vind het goed.
[ afbeelding ]
Doe niet zo ziek joh alleen omdat het jou niet gelukt is.quote:
twee eigenlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelukkig heb je al één lacher op je hand.
Doei!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
twee eigenlijk![]()
hoi![]()
niet zo snel over je pis, darling.
probeer ergens anders je voldoening uit te halen vanavond.
[ afbeelding ]
fijne avond allah
Whehehe, hij zit gewoon te stoken en daar moet ik wel om lachen inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe niet zo ziek joh alleen omdat het jou niet gelukt is.
Gelukkig heb je al één lacher op je hand.
nog maar? alweer zul je bedoelenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:12 schreef Dementor het volgende:
LS heb jij nog maar drie haren op je kop?
Dat heb ik naar je G-spot gestuurd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:05 schreef Copycat het volgende:
Coos! Ik heb je adres nodig zodat ik je die asbak kan sturen!
In de roos!quote:
Die zou ik ook nog wel eens willen leren makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb echt té lekkere gehaktballen gemaakt!![]()
Ik vries ze wel in voor m'n moeder
Mijn foto's zijn ook echt zo duidelijkquote:hi daar,
zag je fotos op het fok forum profiel. je ziet er echt lekker uit hoor. hou je ook van jongere mannen? ben 22.
laat maar wat weten. ohja ben sportief gebouwd en zie er goed uit.
groetjes en hopelijk wachtend op reactie
Chris
x
gehakt met álle kruiden die ik in huis heb, een half zakje gehaktkruiden erbij, beetje zout en peper, een ei, wat paneermeel, beetje ketjap en een gesnipperd uitje. ff bakken en dan de buurman er mee dood gooienquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog wel eens willen leren maken.
En doe je die dan met jus of met satehsaus of gewoon basic?
Je bedoelt dat je van die gehaktballetjes hebt gekocht van Super de Boer?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb echt té lekkere gehaktballen gemaakt!![]()
Ik vries ze wel in voor m'n moeder
Goed verhaal!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Copycat het volgende:
Omdat Coos naar een mailadres mailde waar ik amper op kijk, had ik deze mail helemaal nog niet gezien:
[..]
Mijn foto's zijn ook echt zo duidelijk.
Maareh, zou ie op Jim lijken?
Ik zag vandaag "In de hoofdrol, met Albert"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed verhaal!![]()
Hij zal wel homo zijn, als je hem wat beter leert kennen...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:57 schreef dieenebart het volgende:
Goed verhaal!![]()
Hij zal wel homo zijn, als je hem wat beter leert kennen...
Dat zal wel zijn omdat ik geen kast heb die groot genoeg is om in te zitten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zag vandaag "In de hoofdrol, met Albert"
Deed me toch denken aan ene Bart.
Het zal tijd worden dat hij uit de kast komt, want hij is zo gay als Gordon, Joling en van der Linden samen.
Jammer dat hij niet uit de kast durft te komen.
Nou Cc ik ben perplext!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was getekend,
Copycarr
Wat vind je eigenlijk specifiek gezeur?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef Soury het volgende:
Ahhh ik ben het toch wel een beetje met LS eens ... Al gaat ie weer 100% over de top. Maar dat gezeik ben ik ook wel zat .. Is Fann niet gestopt met een berg komkommers (ja leuke grapjes zijn welkom) Ik heb haar dromen en gezeur niet gezien
Dat is weer een voorbeeld van gehakketak .. Plee staat ik wil ook nog wel en uitgebreid verslag doen van de rest van de weekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk specifiek gezeur?
En hoe is het met je plee?
Ja, Mien is een beetje té. Dat was vroeger misschien leuk, nu mag het wel wat minder.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Zeg eens AAA gemist, maar ik lees in het topic van Fluitert dat het tegenviel omdat ze te geforceerd modern proberen te doen, ipv retro-tv te maken.
Wel goed dat die dingen mislukken, ik heb het wel een beetje gehad met al die bejaardentv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |