quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:08 schreef qonmann het volgende:
Met zoveel kunstkenners aanwezig (waaronder ik mezelf niet reken) durf ik er nog wel een te vragen:
doe wel ff een andere
Wie maakte dit ?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:38 schreef slaveloos het volgende:
chagall
Ach, je had in elk geval de goede slijterij. Je had ook Mitra kunnen kiezen en dan had er tantra gestaanquote:
inderdaad wat een sportman is datquote:
Van Cha Chaquote:
klopt ..en wat snelle vraagjes helpen ook welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:50 schreef ScottTracy het volgende:
't Is wel lekker druk vandaag trouwens, is weleens anders geweest op een zaterdag.
Hoiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Newcastle United
Ik ken maar 1 club uit Newcastle dus ik reken m goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
Newcastle
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:03 schreef qonmann het volgende:
hmm..Irridium ?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
cesium
Nee, het is dezelfde naam als een bepaald stuk gereedschapquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
plug?
Ik dacht zelf drevel, maar deuvel blijkt ook een goede naam, dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:22 schreef Mapani het volgende:
deuvel?
En het luipaard maakt het compleet!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:39 schreef tomtomaat het volgende:
olifant leeuw buffel neushoorn luipaard
De luipaard of panter (Panthera pardus) is een grote carnivoor uit de familie der katachtigen (Felidae), die veel voorkomt in een groot deel van Afrika en Azië. Het is de meest algemene grote kata blablabalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:42 schreef Mapani het volgende:
een luipaard is geen panter
misschien in de war met jachtluipaard?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:42 schreef Mapani het volgende:
ho, wacht, dat is wel zo
Zie de link boven of google op "the big five"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef Siniti het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er word gezegd dat ze een bijzondere naam hebben? Ik vind het allemaal maar heel doorsnee
Joaquin, maar daar doen we niet moeilijk overquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef starla het volgende:
joaquim phoenix
De naam "Big Five" is dus bijzonder. Niet leeuw of nijlpaard ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef Siniti het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er word gezegd dat ze een bijzondere naam hebben? Ik vind het allemaal maar heel doorsnee
Dat bijzondere naam nam ik wss te letterlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zie de link boven of google op "the big five"
echt ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
De naam "Big Five" is dus bijzonder. Niet leeuw of nijlpaard ofzo.
Ik ben er vandoor
jeujquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef ScottTracy het volgende:
River Phoenix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |