abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66790375

Eerstvolgende wedstrijd:

Zondag 8-3 16:30 FC Twente-PSV ERE

- OP PSV TOPIC -
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_66790498
Twente gaat eraan
pi_66790519
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 02:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente gaat eraan
Ik heb er een hard hoofd in, al hoop ik het natuurlijk wel.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 07:38:36 #4
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66791239
WE GAAN TWENTE VERPLETTEREN!

... of was het nou andersom?... dat zal het wel geweest zijn ja
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zaterdag 7 maart 2009 @ 07:50:39 #5
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_66791266
goed iedere punt die we daar pakken is mooi meegenomen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 08:14:59 #6
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_66791305
t hoort gewoon een regelementaire overwinning te worden, maar laten we voor de zekerheid maar gewoon winnen daar
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_66791988

What's this day of rest shit? What's this bullshit? I don't fuckin' care! It don't matter to Jesus. But you're not foolin' me, man. You might fool the fucks in the league office, but you don't fool Jesus. This bush league psyche-out stuff. Laughable, man - ha ha! I would have fucked you in the ass Saturday. I fuck you in the ass next Sunday instead. Wooo! You got a date Sunday, baby!

of zoiets
pi_66793512
Wat een bezeikte zooi met die verplaatsing van die wedstrijd
pi_66793673
Rutte dolenthousiast over PSV:
quote:
7/3/2009 - Rutten: totaal niet bezig met PSV

BRON: Telegraaf.nl

Fred Rutten ligt zowel binnen de club als bij de aanhang van Schalke'04 onder enorme druk. Tegelijkertijd lijkt hij de belangrijkste kandidaat bij PSV om Huub Stevens op te volgen. Zelf zegt hij in De telegraaf niet bezig te zijn met eventuele interesse van PSV, waar hij vorig seizoen ook al naar toe kon.. "Ik koos toen voor een langer verblijf bij FC Twente omdat mijn werk daar nog niet klaar was. Ik ga niet reageren op de vraag of het voor PSV zin heeft om mij nu te benaderen. Met PSV ben ik totaal niet bezig. Ik werk bij Schalke 04, een heel mooie club en ik heb plezier in wat ik nu doe."
Het wordt weer derde k(n)eus ben ik bang...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66793702
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik wilde deze user trouwens nomineren voor grootste PSV-aanhanger.
Ik wou trouwens even aangeven dat mijn opmerking niet helemaal waar was hoor
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:10:56 #11
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_66794563
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]

Zo lang ie niet ontslagen is bij Schalke zal hij inderdaad niet gaan roepen dat ie zo vereerd is met de interesse en dat hij nog graag een keer terugkomt. Uiteraard niet, aangezien dat de druk om hem te ontslaan alleen zal verhogen. Pas als hij daar weggestuurd wordt, zal hij er iets over gaan zeggen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:15:13 #12
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66794677
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een bezeikte zooi met die verplaatsing van die wedstrijd
Ach, je kan er toch niets meer aan veranderen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:20:29 #13
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_66794809
Zaterdag, zondag... whatever.
Maar het is wel heel toevallig en gunstig voor Twente dat precies nu de mat moest worden vervangen...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_66795916
quote:
[..]

Duh, hij gaat een beetje zeggen dat hij dolgraag naar PSV wil, als hij al een baan heeft bij Schalke. Dat zou van weinig respect betuigen en bovendien de laatste duw richting zijn ontslag zijn.

Of hij het echt wil, weet ik ook niet, maar ik had geen andere reactie verwacht.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_66796312
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef mcyodogg het volgende:

[..]Of hij het echt wil, weet ik ook niet, maar ik had geen andere reactie verwacht.
Precies. Dit (en de Telegraaf in het algemeen overigens) zegt niets.
pi_66796492
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Duh, hij gaat een beetje zeggen dat hij dolgraag naar PSV wil, als hij al een baan heeft bij Schalke. Dat zou van weinig respect betuigen en bovendien de laatste duw richting zijn ontslag zijn.

Of hij het echt wil, weet ik ook niet, maar ik had geen andere reactie verwacht.
Als je zin hebt in een nieuwe aanbieding zet je meestal toch wel de deur op een kier. Een simpel "in de voetballerij is alles mogelijk" oid is voldoende.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66798828
Vraagje, wat vinden we er van dat Lodeweges altijd de opstelling prijsgeeft? Het zal allemaal wel heel veel vertrouwen naar de spelers geven maar of het strategisch gezien zo slim is...
pi_66799893
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vraagje, wat vinden we er van dat Lodeweges altijd de opstelling prijsgeeft? Het zal allemaal wel heel veel vertrouwen naar de spelers geven maar of het strategisch gezien zo slim is...
Je kunt het uitleggen als uitgaan van eigen kracht, maar ook als de tegenstander een handje helpen.
pi_66799966
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Je kunt het uitleggen als uitgaan van eigen kracht, maar ook als de tegenstander een handje helpen.
PSV heeft er imo niet het team voor om uit te gaan van eigen kracht tegen tegenstanders als Twente. Ik vind dat je het de tegenstander wel heel makkelijk maakt idd als je week in week uit met dezelfde 11 de wei in gaat en dat ook al ruim van tevoren aankondigt.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:03:00 #20
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_66803543
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet slim, je kunt ook gewoon de opstelling ruim van tevoren intern bekend maken, maar het niet openbaar maken. Blijven de spelers vertrouwen hebben, maar dan kan je tegenstander tenminste nog aan het twijfelen gebracht worden, of zelfs op het verkeerde been gezet worden als je eens een keer niet in dezelfde opstelling aantreedt.
pi_66804740
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:03 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Niet slim, je kunt ook gewoon de opstelling ruim van tevoren intern bekend maken, maar het niet openbaar maken. Blijven de spelers vertrouwen hebben, maar dan kan je tegenstander tenminste nog aan het twijfelen gebracht worden, of zelfs op het verkeerde been gezet worden als je eens een keer niet in dezelfde opstelling aantreedt.
Het is inderdaad een beetje jammer, maar je kan natuurlijk ook reverse psychology gaan toepassen, en zeggen dat Lodeweges een verkeerde opstelling prijsgeeft (oke, tot nu toe niet gebeurd, maar toch) en dan dat de tegenstander zich helemaal gaat aanpassen en dan opeens boem! elf verrassingen op het veld!

zaterdag 7 maart 2009 @ 18:54:02 #22
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_66804957
Slimheid is de laatste jaren een ondergeschoven kindje.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_66805380
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:46 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Het is inderdaad een beetje jammer, maar je kan natuurlijk ook reverse psychology gaan toepassen, en zeggen dat Lodeweges een verkeerde opstelling prijsgeeft (oke, tot nu toe niet gebeurd, maar toch) en dan dat de tegenstander zich helemaal gaat aanpassen en dan opeens boem! elf verrassingen op het veld!

Dat doet ie in de laatste wedstrijd "Zo, heb ik jullie even zand in de ogen gestrooid he? Haha!"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 maart 2009 @ 20:27:32 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66808074
quote:
[..]

ja wat moet hij dan zeggen Ik kom graag? Dan ligt hij er direct uit daar

nietszeggende quote dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66818709
Wat is de opstelling dan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')