Dat heb ik als kind een keer gedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Ik heb zelf over het algemeen niet anders meegemaakt. Ik moet zelfs mijn eigen en het haar van mn vrienden knippen
Zie post op vorige pagina ergens voor foto's, behalve die tweede foto, heb het wel een keer zelf roze geverfd, maar die kleur was veel mooier dan op de foto, en toen was het mijn eigen haar zonder extensions, wel gewoon lang. Maar nu is mijn haar duizende verschillende kleuren bruin enzo, maar het is best kapot dat ik het al bijna een jaar niet meer heb geverfd, gewoon even laten rusten nu (:quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat voor een kleur heb jij dan in je haar?
Noesss.quote:
Cool.quote:
Gozerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Lamon het volgende:
Ik zou het gewoon blond houden.
Het nieuwe fout is goed, wist je dat nog niet?
Geen breezer zijn en toch een breezer spelen, geen Gothic zijn maar er toch 1 spelen, geen player zijn maar er toch 1 spelen.
De beste veranderingen maak je als je er middenin zit.
Ik zou ook met een te kort truitje gaan lopen, en Uggs (zijn er ook in het nep, geen breezer die het verschil ziet) kopen.
Ah dan is het goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef Red_Cat het volgende:
Ja ik moet het toch eerst blonderen omte zorgen dat er een andere kleur in kan
Ga ff iemand anders bashenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Lamon het volgende:
Ik zou het gewoon blond houden.
Het nieuwe fout is goed, wist je dat nog niet?
Geen breezer zijn en toch een breezer spelen, geen Gothic zijn maar er toch 1 spelen, geen player zijn maar er toch 1 spelen.
De beste veranderingen maak je als je er middenin zit.
Ik zou ook met een te kort truitje gaan lopen, en Uggs (zijn er ook in het nep, geen breezer die het verschil ziet) kopen.
Dat was geen bashen, maar sarcasme. En niet eens persoonlijk bedoeld...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |