Dankje voor de aanpassing,quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar, roze vervaagt wel snel bij mijn weten
Pink_Panther.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Dan moet ze wel een nieuwe nickname nemen
He RC is geen pot.quote:
Ik neem aan dat ze aantrekkelijk wil blijven en niet toe wil treden tot het genootschap van verzuurde feministenquote:
Niet iedere vrouw is bi of pot hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze aantrekkelijk wil blijven en niet toe wil treden tot het genootschap van verzuurde feministen
Bij mij werd blond wel mooi vind ik. En ik had ook roze! En wat blauw, en uhh. Tsja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en overigens. Mensen die van zichzelf bruin haar hebben moeten het niet blond kleuren want over het algemeen komt er een vieze gele kleur uit.
Emoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Bij mij werd blond wel mooi vind ik. En ik had ook roze! En wat blauw, en uhh. Tsja.
[ afbeelding ]
oh alleen werd dit 'roze' door de kapper gedaan, maar ik had het later zelf weer roze geverfd enzo, en het zag er wat anders uit.
Wat voor kapsel heb je deze week dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof ik die kapsels vorige week had
quote:
Daar heb je de kapper toch niet voor nodig, dat doe je gewoon zelf. Ik ben al 2 jaar niet meer naar de kapper geweest.quote:
Dat is waar. Maar je kan het toch ook zelf doen je haar.quote:
Ik doe mijn haar meestal ook gewoon zelf hoor, nooit wat mis gegaan, vind het dan meestal zelfs nog beter dan dat ik het bij een kapper laat doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou dat soort dingen toch door een kapper laten doen hoor
En Red_Cat, wat een leuk koppie heb jij!
Wat voor een kleur heb jij dan in je haar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik doe mijn haar meestal ook gewoon zelf hoor, nooit wat mis gegaan, vind het dan meestal zelfs nog beter dan dat ik het bij een kapper laat doen.
Dank je Jojoortjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou dat soort dingen toch door een kapper laten doen hoor
En Red_Cat, wat een leuk koppie heb jij!
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik doe mijn haar meestal ook gewoon zelf hoor, nooit wat mis gegaan, vind het dan meestal zelfs nog beter dan dat ik het bij een kapper laat doen.
Dat heb ik als kind een keer gedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Ik heb zelf over het algemeen niet anders meegemaakt. Ik moet zelfs mijn eigen en het haar van mn vrienden knippen
Zie post op vorige pagina ergens voor foto's, behalve die tweede foto, heb het wel een keer zelf roze geverfd, maar die kleur was veel mooier dan op de foto, en toen was het mijn eigen haar zonder extensions, wel gewoon lang. Maar nu is mijn haar duizende verschillende kleuren bruin enzo, maar het is best kapot dat ik het al bijna een jaar niet meer heb geverfd, gewoon even laten rusten nu (:quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat voor een kleur heb jij dan in je haar?
Noesss.quote:
Cool.quote:
Gozerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Lamon het volgende:
Ik zou het gewoon blond houden.
Het nieuwe fout is goed, wist je dat nog niet?
Geen breezer zijn en toch een breezer spelen, geen Gothic zijn maar er toch 1 spelen, geen player zijn maar er toch 1 spelen.
De beste veranderingen maak je als je er middenin zit.
Ik zou ook met een te kort truitje gaan lopen, en Uggs (zijn er ook in het nep, geen breezer die het verschil ziet) kopen.
Ah dan is het goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef Red_Cat het volgende:
Ja ik moet het toch eerst blonderen omte zorgen dat er een andere kleur in kan
Ga ff iemand anders bashenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Lamon het volgende:
Ik zou het gewoon blond houden.
Het nieuwe fout is goed, wist je dat nog niet?
Geen breezer zijn en toch een breezer spelen, geen Gothic zijn maar er toch 1 spelen, geen player zijn maar er toch 1 spelen.
De beste veranderingen maak je als je er middenin zit.
Ik zou ook met een te kort truitje gaan lopen, en Uggs (zijn er ook in het nep, geen breezer die het verschil ziet) kopen.
Dat was geen bashen, maar sarcasme. En niet eens persoonlijk bedoeld...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |