Ben ik met roze niet aantrekkelijk dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:16 schreef MiVer het volgende:
maar serieus
donker bruin dus
beter, past ook
voldoende lief en aantrekkelijk
db
uiterlijk: je mag er zijn, geen grappenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ben ik met roze niet aantrekkelijk dan?
Ook leuk , maar beetje lastig te makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:22 schreef Harajuku. het volgende:
Pimpelpaars met groene stippen..
Bruin.
Ik denk niet dat blond mij staat PDquote:
Heb je het nooit blond gehad dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat blond mij staat PDJij wel?
Nee nog nooit gedurftquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je het nooit blond gehad dan?![]()
Volgens mij zal het je sexy staan
Nee ik ook niet! Civillian gaat nu wat uitproberenquote:
Hey Olep, nu ik je toch spreek... Ik ben op zoek naar een nieuwe BFF. Je weet wel, gezellig samen shoppen, roddelen, naar de spa. We will have a great time girlfrendquote:
Ik ben best wel hippiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:56 schreef Mikkie het volgende:
Je bent veel leuker met normaal, bruin haar.
Roze is voor hippies.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij was toch ook op de meet laatst?
Nee doe ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik best nieuwsgierig ben hoe het zou staanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:17 schreef Harajuku. het volgende:
Blond zou ik niet eens overwegen als ik jou was
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:44 schreef Pacmaniac het volgende:
Blond met groene plukken o.i.d. .
Nee joh waaromquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Holy crap. Volgens mij vloekt dat als de neten.
Mag ik het niks vinden?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee joh waaromje moet er alleen wel het type voor zijn doh
[ afbeelding ]
Dat is toch niks man?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit nog best vet, maar weet niet of groen mijn kleur is, laat staan blondquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donker staat je beter. Past beter bij je prachtige ogen ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best vet, maar weet niet of groen mijn kleur is, laat staan blond
Probeer je haar nou een kort, vlot, pittig kapsel aan te praten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:15 schreef Pacmaniac het volgende:
Misschien iets met krullen en wat korter een puik idee?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best vet, maar weet niet of groen mijn kleur is, laat staan blond
Je persoonlijke voorkeur is een ander verhaal. Ik weet niet hoe oud TS is? Maar dat met die kleurtjes is wel cool aan de andere kant zullen uit zakelijk oogpunt weinig mensen je serieus nemen met een dergelijk kapsel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Probeer je haar nou een kort, vlot, pittig kapsel aan te praten?![]()
![]()
Vrouwen met lang haar
Vrouwen met kort haar
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben 23 maar werk verder niet en ga ook niet naar school (de redenen waarom ga ik jullie besparen) Het is voor mij dus helemaal niet nodig om serieus over te komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je persoonlijke voorkeur is een ander verhaal. Ik weet niet hoe oud TS is? Maar dat met die kleurtjes is wel cool aan de andere kant zullen uit zakelijk oogpunt weinig mensen je serieus nemen met een dergelijk kapsel.
Misschien is dat helemaal geen issue en hoe speelser hoe beter omdat TS op school zit.
TS komt meisjes-achtig over , niet dat dat onaantrekkelijk is maar kan me voorstellen dat je je op een bepaald moment ook wilt profileren als "sterke" volwassen vrouw. Nogmaals afhankelijk van wat TS in het dagelijks leven doet. Persoonlijke voorkeur en wat ze uit wil stralen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |