Je persoonlijke voorkeur is een ander verhaal. Ik weet niet hoe oud TS is? Maar dat met die kleurtjes is wel cool aan de andere kant zullen uit zakelijk oogpunt weinig mensen je serieus nemen met een dergelijk kapsel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Probeer je haar nou een kort, vlot, pittig kapsel aan te praten?![]()
![]()
Vrouwen met lang haar
Vrouwen met kort haar
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee joh waaromje moet er alleen wel het type voor zijn doh
[ afbeelding ]
Ik ben 23 maar werk verder niet en ga ook niet naar school (de redenen waarom ga ik jullie besparen) Het is voor mij dus helemaal niet nodig om serieus over te komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je persoonlijke voorkeur is een ander verhaal. Ik weet niet hoe oud TS is? Maar dat met die kleurtjes is wel cool aan de andere kant zullen uit zakelijk oogpunt weinig mensen je serieus nemen met een dergelijk kapsel.
Misschien is dat helemaal geen issue en hoe speelser hoe beter omdat TS op school zit.
TS komt meisjes-achtig over , niet dat dat onaantrekkelijk is maar kan me voorstellen dat je je op een bepaald moment ook wilt profileren als "sterke" volwassen vrouw. Nogmaals afhankelijk van wat TS in het dagelijks leven doet. Persoonlijke voorkeur en wat ze uit wil stralen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt: geen blond iig, zoals hier een paar keer geopperd is.
Mee eens doe ik ook nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt: geen blond iig, zoals hier een paar keer geopperd is.
Is denk ik ook wel leuk,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:45 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor paars gaan.
Stond mij ook zo goed.
Ja joh, daar ben ik gewoon echt het type niet voor, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds op een photosoep zit te wachten van iemand! Want ben wel nieuwsgierig!quote:
Dan moeten ze eigenlijk geel gebruiken, want over het algemeen word het toch geel als donkerharige mensen hun haar blonderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja joh, daar ben ik gewoon echt het type niet voor, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds op een photosoep zit te wachten van iemand! Want ben wel nieuwsgierig!![]()
En dood. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moeten ze eigenlijk geel gebruiken, want over het algemeen word het toch geel als donkerharige mensen hun haar blonderen.
Stay of the drugs manquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
Ik kan niet photoshoppen, maar als het een schilderij zou zijn met roze haar zou het zoiets worden, denk ik:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |