Ben ik met roze niet aantrekkelijk dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:16 schreef MiVer het volgende:
maar serieus
donker bruin dus
beter, past ook
voldoende lief en aantrekkelijk
db
uiterlijk: je mag er zijn, geen grappenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ben ik met roze niet aantrekkelijk dan?
Ook leuk , maar beetje lastig te makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:22 schreef Harajuku. het volgende:
Pimpelpaars met groene stippen..
Bruin.
Ik denk niet dat blond mij staat PDquote:
Heb je het nooit blond gehad dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat blond mij staat PDJij wel?
Nee nog nooit gedurftquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je het nooit blond gehad dan?![]()
Volgens mij zal het je sexy staan
Nee ik ook niet! Civillian gaat nu wat uitproberenquote:
Hey Olep, nu ik je toch spreek... Ik ben op zoek naar een nieuwe BFF. Je weet wel, gezellig samen shoppen, roddelen, naar de spa. We will have a great time girlfrendquote:
Ik ben best wel hippiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:56 schreef Mikkie het volgende:
Je bent veel leuker met normaal, bruin haar.
Roze is voor hippies.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij was toch ook op de meet laatst?
Nee doe ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik best nieuwsgierig ben hoe het zou staanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:17 schreef Harajuku. het volgende:
Blond zou ik niet eens overwegen als ik jou was
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:44 schreef Pacmaniac het volgende:
Blond met groene plukken o.i.d. .
Nee joh waaromquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Holy crap. Volgens mij vloekt dat als de neten.
Mag ik het niks vinden?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee joh waaromje moet er alleen wel het type voor zijn doh
[ afbeelding ]
Dat is toch niks man?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit nog best vet, maar weet niet of groen mijn kleur is, laat staan blondquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donker staat je beter. Past beter bij je prachtige ogen ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best vet, maar weet niet of groen mijn kleur is, laat staan blond
Probeer je haar nou een kort, vlot, pittig kapsel aan te praten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:15 schreef Pacmaniac het volgende:
Misschien iets met krullen en wat korter een puik idee?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best vet, maar weet niet of groen mijn kleur is, laat staan blond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |