Ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde welk verhaaltechnische doel diende dat
Als er één groep is die niet in tel is bij RTL dan zijn het de 49-plussers wel. Die tellen ze niet eens mee in hun omzet.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar daar kijkt de bejaarde doelgroep waarschijnlijk toch niet naar.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als er één groep is die niet in tel is bij RTL dan zijn het de 49-plussers wel. Die tellen ze niet eens mee in hun omzet.
Mag ik mij hier volledig bij aansluiten?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef MaJo het volgende:
Wat een negatieve reactiesIk vond het juist erg leuk, en had ik eigenlijk niet verwacht. Het deed me weer terugdenken aan mijn jeugd en vind het erg leuk dat ze het weer oppakken. En tof dat er nog zoveel dezelfde acteurs meedoen
En onthoud dat het over the top HOORT he jongens, dat was het altijd al
Nou, ik vond de 1ste ep wel te doen hoor. Ik heb zelfs nog even moeten lachen. Ep 2 zijn we gisteren in de laaste 10 min in gevallen. Dus daar kan ik geen oordeel over geven. Ik heb de serie nooit mee gemaakt, maar tot nu toe is het wel te doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jongeren (die de oorspronkelijk serie niet hebben meegemaakt), dit kunnen waarderen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 10:17 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, ik heb drie minuten gekeken. Toen kwam er tien minuten reclame en geloofde ik het wel weer.
Ik lig dan juist in een deuk!quote:Op zondag 15 maart 2009 09:52 schreef Divel het volgende:
Kan er tegenwoordig niet meer tegen, dat afgrijselijke gebrul van Mien.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:52 schreef Anneloortje het volgende:
Die foto in t topic is krullie en niet Gaby Blaaser...
krulliequote:Op zondag 15 maart 2009 12:52 schreef Anneloortje het volgende:
Die foto in t topic is krullie en niet Gaby Blaaser...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |