Een ploeg als Twente moet naar zichzelf kijken en niet wat andere ploegen doenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef sezten het volgende:
Lekker om zo nog een puntje te pakken.
Ajax en PSV lopen niks in op Twente. prachtig toch?
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:33 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Een ploeg als Twente moet naar zichzelf kijken en niet wat andere ploegen doen
Weer blessuretijd zeg, stelletje moffen![]()
Het gerucht gaat nu dat Munsterman net voor de blessuretijd naar de vierde man is gelopen en een verzoek ingediend heeft om er vier minuten van te maken. Dit omdat het bier nog niet klaarstond. Een vrij amateuristische fout als je het mij vraagt, drie punten aftrek lijkt me op zijn plaats.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:32 schreef Blawh het volgende:
Door die extra rust konden ze nog net 1x aanzetten in de laatste minuut.Je reinste competitievervalsing!
Munsterman vroeg of de blessuretijd morgen gespeeld mocht worden, maar dat verzoek werd helaas afgewezen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:50 schreef Rikketik het volgende:
Het gerucht gaat nu dat Munsterman net voor de blessuretijd naar de vierde man is gelopen en een verzoek ingediend heeft om er vier minuten van te maken. Dit omdat het bier nog niet klaarstond. Een vrij amateuristische fout als je het mij vraagt, drie punten aftrek lijkt me op zijn plaats.
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nu dat Munsterman net voor de blessuretijd naar de vierde man is gelopen en een verzoek ingediend heeft om er vier minuten van te maken. Dit omdat het bier nog niet klaarstond. Een vrij amateuristische fout als je het mij vraagt, drie punten aftrek lijkt me op zijn plaats.
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 8 maart 2009 18:51 schreef KingOfPop het volgende:
Was niet heel best vandaag, maar PSV speelde het heel goed. Gelukkig nog die 1-1, mijn god, dat mocht mijn buurman ook weten hoor, wat heb ik geschreeuwd
Zit ie nog twee rijen achter mij ook...quote:Op zondag 8 maart 2009 12:06 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Gezellig, kom nog maar even buurten als je zin hebt
Inderdaad hij speelde vandaag ook weer een superpotquote:Op zondag 8 maart 2009 19:17 schreef Fortitudo het volgende:
douglas, wordt het niet eens tijd zijn contract open te breken en te verlenegen
vasleggen die handel
Welke?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:23 schreef RobbieT het volgende:
Liedje was ook heerlijk!
REKER, WIE WINT DE BEKER?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |