Alsof dat veld 48 uur non-stop regen had kunnen verwerken. Dat blijft speculeren, maar gezien het weer van de afgelopen 3 dagen denk ik dat de kans groter is dat het veld dan afgekeurd zou worden.quote:
vind ik niet. al die ophef over 20 uur later spelenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind roepen dat het competitievervalsing is ver gaan, maar het heeft er wel de schijn van....
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:49 schreef KingOfPop het volgende:
Check dit en dan vooral de laatste 30 seconden.
Zo wordt positiespel dus getraind
http://www.fctwente.tv/
die extra dag rust hebben zie niet eens nodigquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
vind ik niet. al die ophef over 20 uur later spelen![]()
reken erop dat er vanavond een bagger veld was geweest anders.
ik doelde op de opmerking "competitievervalsing".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een domme opmerking. Laten we voortaan de clubs inderdaad gewoon de vrije hand geven wanneer ze willen spelen, dat horen we dan op vrijdagmiddag wel, wanneer ze er zin hebben en wanneer ze het gelegen komt want misschien heeft de voorzitter wel zijn visclub op zaterdag of moet de vrouw van een speler bevallen op vrijdag.
Die ophef over de verplaatsing is volkomen terecht.
Omdat het jou en andere clubs goed uitkomt, waarschijnlijk. Het gaat om 20 uur later spelen waarbij PSV graag had willen profiteren van het zware programma van Twente. Uiteindelijk gaat het erom wie de beste ploeg is en aangezien er om dat feit morgen gewoon 90 minuten wordt gevoetbald is het ronduit belachelijk om over competitievervalsing te beginnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een domme opmerking. Laten we voortaan de clubs inderdaad gewoon de vrije hand geven wanneer ze willen spelen, dat horen we dan op vrijdagmiddag wel, wanneer ze er zin hebben en wanneer ze het gelegen komt want misschien heeft de voorzitter wel zijn visclub op zaterdag of moet de vrouw van een speler bevallen op vrijdag.
Leuk en lekker gezellig trainenquote:
Inderdaad, ik snap sowieso niet dat supporters van Heerenveen iets aan te merken hebben over het voetbal van Twente.quote:Op zondag 8 maart 2009 08:08 schreef NeedeRadicals het volgende:
Rot toch een eind op met je comeptitievervalsing..
Wat is er vervalsing aan dan? Dat beide teams nu even fit zijn?
Als de oude mat er nog gelegen had en PSV had verloren dan had dat volgens Reker waarschijnlijk aan het veld gelegen,jankbek dat t is.
Twente speelt misschien op 60% ja,tegen ADO,Graafschap en Volendam misschien.
Tegen Marseille hebben ze toch wel degelijk laten zien dat ze een niveau halan waar Heerenveen op z'n minst 400% beter moet zijn dan in de 1e seizoenshelft.
En trouwens,hoe zat het gisteren tegen Groningen met de procenten?
Gezellig, kom nog maar even buurten als je zin hebtquote:Op zondag 8 maart 2009 12:01 schreef Mark-Hgl het volgende:
Inderdaad mooi gesproken![]()
Vanmiddag voor de verandering maar eens in 304
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
Van fctwente.net
Op melodie van
Reker, waar is de beker!
Reker, waar is de schaal!
Reker, waar is de trainer!
En de miljoenen allemaal
Ooh dat lukt vast welquote:Op zondag 8 maart 2009 12:06 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Gezellig, kom nog maar even buurten als je zin hebt
Wat loop je hier nou te zeiken dan oud wijf, krijg je thuis niet voldoende aandacht. Twente heeft t op tijd aangegeven bij de knvb en die zijn daarmee akkoord gegaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:59 schreef SCH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |