REKEN maar dat ze echt waren: ik heb ze op meerdere gothic metalconcerten meegemaakt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef player90 het volgende:
zit me eigenlijk af te vragen of die evangelisten voor de tv-studio ook nep waren.
1 ding moet je ze nageven, SBS weet alles wel op te hypen of zogenaamde relletjes te verzinnen
"Kinetic Yelle"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef iCor het volgende:
Dus jullie vinden dat iemand die constant door zijn masker doorkwam of iemand die dieren eet en zo expres ruzie met Uri Geller kreeg het meer verdiende dan Yelle?![]()
Hoewel de laatste act van Vincent leuk was.
Haar act vanavond was misschien niet goed. Maar haar acts waren gemiddeld wel beter dan die van Vincent of The Mask vond ik. (Ik heb het nu over het hele 2de seizoen)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef Resco het volgende:
[..]
"Kinetic Yelle"![]()
![]()
En dat met dat ijs, sorry hoor, maar iedereen kon zien dat dat geen puur water was.
Denk je nou echt dat hij een bloedzuiger in zijn mond stopte of dat die ruzie met Uri echt was?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef iCor het volgende:
Dus jullie vinden dat iemand die constant door zijn masker doorkwam of iemand die dieren eet en zo expres ruzie met Uri Geller kreeg het meer verdiende dan Yelle?![]()
Hoewel de laatste act van Vincent leuk was.
Nee. Daarom verdient Yelle het ook meer dan The Mask en Vincent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij een bloedzuiger in zijn mond stopte of dat die ruzie met Uri echt was?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Topics op Fok! waren met stip het hoogtepunt van dit seizoen!
Kunnen we je al bij elkaar vegenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef Blaxje het volgende:
Als hij weer tweede wordt, lach ik me stuk.
Wat is de toevoegende waarde hiervanquote:Yelle kreeg 69 procent van de kijkersstemmen. Ze trad op met haar vader Ghani. Hun achternaam luidt Minne en ze wonen in het dorp Schellingwoude bij Amsterdam.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:15 schreef Somesomg het volgende:
maartoch hayashi zat de hele dag in zijn kleedkamer en hij heeft niet eens gewonnen ik hoop dat hij een psp ofzo bij zich had
Ja ik snap het, maar het "klonk" zo droog.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:18 schreef Somesomg het volgende:
ja toch zag je een playstation daar of een tv![]()
ik bedoel hij moet iets doen tenzij hij de heletijd slaapt
![]()
Nou, meiden hebben meestal al een doos, dus dat is niet al te moeilijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:28 schreef Resco het volgende:
[..]
Als ik mijn dochter later een goochel doos geef kan ze dat ook.
Dat was dus om ervoor te zorgen dat men niet Hayashi zou verdenken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:12 schreef Stefan het volgende:
Snap btw niet waarom die producer die van t complot wist Hayashi had uitgenodigd toen The Mask ook moest optreden
Het hele idee van de mask kwam van de productie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:12 schreef Stefan het volgende:
Kom op zeg, Yelle met dr trucjes die je zo van youtube haalt. Hayashi had moeten winnen.
Snap btw niet waarom die producer die van t complot wist Hayashi had uitgenodigd toen The Mask ook moest optreden
Levi en die kloon beweerden toch dat ze Vosteen heette?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)uri-geller-2009.html
[..]
Wat is de toevoegende waarde hiervan? Wat moet ik met die info.
?
http://yellevosteen.hyves.nl/quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:46 schreef JDI het volgende:
[..]
Levi en die kloon beweerden toch dat ze Vosteen heette?Dan zie je dus gelijk wie de nepperts zijn
Serieus? Die hele Uri speelde de boosheid al die weken. Uri boeit t niks wie wint, die krijgt goed betaald voor dit formatje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:07 schreef SwitSok het volgende:
Zoals iemand al zei valt voor iedere winnaar wel wat te zeggen. Ik persoonlijk hoopte stiekem op Vincent en niet omdat zijn acts zo geweldig waren (wel komisch) maar omdat ik Uri zijn reactie dan wel had willen zien
Zelfs als haar mond is dicht getaped is ze nog hysterisch.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:14 schreef StephanL het volgende:
Tweede optreden van Mask is toch wel indrukwekkend te noemen al zeg ik het zelf. Kan ook door Patty komen die hysterisch wordt
Denk hoe dan ook dat Vincent wel zijn laatste keus was geweest. Al vond ik het ook wel toeval dat Uri de laatste act van Vincent wel leuk vond...en toen waren ze toch nog vrienden omdat ie toch al wist dat Vincent niet zou winnen? Tja soms weet je ook niet meer wat je wel of niet moet gelovenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Serieus? Die hele Uri speelde de boosheid al die weken. Uri boeit t niks wie wint, die krijgt goed betaald voor dit formatje.
Nee hoor. Dat bed was écht stuk. Iemand van de productie had het kapot gemaakt.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:03 schreef Stefan het volgende:
Geweldig hoe iedereen in die toneelstukjes van Uri trapte. The Mask moest zich bekendmaken, voor de veiliogheid blablabla, maar ze hadden al een mooi stukje bekendmaking ingestudeerd. En dat Bed dat zogenaamd niet werkte, was dus duidelijk dat ze dat deden omdat Hayashi niet kon omkleden naar The Mask
zonder bier geen levenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:30 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat bed was écht stuk. Iemand van de productie had het kapot gemaakt.
Hier een Hayashi-interview waarin hij enkele dingen uitlegt.
Ja en nee. De eerste keer wel. Maar dat de act niet doorging was niet de bedoeling.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:51 schreef Stefan het volgende:
Ja, maar het was dus in scene gezet hoe dan ook.
De Nieuwe Uri Geller seizoen 2 #15quote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah, maar ik heb je nog geen vreugdevuren zien ontsteken?
Wat is er nep aan? 't Zijn trucs.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:40 schreef cherrycoke het volgende:
http://easybartricks.com/magic-smoke.html
de truuk van yelle met de rook van haar vingers
yelle=nep
Dus dan zat er in dat glas iets om de spreuk op te nemen, dat vervolgens weer werd afgespeeld in de tank?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Die met dat water is simpel, nooit ergens gezwommen waar ze onderwatermuziek hadden?
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef Levi1234 het volgende:
En ik heb diezelfde wateract zelf geprobeerd en ik kwam tot de conclusie dat het echt werkt.
dus je wil zeggen dat iedereen het kan, en dat yelle niet speciale gaven heeftquote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef Levi1234 het volgende:
Ze woont inderdaad op een woonboot.
En ik heb diezelfde wateract zelf geprobeerd en ik kwam tot de conclusie dat het echt werkt.
Ze praatquote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef xyz147 het volgende:
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)ieuweurigeller1.html
Ze woont dus op een woonboot
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:27 schreef Somesomg het volgende:
[..]
Laat Levi met rusthij is een MENTALIST EN IK GELOOF HEM HIJ IS DE NIEUWE URI GEILER
ja echt stomme fokkers die irritant zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 20:29 schreef Levi1234 het volgende:
Somesomg: Je hoeft niet zo te overdrijven hoor.
Allhoewel ik wel met je eens ben dat sommige mensen echt op moeten houden met dat irritante gedrag.
Ja, Levi, is dat nu wat je zegt?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:24 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat iedereen het kan, en dat yelle niet speciale gaven heeft
zou uri hem ook niet eens zat zijn? ik bedoel, hij doet aan alle "Nieuwe Uri Geller"s meequote:Op maandag 9 maart 2009 21:05 schreef Somesomg het volgende:
HAYASHI moet is een normale baan gaan zoeken
hij wint toch nietquote:Op maandag 9 maart 2009 21:06 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
zou uri hem ook niet eens zat zijn? ik bedoel, hij doet aan alle "Nieuwe Uri Geller"s mee
Klopt. En er zat niets in dat glas.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dus dan zat er in dat glas iets om de spreuk op te nemen, dat vervolgens weer werd afgespeeld in de tank?
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke een beetje offtopic, maar het is wel iets meesterlijks!![]()
Net bij Shownieuws:
Patty wilde een week op vakantie om bij te komen van de Uri Gellershows (ja tis wat als je in je broek schijt om iets wat nep is) Ze had d'r 2 hondjes bij zich in een tas en dat mocht niet werd gezegd. Later gaf de medewerkster haar fout toe, maar toen was de gate al dicht dus Patty naar huis. Belt ze de KLM op. Ze zei dat ze geen zin had om een week in de regen te zitten waarop diegene aan de telefoon zegt: "ja maar dat zit ik toch ook!"
![]()
pwnd.
Groentesnijder?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:05 schreef Somesomg het volgende:
HAYASHI moet is een normale baan gaan zoeken
KANKOLquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef Specularium het volgende:
De hyves van Yelle staat inmiddels op prive.
Hoi GaylordFokker,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef GaylordF0kker het volgende:
Ìk had nog wat footage van Michel Keck liggen ook. Hypnosedemonstratie, is wel leuk:
Ja klopt, dit was een inductie en een 'numberforce'. Meeste mensen kiezen ofwel 13, ofwel 37. Op beide kaartjes stond 'wijn' te lezen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef JochemP het volgende:
[..]
Hoi GaylordFokker,
Leuk filmpje, ik deed voor de grap mee met wat hij zei en ook ik kwam op 37 uit.
MAAR, het is een algemeen feit dat de meeste mensen 37 kiezen, dat is gewoon psychologie. Al helemaal als je vanaf het moment dat je "naar beneden moet lopen" naar beneden telt vanaf 50 en hij na 15sec ongeveer zegt dat je nu een getal moet hebben. Je zal dus nooit op 40-50 uitkomen of 0-30. Heb m zelf ook wel eens geprobeerd bij iemand![]()
JochemP
OEHH IKKEquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:23 schreef Levi1234 het volgende:
Precies, ze wilde alleen weten hoe het voelt om op tv en op het podium op te treden.
Een soort van uit de hand gelopen grap dus.
Maar ze gaat ook niets meer doen met mentalisme, terwijl Ghani wel nog een tour wilt doen.
BTW, als iemand het telefoonnummer wilt van een van de mentalisten (ook die van vorig jaar) laat het me dan weten, heb best wel veel telefoonnummers van ze.
Ghani weet dan ook hoe de wereld van geld werkt, Yelle is daar nog iets te jong voor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:23 schreef Levi1234 het volgende:
Maar ze gaat ook niets meer doen met mentalisme, terwijl Ghani wel nog een tour wilt doen.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Levi1234 het volgende:
Denk je dat het Yelle om geld draait?
Helemaal niet.
Haha grappig. Op zich een toffe kerel, talenwonderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:13 schreef Levi1234 het volgende:
Het zou mij niets verbazen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef Levi1234 het volgende:
Haha...denk je echt dat Hayashi een IQ heeft van 212?
Haha denk je echt dat mentalisme bestaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef Levi1234 het volgende:
Haha...denk je echt dat Hayashi een IQ heeft van 212?
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Haha denk je echt dat mentalisme bestaat.
Net zo dom statement
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef Levi1234 het volgende:
Ben blij dat GaylordFokker het snapt.
En trouwens...Leonardo Da Vinci had een IQ van 270 ofzo...dus het lijkt me sterk dat Hayashi er een van 212 heeft.
Ik geloof dat er onderzoeken zijn die dat beweren, maar ik heb zware moeite om de feitelijkheid ervan te geloven.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef Levi1234 het volgende:
Leonardo Da Vinci had een IQ van 270 ofzo...dus het lijkt me sterk dat Hayashi er een van 212 heeft.
Jeez dude...quote:Op maandag 16 maart 2009 18:15 schreef Levi1234 het volgende:
Heb jij een bron waarin staat dat mentalisme fake is?
Het is trouwens niet fake. Net zomin als goochelen fake is. Fake is te negatief geplaatst. Het is bewust spelen met de perceptie en misleiden van de toeschouwer. Niets fake aan, het misleiden en spelen is echt. Het is slechts fake als je er een vals geloofssysteem aan hangt. Wat eigenlijk alleen maar je eigen naieviteit laat zien.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:15 schreef Levi1234 het volgende:
Heb jij een bron waarin staat dat mentalisme fake is?
Je snapt niet wat ik wil zeggen, omgekeerd wel.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:06 schreef Levi1234 het volgende:
EXACTLY!!
Ik wilde er eigenlijk mee zeggen dat ik geen link heb waarin staat dat Leo's IQ hoger is dan die van onze vriend Hayashi, maar dat er ook geen link is waarin staat dat mentalisme fake is.
ZeikFokkerquote:Op zondag 15 maart 2009 12:04 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk bestaat mentalisme. Het is een tak uit het goochelen dat zich focust rond psychische misleiding.
Ik zeg al de hele tijd niets anders. 't Is Levi die niet van het tegendeel overtuigd is.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
ZeikFokker
Ik bedoel natuurlijk dat mentalisme niet meer is dan goocheltruukjes. En dat mentalisme niet echt mensen hun gedachten lezen is. Maar dat snapte je wel, je zit gewoon te fokken
Gast...quote:Op maandag 16 maart 2009 21:07 schreef Levi1234 het volgende:
In dat artikel staat niet dat het nep is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |