zou uri hem ook niet eens zat zijn? ik bedoel, hij doet aan alle "Nieuwe Uri Geller"s meequote:Op maandag 9 maart 2009 21:05 schreef Somesomg het volgende:
HAYASHI moet is een normale baan gaan zoeken
hij wint toch nietquote:Op maandag 9 maart 2009 21:06 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
zou uri hem ook niet eens zat zijn? ik bedoel, hij doet aan alle "Nieuwe Uri Geller"s mee
Klopt. En er zat niets in dat glas.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dus dan zat er in dat glas iets om de spreuk op te nemen, dat vervolgens weer werd afgespeeld in de tank?
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke een beetje offtopic, maar het is wel iets meesterlijks!![]()
Net bij Shownieuws:
Patty wilde een week op vakantie om bij te komen van de Uri Gellershows (ja tis wat als je in je broek schijt om iets wat nep is) Ze had d'r 2 hondjes bij zich in een tas en dat mocht niet werd gezegd. Later gaf de medewerkster haar fout toe, maar toen was de gate al dicht dus Patty naar huis. Belt ze de KLM op. Ze zei dat ze geen zin had om een week in de regen te zitten waarop diegene aan de telefoon zegt: "ja maar dat zit ik toch ook!"
![]()
pwnd.
Groentesnijder?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:05 schreef Somesomg het volgende:
HAYASHI moet is een normale baan gaan zoeken
KANKOLquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef Specularium het volgende:
De hyves van Yelle staat inmiddels op prive.
Hoi GaylordFokker,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef GaylordF0kker het volgende:
Ìk had nog wat footage van Michel Keck liggen ook. Hypnosedemonstratie, is wel leuk:
Ja klopt, dit was een inductie en een 'numberforce'. Meeste mensen kiezen ofwel 13, ofwel 37. Op beide kaartjes stond 'wijn' te lezen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef JochemP het volgende:
[..]
Hoi GaylordFokker,
Leuk filmpje, ik deed voor de grap mee met wat hij zei en ook ik kwam op 37 uit.
MAAR, het is een algemeen feit dat de meeste mensen 37 kiezen, dat is gewoon psychologie. Al helemaal als je vanaf het moment dat je "naar beneden moet lopen" naar beneden telt vanaf 50 en hij na 15sec ongeveer zegt dat je nu een getal moet hebben. Je zal dus nooit op 40-50 uitkomen of 0-30. Heb m zelf ook wel eens geprobeerd bij iemand![]()
JochemP
OEHH IKKEquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:23 schreef Levi1234 het volgende:
Precies, ze wilde alleen weten hoe het voelt om op tv en op het podium op te treden.
Een soort van uit de hand gelopen grap dus.
Maar ze gaat ook niets meer doen met mentalisme, terwijl Ghani wel nog een tour wilt doen.
BTW, als iemand het telefoonnummer wilt van een van de mentalisten (ook die van vorig jaar) laat het me dan weten, heb best wel veel telefoonnummers van ze.
Ghani weet dan ook hoe de wereld van geld werkt, Yelle is daar nog iets te jong voor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:23 schreef Levi1234 het volgende:
Maar ze gaat ook niets meer doen met mentalisme, terwijl Ghani wel nog een tour wilt doen.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Levi1234 het volgende:
Denk je dat het Yelle om geld draait?
Helemaal niet.
Haha grappig. Op zich een toffe kerel, talenwonderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:13 schreef Levi1234 het volgende:
Het zou mij niets verbazen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef Levi1234 het volgende:
Haha...denk je echt dat Hayashi een IQ heeft van 212?
Haha denk je echt dat mentalisme bestaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef Levi1234 het volgende:
Haha...denk je echt dat Hayashi een IQ heeft van 212?
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Haha denk je echt dat mentalisme bestaat.
Net zo dom statement
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef Levi1234 het volgende:
Ben blij dat GaylordFokker het snapt.
En trouwens...Leonardo Da Vinci had een IQ van 270 ofzo...dus het lijkt me sterk dat Hayashi er een van 212 heeft.
Ik geloof dat er onderzoeken zijn die dat beweren, maar ik heb zware moeite om de feitelijkheid ervan te geloven.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef Levi1234 het volgende:
Leonardo Da Vinci had een IQ van 270 ofzo...dus het lijkt me sterk dat Hayashi er een van 212 heeft.
Jeez dude...quote:Op maandag 16 maart 2009 18:15 schreef Levi1234 het volgende:
Heb jij een bron waarin staat dat mentalisme fake is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |