REKEN maar dat ze echt waren: ik heb ze op meerdere gothic metalconcerten meegemaakt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef player90 het volgende:
zit me eigenlijk af te vragen of die evangelisten voor de tv-studio ook nep waren.
1 ding moet je ze nageven, SBS weet alles wel op te hypen of zogenaamde relletjes te verzinnen
"Kinetic Yelle"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef iCor het volgende:
Dus jullie vinden dat iemand die constant door zijn masker doorkwam of iemand die dieren eet en zo expres ruzie met Uri Geller kreeg het meer verdiende dan Yelle?![]()
Hoewel de laatste act van Vincent leuk was.
Haar act vanavond was misschien niet goed. Maar haar acts waren gemiddeld wel beter dan die van Vincent of The Mask vond ik. (Ik heb het nu over het hele 2de seizoen)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef Resco het volgende:
[..]
"Kinetic Yelle"![]()
![]()
En dat met dat ijs, sorry hoor, maar iedereen kon zien dat dat geen puur water was.
Denk je nou echt dat hij een bloedzuiger in zijn mond stopte of dat die ruzie met Uri echt was?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef iCor het volgende:
Dus jullie vinden dat iemand die constant door zijn masker doorkwam of iemand die dieren eet en zo expres ruzie met Uri Geller kreeg het meer verdiende dan Yelle?![]()
Hoewel de laatste act van Vincent leuk was.
Nee. Daarom verdient Yelle het ook meer dan The Mask en Vincent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij een bloedzuiger in zijn mond stopte of dat die ruzie met Uri echt was?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Topics op Fok! waren met stip het hoogtepunt van dit seizoen!
Kunnen we je al bij elkaar vegenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef Blaxje het volgende:
Als hij weer tweede wordt, lach ik me stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |