Ja wie is nou 1 en wie 2?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:46 schreef Maartel het volgende:
Ik had bij Rachel (1?) eigenlijk altijd het idee dat ze zwaar geblondeerd was
1 is K-Oticquote:
Haha, dat was bij 'dinges ziet sterren' toch? Daar had ik toen het laatste stukje van opgenomen voor de pfaffs uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is dat niet het huis van Angela, dat was laatst op tv in een ander programma en dat was een heel ander huis
Tegen wie heb je hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:45 schreef Karina het volgende:
Wanneer deed je het voor de 1e keer? Ga je daar beter van zingen of zo
Johnny de Mol, toch? Ik vraag me altijd af met wie hij het gedaan heeft tijdens de opnamen, na dat bericht erover op nu.nlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, dat was bij 'dinges ziet sterren' toch? Daar had ik toen het laatste stukje van opgenomen voor de pfaffs uit.
Haha, en dan zegt ze ook nog "Goh! Wat goed zeg, dat je dat meteen door hebt!"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Moeder Rachel probeert er inderdaad nog uit zien als iemand van 18.
Niet tegen jou hoorquote:
Tienermeisjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Moeder Rachel probeert er inderdaad nog uit zien als iemand van 18.
ow okquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet tegen jou hoorWas net in het voorstukje met Stacey en nog iemand, hadden ze schijnbaar gevraagd.
Ja, maar zo flauw dat het waarschijnlijk na 10 min al te tenenkrommend wordt... Maar zo in de voorstukjes!quote:
Met Kim ANTM denk ik!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Johnny de Mol, toch? Ik vraag me altijd af met wie hij het gedaan heeft tijdens de opnamen, na dat bericht erover op nu.nl
Volgens mij wordt dat echt hilarisch! Ik hou d'r vanquote:
Ja lijkt me ook wel leukquote:
Nee, Van der vorst, er kwam net een commercial langs.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Johnny de Mol, toch? Ik vraag me altijd af met wie hij het gedaan heeft tijdens de opnamen, na dat bericht erover op nu.nl
ANTM? je bedoelt HNTMquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Kim ANTM denk ik!
[..]
Volgens mij wordt dat echt hilarisch! Ik hou d'r van
God, ja, en het ergste is nog dat ik die aflevering nog heb gezien ook. Ik heb inmiddels ook al bedacht dat de verwarring komt doordat Peter volgens mij met een aantal downtjes was gegaan, en johnny ny "Down met Johnny" doet..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, Van der vorst, er kwam net een commercial langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |