rightquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk kunnen vrouwen DJ worden... dr zijn gewoon niet zoveel vrouwen die het doen.
En ik hou niet van vrouwen op de radio
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRR!!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zap ff naar De Dik Voor Mekaarshow.
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zap ff naar De Dik Voormekaarshow.
ga je schamenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zap ff naar De Dik Voormekaarshow.
Met webcam beelden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand DJ Sandstorm opnemen voor memn puter loopt vast nu
Pringles hier, maar of ik die open maak. Brrr, verkoudenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
even kijken of er nog iets van chips in tha house is..
En toch is het vreemd, want in andere landen is het de gewoonste zaak van de wereld. Alleen in Nederland wil het nog niet echt lukken...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk kunnen vrouwen DJ worden... dr zijn gewoon niet zoveel vrouwen die het doen.
En ik hou niet van vrouwen op de radio
Zal het proberen, heel ff snel proberen snel streamrecorder aan de praat te krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jajekdom en veenstra zien losgaan op DJ Sandstorm
uuhhm lekker zijn diequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Pringles hier, maar of ik die open maak. Brrr, verkouden
Flensjes hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Pringles hier, maar of ik die open maak. Brrr, verkouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |