Ik volg je voorbeeld. Proost!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef Timo20 het volgende:
Zo, het eerste pilsje van het weekend is geopend. PROOST
Wie staat er achter het mengpaneel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met een bijzonder fijne lijst en 2 chicks![]()
[ afbeelding ]
Qua stem misschien maar qua inhoud...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind die reclame voor dat museum met die afgrijselijke piepstem toch nog wel een stukje erger hoor...
Stiekem heb ik echt diep respect voor vrouwen die selfsupporting kunnen doenquote:
Dat weet je bij Annemieke helaas nooit zeker.. Ik sluit het niet uitquote:
Ze zijn vrij schaars ja en en ook lang niet alle vrouwen zijn prettig om via te radio te horen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
Stiekem heb ik echt diep respect voor vrouwen die selfsupporting kunnen doen.
Bij onze lokale is er maar één vrouw die dat kan, heel veel respect voor haar! (En eentje die er over nadenkt om het te leren).
tuurlijk kunnen vrouwen DJ worden... dr zijn gewoon niet zoveel vrouwen die het doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik echt diep respect voor vrouwen die selfsupporting kunnen doen.
Bij onze lokale is er maar één vrouw die dat kan, heel veel respect voor haar! (En eentje die er over nadenkt om het te leren).
Precies. Ik maakte trouwens een telfout, het zijn er 2 ;-).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk kunnen vrouwen DJ worden... dr zijn gewoon niet zoveel vrouwen die het doen.
En ik hou niet van vrouwen op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |