Ja, dat ik ook natuurlijk. Om morgen weer om 8u op te staan omdat ik 130 km moet rijden om een wedstrijd van mijn teampje te zienquote:
Goed plaatje, alleen kun je zo zien dat die spikkels er later op de lippen zijn geplaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
Google sites ligt in een coma. OP volgt.
[ afbeelding ]
Welnee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Goed plaatje, alleen kun je zo zien dat die spikkels er later op de lippen zijn geplakt
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef behangplakker het volgende:
EVERYBODY KNOWES THE BIRD IS THE WORD !!!!!111111111
Das tof jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Ik heb om half tien afgesproken in de stad. Ik zie wel wat we gaan doen. Ik heb wel zin om te gaan poolen.
Poolen is vet, ga ik ook doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Ik heb om half tien afgesproken in de stad. Ik zie wel wat we gaan doen. Ik heb wel zin om te gaan poolen.
Kun je ook trucjes?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Jawel hoor, echt waarquote:
Die Family Guy dinges is nog veel beter erbijquote:
ja ik zocht hem ook alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawel hoor, echt waar![]()
[..]
Die Family Guy dinges is nog veel beter erbij![]()
Ik zoek hem even op
Dat moet ik inderdaad binnenkort ook maar weer eens gaan doen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Ga je noord- of zuidpolen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Neuh. Ik kan alleen iedere keer weer dezelfde slechte woordgrapjes maken over poolen. [ afbeelding ]
Wat is verwijderd?quote:
"Je moet hem zo vasthouden!"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
"Je moet 'm in dát gaatje stoten!"
- "Dat zei je moeder vannacht ook."
"En nu stoten"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Je moet hem zo vasthouden!"
-"Dat zei je vader vannacht ook."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Bobby zo ken ik jou heul nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:05 schreef BobbyB het volgende:
"Die witte mag er niet in"
- "Daar had je moeder vannacht niet zo'n probleem mee"
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
Hey kijk, ze hebben schimmel in het dak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
Wie kijkt er dan nog naar het dakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey kijk, ze hebben schimmel in het dak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ken jij de echte Bobby nietquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef IQM het volgende:
Volgens mij hebben we alle mogelijkheden wel gehad.Ik lachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag hem niet eens aankomen
We are living in a material world, and I am a material girl
Sad but true. Seksuele frustraties he.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan ken jij de echte Bobby niet. Het meest seksistisch van ons allen
Inderdaad, het is veel storender dat ze met hun voeten op het dashboard zitten. Krijg je krassen van.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan nog naar het dak
Daarom oppervader der SC omdat seksuele afbeeldingen enzulks toch het fundament van de SC isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sad but true. Seksuele frustraties he.
Ik stoorde me veel meer aan het feit dat de handen niet op 10 voor 2 op het stuur zitten, hoe gevaarlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, het is veel storender dat ze met hun voeten op het dashboard zitten. Krijg je krassen van.
Mooie meevaller dan toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef Acinonyx het volgende:
Is dat Cobie Smullers ?![]()
Bij die naam dacht ik eigenlijk eerder aan zo'n oud wijf van 50
Komt wel goed, schatje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sad but true. Seksuele frustraties he.
Ja maar ze staan stil, die andere staat de weg te wijzen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik stoorde me veel meer aan het feit dat de handen niet op 10 voor 2 op het stuur zitten, hoe gevaarlijk
quote:
Doe ik ook nooit hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik stoorde me veel meer aan het feit dat de handen niet op 10 voor 2 op het stuur zitten, hoe gevaarlijk
En als ze weg gaan dan? Hoe onvoorbereidquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar ze staan stil, die andere staat de weg te wijzen.
Gevaarlijk, neem je ook zo bochten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit hoorHeb ze altijd op 5 voor half 7.
Nee, dit is een kankerreclame:quote:
Nee, die is te makkelijk.quote:
I know!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik meende het, 13 dagen oké.
:'0quote:
Wtf werd gisteren alleen maar de winnaar duidelijk bij wie is de mol. Alsof we dat zelf niet hadden kunnen verzinnen.quote:
Pleun! Ga je nog wokken dit weekend?quote:
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:21 schreef jordeeeh het volgende:
Is dat blikbier van de Aldi trouwens goed te drinken?
Kak. Nouja bier dat buiten staat is ook wel koud genoeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, echt nietNiet aan te raden
quote:
Ja, zaterdag, in Rhenen! Heb ik verjaardag en gaan we daar etenquote:
Het is Anniek. Want mijn test van vorige week had ik alles op Jon gezet en toen kreeg ik gister een rood scherm...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf werd gisteren alleen maar de winnaar duidelijk bij wie is de mol. Alsof we dat zelf niet hadden kunnen verzinnen.
Ik hou alleen van mezelf.quote:
Dan vind ik haar een slechte mol. Ik dacht juist dat zij het niet was omdat het te obvious was dat ze alles liet mislukken enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is Anniek. Want mijn test van vorige week had ik alles op Jon gezet en toen kreeg ik gister een rood scherm...
Dat mag ookquote:
Maar jij houdt wel van jaren '90 muziek, dat is al mooiquote:
Ja toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ohhh heerlijk. Nu krijg ik er ook zin in!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zaterdag, in Rhenen! Heb ik verjaardag en gaan we daar eten
Van t zelfdequote:
Ik hou eigenlijk bijna overal wel van.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat mag ook
[..]
Maar jij houdt wel van jaren '90 muziek, dat is al mooi
DAT KANKERJONG...quote:
Ik hou vooral van oude muziek en dan voornamelijk jaren '90. En oldskool hiphopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van t zelfde
[..]
Ik hou eigenlijk bijna overal wel van.
Ik zet de tv ook maar even aan benedenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Borat. Dat was ik dus van plan in ieder geval niet te gaan kijken deze avond.
Ik kijk vermist, altijd leuk dat leedvermaakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Borat. Dat was ik dus van plan in ieder geval niet te gaan kijken deze avond.
Ook klassiek?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik hou vooral van oude muziek en dan voornamelijk jaren '90. En oldskool hiphop![]()
![]()
[..]
Ik zet de tv ook maar even aan beneden
Insgelijks.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik hou vooral van oude muziek en dan voornamelijk jaren '90. En oldskool hiphop![]()
![]()
Hahaha. Ik keek dat jaren geleden nog wel eens, toen was het soms nog wel serieus. Nu wordt het alleen nog maar gedomineerd door loverboys en breezersletten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kijk vermist, altijd leuk dat leedvermaak
Hf, blijven veel over zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
Dus doei mensen, ik ga tv kijken en pokeren
Dat ze jou überhaupt al de weg op laten gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit hoorHeb ze altijd op 5 voor half 7.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat ze jou überhaupt al de weg op laten gaan
En daarna zelf de loverboy uithangen hiero.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Ik keek dat jaren geleden nog wel eens, toen was het soms nog wel serieus. Nu wordt het alleen nog maar gedomineerd door loverboys en breezersletten.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo?K heb nog geen enkel ongeluk gemaakt hoor
Dinsdag naar Amsterdam..
Echt nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat zeg jij, het is gewoon zo dat verder niemand het na kon vertellen, weg-piraat!!
Ik had vandaag rijles en ik draaide 'm er zooooo mooi in he.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Echt niet
Ik kan alleen niet zo goed parkeren
Mja als ik de ruimte heb kan ik t ook welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had vandaag rijles en ik draaide 'm er zooooo mooi in he.Als ik dat met mijn examen ook doe dan zijn ze echt van me onder de indruk.
Das kut. Rij-instructeur zegt ook altijd dat ik 2,5 plek over moeten houden ofzo? Of 1,5? Nou goed, ik weet nooit wanneer ik dan op de helft zit zeg maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja als ik de ruimte heb kan ik t ook wel
Fileparkeren met weinig plek
Dus jij als vrouw kan wél goed inparkeren en Jordeeeh als vent (?) kan het niet ? Zoiets hoor je ook niet elke dagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had vandaag rijles en ik draaide 'm er zooooo mooi in he.Als ik dat met mijn examen ook doe dan zijn ze echt van me onder de indruk.
Mieters, vivienne was niet de mol, maar won welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja ik moest laatst voor t huis parkeren met auto van stage (Caddy), ik had aardig wat plek, maar voor mijn gevoel zat ik steeds bijna tegen de auto voor me en achter me aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das kut. Rij-instructeur zegt ook altijd dat ik 2,5 plek over moeten houden ofzo? Of 1,5? Nou goed, ik weet nooit wanneer ik dan op de helft zit zeg maar.
En jij hebt nog niet eens je rijbewijsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus jij als vrouw kan wél goed inparkeren en Jordeeeh als vent (?) kan het niet ? Zoiets hoor je ook niet elke dag!!
Whehee. Ik ga altijd te dicht bij de stoeprand staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ik moest laatst voor t huis parkeren met auto van stage (Caddy), ik had aardig wat plek, maar voor mijn gevoel zat ik steeds bijna tegen de auto voor me en achter me aanToen maar ergens anders neer gezet, want k kreeg m niet dichtbij de stoeprand
Nouja, het was gewoon vooruit een parkeerplek inrijden, dus das eigenlijk ook niet zo heul moeilijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus jij als vrouw kan wél goed inparkeren en Jordeeeh als vent (?) kan het niet ? Zoiets hoor je ook niet elke dag!!
Dat kan ik ook wel jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouja, het was gewoon vooruit een parkeerplek inrijden, dus das eigenlijk ook niet zo heul moeilijk.
Ja echt kut dat we het volgende week pas weten. Maar ik denk dat het Anniek is. Maar aan de andere kant, waarom heeft Vivienne dan gewonnen? Want Vivienne ging op Jon, en als Jon de mol niet is ging hij vast op Anniek.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Mieters, vivienne was niet de mol, maar won wel
Was wel tussen twee auto's in he.quote:
Mja als je een beetje ruimte hebt om een ruime bocht te maken zet je m er zo tusseninquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was wel tussen twee auto's in he.![]()
Dat vind ik trouwens nog makkelijker dan zonder auto's, want dan weet je helemaal nooit of je recht staat eigenlijk.
Had je dat niet beter kunnen doen tijdens je lessen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja als je een beetje ruimte hebt om een ruime bocht te maken zet je m er zo tussenin
K moet nog even een keer ergens oefenen met parkeren.
Maar anniek ging toch ook op John?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja echt kut dat we het volgende week pas weten. Maar ik denk dat het Anniek is. Maar aan de andere kant, waarom heeft Vivienne dan gewonnen? Want Vivienne ging op Jon, en als Jon de mol niet is ging hij vast op Anniek.
Ja maar als zij de mol is dan doet dat er toch helemaal niet toe?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar anniek ging toch ook op John?
Ach ja, had gekund. Toen ging t op zich wel redelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Had je dat niet beter kunnen doen tijdens je lessen?Nou ik moet afrijden in Tiel
, das zo'n best klein plaatsje, en ik ken alle wegen nu wel (waar je niet in mag rijden, eenrichting, etc) dus opzich moet dat geen probleem worden.
Oh ja, dat is waar. Maar John ging op Anniek. Achja, we zien volgende week welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar als zij de mol is dan doet dat er toch helemaal niet toe?
Dan moet Jon de mol wel zijn toch. Want als Anniek de mol is had Jon moeten winnen. Nou goed we zien het wel inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Maar John ging op Anniek. Achja, we zien volgende week wel
Boh gekje!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach ja, had gekund. Toen ging t op zich wel redelijk.
Moet gewoon wat meer ervaring opdoen.
Ik merk trouwens wel dat ik erg vaak te hard rij![]()
110 waar je 80 mag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh gekje!50 waar je 30 mag?
Ik denk dat als ik mijn rijbewijs heb, ik me echt keurig aan de snelheid ga houden enzo.
Was btw met stage, toenik alleen in de auto zat.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
Nou zeg, dat vind ik niet verantwoord hoor!
Maar ik ga tv kijken denk ik.Dikke doei!!!11
Ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso: wie rijdt er nou echt 30 op 30 -wegen..![]()
Lopend ga je bijna harder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Zijn zelfs 2 filmen vanquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik.Dat kan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het onderwerp stond voor de spoiler. Vond het inktverspilling om die twee keer te typen.quote:
Ik kan zelfs 37 km/h fietsen, dan kan jij het ook welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het onderwerp stond voor de spoiler. Vond het inktverspilling om die twee keer te typen.
Sinds wanneer gaan mensen zo hard fietsen hé?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan zelfs 37 km/h fietsen, dan kan jij het ook wel
Sinds dat ze het zat zijn dat ze 4 jaar lang 28 km per dag hetzelfde stuk naar huis moeten fietsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan mensen zo hard fietsen hé?
Was school zover weg?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds dat ze het zat zijn dat ze 4 jaar lang 28 km per dag hetzelfde stuk naar huis moeten fietsen.
video is niet langer aanwezigquote:
Hier doet ie t gewoon..quote:
Jewaithut !quote:
Als ik gewoon tof rond ga racen, fiets ik 45 per uur ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan zelfs 37 km/h fietsen, dan kan jij het ook wel
Helaas wel.quote:
Jij bent stoeeeeer !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ik gewoon tof rond ga racen, fiets ik 45 per uur ofzo.
Fanclubsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
Ik vond die dude als voorzitter van de MJ fanclub wel wat sneu bij Editie NL, maar eigenlijk heb ik dat met alle fanclubs en hun leden
Vond jij mij sneu bij editie.nl net?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
Ik vond die dude als voorzitter van de MJ fanclub wel wat sneu bij Editie NL, maar eigenlijk heb ik dat met alle fanclubs en hun leden
De fanclub van Roef en Marianne.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
Dan hoef ik geen moeite te doen om hem aan te zetten...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ben ik weer. Geen reet op tv.
Doe jij dat op vrijdagavond? RESPECT.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen moeite te doen om hem aan te zetten...![]()
Ga ik wel huiswerk maken ofzo.
In mijn hoofd hoor ik nu: Jewaithut !quote:
Uberhaupt, 'huiswerk' zit ze op de basisschool ofzo ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doe jij dat op vrijdagavond? RESPECT.
Ehm.. ik heb het een beetje laten verlonzen, dus ik moet wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doe jij dat op vrijdagavond? RESPECT.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Uberhaupt, 'huiswerk' zit ze op de basisschool ofzo ?
Dan weet je wat ik de hele dag voel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mijn hoofd hoor ik nu: Jewaithut !
Ok, vandaag gaan we de tafel van 6 doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Groep 3.
Rekenen en taal.
quote:
Op de uni heb je ook huiswerk hoor. Misschien noem je het niet meer zo, maar je hebt het wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Uberhaupt, 'huiswerk' zit ze op de basisschool ofzo ?
Die is live zo goedquote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op de uni heb je ook huiswerk hoor. Misschien noem je het niet meer zo, maar je hebt het wel.
1 x 6 = 6quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ok, vandaag gaan we de tafel van 6 doen.
Vertel maar.
Heb je geen rekentoets met rechten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou best een keer die pabo rekentoets willen doen.
Beter dan origineel zelfs.quote:
Nah, houd nooit zo van die verkrachtingen van een ander.quote:
Da klopt nie he?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 x 6 = 6
2 x 6 = 12
3 x 6 = 18
4 x 6 = 24
5 x 6 = 32
7 x 6 = 42
8 x 6 = 48
9 x 6 = 54
10 x 6 = 60
Mag ik nu zo'n stickertje?
En een krul?
quote:
Je hoort meer muziek, hardere bass enzo, en dat alleen omdat die lui niet kunnen zingen, hoor je zo min mogelijk stem en zo veel mogelijk gitaarquote:
Dit is geen verkrachting!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah, houd nooit zo van die verkrachtingen van een ander.
Zoals deze
Die gitaar erin, zooooooo vetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je hoort meer muziek, hardere bass enzo, en dat alleen omdat die lui niet kunnen zingen, hoor je zo min mogelijk stem en zo veel mogelijk gitaar
Ik verdien wat betersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je niet voor de klas gaan staan?
Is dat omdat je dat echt niet vindt?quote:
Omdat ik het met die gitaar zo fucking vet vind (Ja, ik ben fan van nummers met zo'n dikke gitaar erinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is dat omdat je dat echt niet vindt?Of omdat het geen cover is?
Als ie op de radio is, doe ik wel altijd de versterker maximaal aan, tof geluid dat wel. Bij Beat It van Fall Out Boy had je dat nog sterker, vooral dat intro en die soloquote:
Heeft Fall Out Boy m ook gecovered? Even zoeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ie op de radio is, doe ik wel altijd de versterker maximaal aan, tof geluid dat wel. Bij Beat It van Fall Out Boy had je dat nog sterker, vooral dat intro en die solo
Ok, dacht dat je die van Rihanna geen verkrachting vondquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ik het met die gitaar zo fucking vet vind (Ja, ik ben fan van nummers met zo'n dikke gitaar erin)
Die ken k btw wel ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heeft Fall Out Boy m ook gecovered? Even zoeken.
/edit
oh, Beat It.
Maar dat is ook vet
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ok, dacht dat je die van Rihanna geen verkrachting vond![]()
Door het origineel werd ik fanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]!!
Volgens mij ken ik t origineel niet eens![]()
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je geen rekentoets met rechten?
Dirty Dianaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:07 schreef KingOfPop het volgende:
Vooral die tweede vind je denk ik ook wel tof.
Kan het me enigzins voorstellen.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gelukkig niet.En ook geen statistiek, thank god.
Oh die ken k wel ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Door het origineel werd ik fan
Ga hem kijken, zo tof, die energie![]()
Enigzins?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan het me enigzins voorstellen.
Die is ook zo kankerstoer jaquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die is ook zo kankerstoer jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauwwwwww.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
S_A...
Ik heb geen verrekijker nodig om je liefde te zoeken,
geloof me, voor liefde kan je me boeken
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die is ook zo kankerstoer jaHij gaat toch weer touren misschien? Of wat heb ik gemist?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo bedoelde ik dat niet eens, maar ja, jij weet alles beter, HBO'erquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Enigszins. Zeg jij maar niets, verkeerde komma plaatser.
Zeker 10 keer in London, als het daar goed gaat, ook nog Europaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij gaat toch weer touren misschien? Of wat heb ik gemist?!
Volgens een Enschedese rapper, genaamd Lloyd, hadden deze twee zinnen de c-garantie. Hij las 't en zei: "Wow, je bent goed manquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]rechtermuisknop --> eigenschappen --> link kopiëren --> [img} link [/img]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Sinds wanneer ligt Londen buiten Europa dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeker 10 keer in London, als het daar goed gaat, ook nog Europa
[..]Met [img] ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Oh wacht, jij klinkt op een soort van fotolijstje zeker?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Londen buiten Europa dan?
[..]
Met [img] ?
Neu, ik type t vaak zelf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oh wacht, jij klinkt op een soort van fotolijstje zeker?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeker 10 keer in London, als het daar goed gaat, ook nog Europa
Gast, je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Londen buiten Europa dan?
Ga jij nu ook al bijdehand doen?quote:
Oke, nu hebben we elkaar wel genoeg gebitched.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al bijdehand doen?Maak het me nu niet te lastig jongens
Ik ga ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
Geil. Als ie naar Nederland komt ga ik ook.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
nieuwe FOK! layout is wel makkelijk met al die youtube filmpjes:
[ afbeelding ]
handig men, geen nieuwe vensters/tabs meerquote:
Tof filmpje mehnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
nieuwe FOK! layout is wel makkelijk met al die youtube filmpjes:
[ afbeelding ]
Muil dicht joah!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
handig men, geen nieuwe vensters/tabs meer
Hoiquote:
En van jou wil ik ook weten hoe het met je gaat!quote:
Beter dan vanmiddagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En van jou wil ik ook weten hoe het met je gaat!
Twee planken en 12 spijkers.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Twee planken en 12 spijkers.Matig, heel matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja prima.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja, ik neem zijn rol over, bij afwezigheid, van IQM himselfquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Matig, heel matig.![]()
Maar ja prima.
Nou, doei!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
Oh ik ga een film kijken... weet nog niet wat, maar ik ga blijkbaar een film kijken.
Die is ook zo tof hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:29 schreef jordeeeh het volgende:
Ehm.. I've noticed you around... I find you very attractive.. I've noticed you around... I find you very attractive
Ehm... Would you go to bed with me?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die is ook zo tof heIk heb overal smaak voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik heb dit nummer nu zooo hard op staan
Doei.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:33 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen, kalm an, ik ga dadelijk even de stad in
Neequote:
La parada des tettasquote:
Ik ben al klaarquote:
Kleine wasjes, grote wasjes.quote:
K heb besloten om op vrijdag niet meer naar t cafe te gaan. Even geld uitsparen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleine wasjes, grote wasjes.
Moet jij niet uit, ofzo?
Nouja, ik ben er wel iedere vrijdag tot een uur of 8, maar dat is om te werken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb besloten om op vrijdag niet meer naar t cafe te gaan. Even geld uitsparen.
door jou wordt die crisis alleen maar erger, hup, spenderen!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb besloten om op vrijdag niet meer naar t cafe te gaan. Even geld uitsparen.
Verstandig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K moet geld hebben voor m'n vakantiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
door jou wordt die crisis alleen maar erger, hup, spenderen!!!
waar gaat het heen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K moet geld hebben voor m'n vakantie
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Adelante het volgende:
Ah, daar ging ik tien jaar geleden ook heen, niet Lloret, maar Salou en Benidorm. Soort NL-se kustplaatsen met mooi weer en lelijke Engelse wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |