Ja, dat ik ook natuurlijk. Om morgen weer om 8u op te staan omdat ik 130 km moet rijden om een wedstrijd van mijn teampje te zienquote:
Goed plaatje, alleen kun je zo zien dat die spikkels er later op de lippen zijn geplaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
Google sites ligt in een coma. OP volgt.
[ afbeelding ]
Welnee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Goed plaatje, alleen kun je zo zien dat die spikkels er later op de lippen zijn geplakt
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef behangplakker het volgende:
EVERYBODY KNOWES THE BIRD IS THE WORD !!!!!111111111
Das tof jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Ik heb om half tien afgesproken in de stad. Ik zie wel wat we gaan doen. Ik heb wel zin om te gaan poolen.
Poolen is vet, ga ik ook doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Ik heb om half tien afgesproken in de stad. Ik zie wel wat we gaan doen. Ik heb wel zin om te gaan poolen.
Kun je ook trucjes?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Jawel hoor, echt waarquote:
Die Family Guy dinges is nog veel beter erbijquote:
ja ik zocht hem ook alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawel hoor, echt waar![]()
[..]
Die Family Guy dinges is nog veel beter erbij![]()
Ik zoek hem even op
Dat moet ik inderdaad binnenkort ook maar weer eens gaan doen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Ga je noord- of zuidpolen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Neuh. Ik kan alleen iedere keer weer dezelfde slechte woordgrapjes maken over poolen. [ afbeelding ]
Wat is verwijderd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |