Tja, maar wie weet wat nog meer! Heb trouwens Krim-Tataars(dus Turken in Zuid-Ukraine regio)/Tjetjeens/Turks(dus uit Turkije regio) bloed als het goed isquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al wist? Bij jou stroomt toch Tartaars/Mongools bloed door je aderen?
Okéquote:
Ze domineerden beide de Libanezenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ze hebben beide een plat achterhoofd.
1. Als dat mijn natuur is, dan is het ook jouw natuur. We zijn beiden namelijk mens.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ben je zo trots op je barbaarse natuur?
http://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_peoplequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:57 schreef anonymoussie het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een Uygur-Turk?
Vind ik ook heel boeiend.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef FP128 het volgende:
Interessant dit. Andere vraag: bestaan echte Nederlanders wel of zijn het gewoon nazaten van de Duitsers/Scandinaviers e.d.?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_people
Turken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:
Nieuw onderzoek van een het Zwitserse IGenea over Turken in Europa heeft opvallende resultaten.
Zo blijkt dat ze van alle volkeren in Europa het meest mix raced zijn (dus het puurheids gedoe mag voor eens en altijd ophouden).
Ook dragen veel Turken 'joodse' genen.
Met Mongolen hebben Turken bijna niets gemeen. Een paar uitzonderingen daar gelaten.
Swiss igenea concludes that modern Turks have the genes of:
1. Turks
2. Berbers
3. Hellens
4. Germans
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
Nummer 1 op je lijstje, de turken, hebben veel met mongolen gemeen. Hoe komen ze in godsnaam aan die berbers? Ik mis trouwens de armeniers? Hoe zit dat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:
Nieuw onderzoek van een het Zwitserse IGenea over Turken in Europa heeft opvallende resultaten.
Zo blijkt dat ze van alle volkeren in Europa het meest mix raced zijn (dus het puurheids gedoe mag voor eens en altijd ophouden).
Ook dragen veel Turken 'joodse' genen.
Met Mongolen hebben Turken bijna niets gemeen. Een paar uitzonderingen daar gelaten.
Swiss igenea concludes that modern Turks have the genes of:
1. Turks
2. Berbers
3. Hellens
4. Germans
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
via de kelten ? die hebben ook nog in turkije gezetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef Burakius het volgende:
We zijn niet echt kieskeurig haha. Alhoewel ik de Germaanse genen niet kan plaatsen?
denk dat het bij de Indiers en de Russen wel mee valt. Wat ik gelezen heb is dat de mongolen nogal op zich zelf waren in de veroverde gebieden. Zolang ze maar goud kregen en je niet de strenge wet overtrad was alles goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn Indiërs en Russen ook vermengd met de Mongolen?
Elke keer dat je op Burakius of ArayMehr reageert gaat er een bepaalde tijd van je leven af gezien de stress die de troll reacties opleveren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vertel eens, Ariër, wat valt er te lachen?
Ja ik heb het ook maar van een Turkse (liberale) krant. Heb geen idee hoe of wat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Nummer 1 op je lijstje, de turken, hebben veel met mongolen gemeen. Hoe komen ze in godsnaam aan die berbers? Ik mis trouwens de armeniers? Hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Turkse zanger, maar ik geloofde nooit had hij Turks was.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Elke keer dat je op Burakius of ArayMehr reageert gaat er een bepaalde tijd van je leven af gezien de stress die de troll reacties opleveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |