abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68449307
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:21 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dat al wist? Bij jou stroomt toch Tartaars/Mongools bloed door je aderen?
Tja, maar wie weet wat nog meer! Heb trouwens Krim-Tataars(dus Turken in Zuid-Ukraine regio)/Tjetjeens/Turks(dus uit Turkije regio) bloed als het goed is .
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_68449843

ta(r)taar
pi_68449902
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef TubewayDigital het volgende:
[ afbeelding ]

ta(r)taar
Oké
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_68905085
Ze hebben beide een plat achterhoofd.
pi_68906620
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ze hebben beide een plat achterhoofd.
Ze domineerden beide de Libanezen
pi_68906751
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ze domineerden beide de Libanezen
Ben je zo trots op je barbaarse natuur?
pi_68907143
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Ben je zo trots op je barbaarse natuur?
1. Als dat mijn natuur is, dan is het ook jouw natuur. We zijn beiden namelijk mens.
2. Nergens geopperd hier trots op te zijn.
3. Het is weer eens wat beter dan die onderdrukkende Christenen van toendertijd .
pi_69331307
Ik vind dat de ts verder erg weinig aan de algehele discussie toevoegd na zijn openingspost. Leeftie nog?
75 topics = FIN
pi_69429737
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de serieuze reacties.
En ja.....ik leef nog......gelukkig.....
Maar de 1e reacties waren niet echt serieus, ik had iig niet verwacht dat er nog echt boeiende reacties zouden komen.
Heb ik me even vergist zeg......

Ik ga vanavond nog even op me gemak het topic doorlezen. Mijn verdere reactie volgt...
pi_69432050
Wat moet ik me voorstellen bij een Uygur-Turk?
pi_69432616
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:57 schreef anonymoussie het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een Uygur-Turk?
http://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_people
pi_69432677
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef FP128 het volgende:
Interessant dit. Andere vraag: bestaan echte Nederlanders wel of zijn het gewoon nazaten van de Duitsers/Scandinaviers e.d.?
Vind ik ook heel boeiend.
Ik denk dat we zeker overeenkomen met Duiters, Fransen, Spanjaarden, Engelsen en ik weet niet wat nog meer. Maar ondertussen heeft Nederland wel zijn eigen 'cultuur' gecreëerd.
pi_69432978
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_people

Bedankt! Dit vind vind ik echt boeiende informatie.
pi_69433201
Zijn Indiërs en Russen ook vermengd met de Mongolen?
pi_69490358
Nieuw onderzoek van een het Zwitserse IGenea over Turken in Europa heeft opvallende resultaten.
Zo blijkt dat ze van alle volkeren in Europa het meest mix raced zijn (dus het puurheids gedoe mag voor eens en altijd ophouden).
Ook dragen veel Turken 'joodse' genen.
Met Mongolen hebben Turken bijna niets gemeen. Een paar uitzonderingen daar gelaten.

Swiss igenea concludes that modern Turks have the genes of:

1. Turks
2. Berbers
3. Hellens
4. Germans
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
pi_69493780
We zijn niet echt kieskeurig haha. Alhoewel ik de Germaanse genen niet kan plaatsen?
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:41:14 #67
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_69496017
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:
Nieuw onderzoek van een het Zwitserse IGenea over Turken in Europa heeft opvallende resultaten.
Zo blijkt dat ze van alle volkeren in Europa het meest mix raced zijn (dus het puurheids gedoe mag voor eens en altijd ophouden).
Met Mongolen hebben Turken bijna niets gemeen. Een paar uitzonderingen daar gelaten.

1. Turks
2. Berbers
3. Hellens
4. Germans
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
Turken.
pi_69497003
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Turken.
Vertel eens, Ariër, wat valt er te lachen?
pi_69499313
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:

1. Turks
2. Berbers
3. Hellens
4. Germans
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
Nummer 1 op je lijstje, de turken, hebben veel met mongolen gemeen. Hoe komen ze in godsnaam aan die berbers? Ik mis trouwens de armeniers? Hoe zit dat?
pi_69499344
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef Burakius het volgende:
We zijn niet echt kieskeurig haha. Alhoewel ik de Germaanse genen niet kan plaatsen?
via de kelten ? die hebben ook nog in turkije gezeten
pi_69499473
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn Indiërs en Russen ook vermengd met de Mongolen?
denk dat het bij de Indiers en de Russen wel mee valt. Wat ik gelezen heb is dat de mongolen nogal op zich zelf waren in de veroverde gebieden. Zolang ze maar goud kregen en je niet de strenge wet overtrad was alles goed.

Ik denk dat je het wel kort kan samenvatten allemaal. Rond 2000-1000 v Chr is er een enorme expansie geweest vanuit oost europa (noem ze ariers voor mij part) richting het midden oosten, het sub-indiase continent & west china (van die laatste heb ik geen bron). 2500-3000 jaar later (dus zeg 500-1000 n Chr) is het tegenovergestelde gebeurd. Een expansie van turken/mongolen richting het midden oosten, sub-india & oost rusland. Allemaal dankzij het paard waardoor je je makkelijk verplaatst.

Zo is alles dus in evenwicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door TubewayDigital op 28-05-2009 18:55:59 ]
pi_69501382
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vertel eens, Ariër, wat valt er te lachen?
Elke keer dat je op Burakius of ArayMehr reageert gaat er een bepaalde tijd van je leven af gezien de stress die de troll reacties opleveren.
pi_69501424
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Nummer 1 op je lijstje, de turken, hebben veel met mongolen gemeen. Hoe komen ze in godsnaam aan die berbers? Ik mis trouwens de armeniers? Hoe zit dat?
Ja ik heb het ook maar van een Turkse (liberale) krant. Heb geen idee hoe of wat.
pi_69507261
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Turkse zanger, maar ik geloofde nooit had hij Turks was.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69518902
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Elke keer dat je op Burakius of ArayMehr reageert gaat er een bepaalde tijd van je leven af gezien de stress die de troll reacties opleveren.
, ja want ik reageerde niet serieus op het lijstje? Heb nog steeds serieus een vraag. Hoe zit het met Germaanse genen. Kelten worden geopperd.

Verder vraag ik me af of het zo is dat Tataren in Rusland minder gemengd zijn dan de Turken in Anatolië? Die zijn namelijk niet met zoveel volkeren in aanraking gekomen lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')