Door die extra dag rustquote:Op zondag 8 maart 2009 15:57 schreef Zapper het volgende:
Weer Doedelzak en Amrabat in de basis. Lodeweges is mongool en FC Twente wint met 4-0.
Munsterman vreest geen sanctiesquote:
hebben ze het toch knap gespeeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Twente lijkt er goed mee weg te komen.
Je werkt dus voor de desbetreffende leverancier? Die hadden een dag extra meer nodig dan normaal, is dat niet geldverspilling tijdens deze economische periode? Of betaalde Joop grof geld om er een dag langer over te doen?quote:
duurt nog wel even voor we duidelijkheid hebben verwacht ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Twente lijkt er goed mee weg te komen.
maar hier werd bewust een veld eruit gehaald terwijl blijkbaar bij Munsterman wel duidelijk was dat de regen roet in het eten kon gaan gooienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef Blawh het volgende:
De wijzen uit het Oosten.
Blijf de ophef overdreven vinden. In de winter worden plenty wedstrijden afgelast omdat clubs geen drainagesysteem, veldverwarming, etc. hebben. Daar wordt ook nooit zo over gezeurd.
Toplaag kon bewerkt worden zodat regen geen roet in het eten zou gooien, afgaande op het weerbericht had Twente beter het oude veld laten liggen. Dat veld kon zo goed als zeker niet 48 uur non-stop regen verwerken, dan had de wedstrijd meer dan 20 uur uitgesteld moeten worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:
terwijl blijkbaar bij Munsterman wel duidelijk was dat de regen roet in het eten kon gaan gooien
Tja, sommige mensen vinden het nou eenmaal niet meer dan normaal dat je speelt op de tijd die is vastgesteld en dat je niet allerlei kunstgrepen uithaalt die "toevallig" in het voordeel van je eigen club werkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef need2009 het volgende:
Ik zie dat er weer doorGEJANKT word, waarvoor hulde!
quote:30/3/2009 - FC Twente niet zwaar bestraft voor 'veldaffaire'
(Gepost door JV)
FC Twente hoeft niet te vrezen voor een zware straf voor de 'veldaffaire' tijdens FC Twente-PSV (1-1). De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de nummer twee van de eredivisie een schikkingsvoorstel gedaan van 7500 euro boete. Op 7 maart konden de Tukkers niet beschikken over een bespeelbaar veld voor de thuiswedstrijd tegen PSV. Na overleg met onder meer de KNVB en de leverancier van het speelveld werd de wedstrijd een dag uitgesteld.
PSV Netwerk
De verschuiving van het duel leidde tot woedende reacties bij zowel Jan Reker als Louis van Gaal. De PSV-directeur protesteerde schriftelijk bij de KNVB tegen het uitstel en eiste passende maatregelen tegen FC Twente.
Ik vraag me alleen af waar die boete nou eigenlijk voor is. Als een wedstrijd wordt afgelast, krijgt de thuisclub dan ook een boete, weet iemand dat?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:44 schreef Wolbo het volgende:
Logische en terechte uitkomst van dit stormpje in een glas water.
Alleen bij grove nalatigheid volgens mij, dus wat Twente deed. Maar deze uitspraak biedt perspectieven, gewoon eventjes zorgen dat je grasmat niet bespeelbaar is en hoppa, voor 7500 eurio een extra dag rust.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waar die boete nou eigenlijk voor is. Als een wedstrijd wordt afgelast, krijgt de thuisclub dan ook een boete, weet iemand dat?
Ik vind het een raar bedrag. Als dit de boete is voor een club die met opzet een dag extra rust probeert te pakken voor een belangrijke wedstrijd (wat jij vindt dat Twente heeft gedaan) is het wel een erg lage boete.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen bij grove nalatigheid volgens mij, dus wat Twente deed. Maar deze uitspraak biedt perspectieven, gewoon eventjes zorgen dat je grasmat niet bespeelbaar is en hoppa, voor 7500 eurio een extra dag rust.
Inderdaad. Het is in overleg met de KNVB besloten, dus eigenlijk moet de KNVB zichzelf nu ook een boete opleggen, want het slaat nergens op om toestemming te geven ergens voor en dan daarna zielig een boete te geven, van wat voor bedrag dan ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind het een raar bedrag. Als dit de boete is voor een club die met opzet een dag extra rust probeert te pakken voor een belangrijke wedstrijd (wat jij vindt dat Twente heeft gedaan) is het wel een erg lage boete.
Maar ik denk dat de KNVB dit allemaal niet echt bewezen vond. Ik vraag me dan alleen af waarom Twente uberhaupt een boete krijgt. Ik vermoed dat het gewoon is om iedereen een beetje tevreden te houden, slechte actie dus, Twente had gewoon helemaal geen boete moeten krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |