Dat moet ik even aan B vragen straks, wij hebben 'm gratis laten maken, was een personeelscadeau, maar ik weet zo niet welk bedrijf. Ik PM je vanavond wel ffiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef Reinhilde het volgende:
Mooi Fuente! Ik wil dat ook doen, maar twijfel een beetje of ik kleur wil of sepia of zwart/wit.
Waar heb je deze laten maken?
En voor de zon: Den Haag!
En het vriendje is goed gekeurd!
jeetje zeg.. wat een stelletje klootzakken!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:38 schreef Ynske het volgende:
hotver
vannacht een vernielronde geweest hier in de straat
bijna alle auto's hebben wel wat, van afgebroken spiegels, ruitenwissers, kapotgeslagen ramen, antennes afgebroken.
kan bijna van geluk spreken dat t bij mij alleen maar de achterruitenwisser is, maar toch he
dat is al genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef Reinhilde het volgende:
Thanks Vicky! En alvast bedankt Fuente!
Popples, alleen al het feit dat hij mijn zusje zo ontzettend gelukkig maakt is voor mij genoeg.Maar hij is ook nog eens iemand met een hoop dezelfde interesses als mijn zusje (klassieke muziek, boeken, lekkere koffie), hij heeft ook een hoop in z'n mars: hij doet 2 studies, heeft een eigen bedrijfje, en geniet met volle teugen van het leven.
![]()
Oh, en hij snapt de ietwat rare humor van mij en mn zusje![]()
!
heb ik nog niet gekeken, ben vooraleerst nog boosquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:43 schreef freecell het volgende:
Balen zeg!
En de verzekering staat er zeker niet voor?
herkenbaar...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef huuphuup het volgende:
Freecell yay!![]()
Ynszo frustrerend dat soort acties, waarschijnlijk van mannetjes die zichzelf enorm stoer vinden nu...
Pff ik ben echt té gaar. Zelfs te gaar om te eten ofzo. Wil eigk alleen maar slapen maar ik ben bang dat als ik nu ga slapen dat k dan vannacht niet meer slaap (bekend fenomeen bij mij) en korte tukkies zijn niet zo aan mij besteed. Daar word k alleen maar saggo van.
Hier ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
herkenbaar...
ik heb geen zin om te koken.. pizza staat in de oven
hier ook maar dan voor liefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
herkenbaar...
ik heb geen zin om te koken.. pizza staat in de oven
Dat is het boek dak je liet zien. Echt bizar dat ik het nog nooit gezien had.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hebben ook nog allemaal ander leuk Fiep Westendorp/Annie M.G. Schmidt behang!
\
http://www.brandeis.nl/pluk/pluk.html
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef innepin het volgende:
mijn instructeur vroeg me bloedserieus of ik tijdens het examen alsjeblieft iets minder eigenwijs wilde doen en iets vaker m'n mond dicht wilde houden
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef innepin het volgende:
Oeh meer Pluk spam![]()
![]()
Pinq, fijn dat je rijles goed ging. Ouwehoermijn instructeur vroeg me bloedserieus of ik tijdens het examen alsjeblieft iets minder eigenwijs wilde doen en iets vaker m'n mond dicht wilde houden
whahahahahahahahahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat lijken me idd echt toffe dingen om uit te zoeken skadhd!
Ok, ik heb het je al zo vaak gevraagd, maarreh... was jij nou fan-anne?Ik zat Eva te vertellen dat je hier rond hing en van je naam en die zei 'dat is fan-anne!'
waah wat een slimme tipquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
lekker droog.
Mijn instructrice zei dat ik maar vooral een hoge paardestaart in moest doen en grooooote oorbellen. Want dat wappert mee als je dan je hoofd een klein beetje draait en zo lijkt het net of je heel goed kijkt![]()
(uiteraard advies opgevolgd en speciaal voor de gelegenheid nieuwe bangles gekocht)
Ik ben fan-anne. Maar zo klink ik wel heel sneuquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat lijken me idd echt toffe dingen om uit te zoeken skadhd!
Ok, ik heb het je al zo vaak gevraagd, maarreh... was jij nou fan-anne?Ik zat Eva te vertellen dat je hier rond hing en van je naam en die zei 'dat is fan-anne!'
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef innepin het volgende: mijn instructeur vroeg me bloedserieus of ik tijdens het examen alsjeblieft iets minder eigenwijs wilde doen en iets vaker m'n mond dicht wilde houden
Nee joh, we vonden het juist allemaal onwijs leuk altijd!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik ben fan-anne. Maar zo klink ik wel heel sneu
Dan moet er toch een come-back komen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee joh, we vonden het juist allemaal onwijs leuk altijd!
Wibra heeft er ook, en de action, blokker met speelgoedafdeling ook welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef E.T. het volgende:
Verkopen Intertoys/BartSmit ook nep-barbies? Moet morgen een paar barbies hebben en ik heb weinig zin om 20+ euro p.st. uit te geven![]()
En volgens mij zie ik die neppers overal liggen altijd, alleen heb ik nu ff geen idee waar nou precies
Niks raars hoor, ik ben alleen een beetje een kletskous soms, en sja, als je dan op de weg moet letten, ga je dus commentaar geven op alles wat er voorbij komt. En inspelen op stereotypen enzo, "Ah! daar zit vast een blonde vrouw in" ben ik zelf ook hè of "Ach, da's een BMW, die hoeven geen richting aan te geven". Dat soort opmerkingen flapte ik er dan uit tijdens de les, en het was heel gezellig, maar of ik dat tijdens het echte examen alsjeblieft niet wilde doenquote:
Huup, hier staat 4 liedjes op iig: http://skapichee.hyves.nl/ Niet echt supergoeie geluidskwaliteit, maar het geeft je een beetje een idee.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
Geen idee ETblokker-met-speelgoed ook niet anders?
Grmbl, hema is stomwant nu wil ik pasen vieren
mét hysterische servetjes en hysterisch tafelkleed! En natuurlijk met hysterisch servies.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef innepin het volgende:
BE ik was ook best fan van jullie hoor, die ene keer dat heatwave jullie cd aan me liet horen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Ynske wat een gezellige foto's
dat suikerrandje vind ik altijd zo leukdaar kun je me echt blij mee maken haha! Behalve als het ineens zout is bij margherita's enzo en je denkt dat het suiker is, das minder
BE, ff kieken!
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef skadhd het volgende:
De oudere nummers vond k wel toffer hoor...Vooral die op mij slaat
zou misschien gaan, moet ik eens proberen, maar dan eerst kleurstof vinden... appie/c1000 hadden t nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:
Hmm... kan je dan niet het glas dippen in een schoteltje kleurstof en dan in de suiker? zou dat misschien iets sterker kleuren?
BE tofik heb leuke herinneringen aan Ska enzo
je kunt van die online taartenwinkels proberen denk ik?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou misschien gaan, moet ik eens proberen, maar dan eerst kleurstof vinden... appie/c1000 hadden t niet
Ik kan de cd's morgen meenemen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef pinquit het volgende:
is er ergens niet iets van vroeger op t net? ik wil de nrs wel weer eens horen
Nope, niet dat ik weet. De hele site is offline gehaald toen de stekker uit de band getrokken werd. Echt heel erg jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef pinquit het volgende:
is er ergens niet iets van vroeger op t net? ik wil de nrs wel weer eens horen
Ik had bíjna die muffinvorm gekocht, en bíjna de theedoeken en bíjna die leuke bakjes, maar uiteindelijk heb ik me nog net ingehouden en alleen een heel leuk knaloranje boekje met heerlijke taart- en vlaairecepten meegenomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
Grmbl, hema is stomwant nu wil ik pasen vieren
mét hysterische servetjes en hysterisch tafelkleed! En natuurlijk met hysterisch servies.
volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ach ja, ik hou het ook niet meer bij freecell, het gaat echt 6x zo snel als normaal geloof ik?
Ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef pinquit het volgende:
reel big fish heb ik ook een paar keer gezien![]()
Vroegah!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef pinquit het volgende:
reel big fish heb ik ook een paar keer gezien![]()
ohh ik verlang ineens zo terug joh!
Ook in tweepersoons?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik hou van de Hema, ze hebben daar ook zo`n leuke rood met roze stippen dekbedovertrekIk denk dat ik die alvast maar ga kopenvoor Saar
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
vergeet dat beddengoed..ik vind zojuist het bed van mijn bomen
[ afbeelding ]
zo slaap ik ook altijd!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh en ik vind ook een mooi bed voor huup, dan moet ze alleen wel solo slapen voortaan
[ afbeelding ]
Bij een (surinaamse) toko hebben ze dat welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Ynske het volgende:
zou misschien gaan, moet ik eens proberen, maar dan eerst kleurstof vinden... appie/c1000 hadden t niet
Wij hebben ieder een eigen (2-persoons) dekbedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:
Veel plezier Belana!
Hahahaha Maneek dat bedt is wel precies hoe ik slaap ja
Maar dat werkt toch heul nie! Ik heb ook nog 4 meter dekbed nodig om me in te rollen enzo... (tot grote ergernis van mn lief want ik ga er altijd bovenop liggen zodat ie hem niet van me terugpikt
)
ja vroeger had ik dat ook, met n exvriendjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij hebben ieder een eigen (2-persoons) dekbedGeen gevechten meer
Gaan kindjes als ze ouder worden vanzelf langer doorslapen? Stella is meestal tussen 5.30 en 6.00uur wakkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:06 schreef YPPY het volgende:
Ga zo appeltaart bakken.![]()
Het is hier heerlijk weer!![]()
En Anna heeft tot half 9 geslapen.
die van mij is standaard tussen 6 en 7 wakker...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Gaan kindjes als ze ouder worden vanzelf langer doorslapen? Stella is meestal tussen 5.30 en 6.00uur wakker.
ik zou bang zijn dat ik midden in de nacht dat nest in mijn nek krijgquote:
die was gisterquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:42 schreef pinquit het volgende:
Oh maar dan kom ik ookde grote naam-vertel-dag
*kijkt* over 10 minuutjes zijn ze klaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die was gister![]()
![]()
hoe laat zijn de cakejes klaar maneki?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die was gister![]()
![]()
hoe laat zijn de cakejes klaar maneki?
Dat lijkt me hartstikke leuk! Maar helaas, auto stuk...quote:
quote:
Hier was het hartstikke mistig, in Kranenburg - waar Christan moest voetballen - was het zonnig. Maar nu zijn we weer thuis en is het nog steeds mistig, al is het minder.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef phluphy het volgende:
Hier is het helemaal nog geen lente, terwijl ik zo op een zonnetje gehoopt had vandaag.![]()
Volgens de locale weerberichten zou het vanmiddag dan toch gaan gebeuren... hopelijk!
naar het bos.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:11 schreef Stout het volgende:Ik wil dr uit ! De frisse lente lucht in !!
![]()
maar ik weet niet waar heen
waar woon je ergens Stout? ik vind t altijd leuk om te kijken welke dingen open zijn bv via de museumjaarkaart.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:11 schreef Stout het volgende:
Ik wil dr uit ! De frisse lente lucht in !!
![]()
maar ik weet niet waar heen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet wel naar buiten!heb vandeweek toen ik me verveelde eens "gratis"ingetypt op marktplaats. Kwam er een buxusheg als eerste hit, zelf uit te graven, 13 km verderop!![]()
En die wilden we net gaan kopen, dus twee vliegen in een klap enzo. Dus nu gana we even graven.
Moet je gewoon soms eens doen, kan je hele leuke dingen nog mee vindenquote:
he goed idee om manlief en zijn broer eens aan het werk te zettenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet wel naar buiten!heb vandeweek toen ik me verveelde eens "gratis"ingetypt op marktplaats. Kwam er een buxusheg als eerste hit, zelf uit te graven, 13 km verderop!![]()
En die wilden we net gaan kopen, dus twee vliegen in een klap enzo. Dus nu gana we even graven.
0.o whut?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:18 schreef moussy het volgende:
Nee hoor, ik was aubergines in mn haar aan het doen, rommelen, douchen, wasbergen beklimmen enz enz..
oeh heb ook nog een hele zak schelpjes liggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:49 schreef m@x het volgende:
Poeh, wat was het koud op het strand, maar we hebben nu wel een heleboel schelpjes waar we morgen mee kunnen knutselen
quote:
Heel mooi gedicht Oxy!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:57 schreef Oxymoron het volgende:
Klussen is klaar, voor vandaag.![]()
We hebben alles geschilderd, de vloer goed in de was gezet en de luxaflex opgehangen. 't Wordt mooi!!![]()
Zeven dagen nog
Tel je mee
af en op
van waar ik stond
en waar ik sta
bedremmeld
op drempels
neem afscheid
trek aan die nieuwe jas
een huis voor jou
voor mij een thuis
(c) Oxymoron
7 maart 2009
Bedankt, voor de tip moeder-van-Danyel (kan je naam zo snel niet reproduceren)![]()
goed dat je spin zegt want dan kijk ik al niet. gisteren liep er een op het toilet. ben telkens naar boven gegaan. spinnen en ik gaan niet samenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:08 schreef pinquit het volgende:
die spa&fruit reclame met die spin is niet leuk![]()
![]()
m@x heeft geen zin in spinazie en ik heb een pan soep voor een weeshuisquote:
ze zitten overal!! omg omg omgquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
m@x heeft geen zin in spinazie en ik heb een pan soep voor een weeshuis
whahahaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze zitten overal!! omg omg omg![]()
![]()
hier staat iets indiaas te marineren en het naan-brood ligt klaar voor de oven. K heb er trek in
hahahaquote:
dat had ik ook een tijdje terug!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:02 schreef innepin het volgende:![]()
Ik heb hier op Fok! allemaal voetbalplaatjes lopen te beloven aan mensen...
heeft vriendlief in een barmhartige bui m'n hele stapel plaatjes aan het buurjongetje gegeven.
Dus eh, alle mensen die plaatjes van me zouden krijgen...Sorry
Ja maar dan is het nog bij de supermarkt zelf. Als ik ze zo aan de buurjongen had willen geven (die al stáápels van ons gehad heeft!), had ik ze niet allemaal uitgepakt en alle nummers opgeschrevenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat had ik ook een tijdje terug!!hahaha stom is dat hè. Mijn lief was nog erger, die had ze aan van die onbekende mannetjes bij de kassa gegeven
![]()
Gelukkig wel de mannen van Maneki blij kunnen maken vandaag
dat je er nog niets ingedaan hebt intussen zegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:11 schreef skadhd het volgende:
Ik moest vandaag ook een factuur versturen, geeft mn baas me een handje van die zakjes...
"ja, stuur maar mee, ik weet dat hun zoontje ze spaart".
Bij een factuur for crying out loud...
En die foto-carrousel is nog van sinterklaas...dus nu staat ie op de kast en dan MOET er iets in natuurlijk..
Dat jullie dat niet snappen zeg!
Regio-Den-Haag-kliekjesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:14 schreef skadhd het volgende:
Oh huup en reinhilde...
Pinq en ik gaan jullie morgen meeten.
Cause we be lonely...
Dus dan weten jullie dat alvast. Dan kunnen jullie er ook zijn enzo...Das handig![]()
Die is nu heul boos op mequote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat je er nog niets ingedaan hebt intussen zeg![]()
![]()
t vindt de goede sint daar nou van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iedereen mag/moet komen!morgen naar t strand. ergens aan zee. aan de kust van NL.
![]()
vrouwen/mannen/kinderen mee! t wordt lekker weer.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Nouquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef pinquit het volgende:
jaa! staan we speciaal voor jou vroeg op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |