abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66771737
En verder!

Ik zei: Hoi!
pi_66771753
Hoi terug
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 16:59:29 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_66771804
Hoi

Hoe was je verhoor?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66771810
Zon
pi_66771818
Hoi! Waar kan ik tekenen voor die zon?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66771915
Hoi!

Ik zeg: Canvasdoek

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:02:47 #7
108648 cattie
lieve moeder
pi_66771923
Hoi!
Hier schijnt de zon ook heerlijk! Dat is wel nodig ook, om mijn donkere humeur wat op te lichten.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:02:49 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66771924
Hier ook zon, maar ijzig koud. Tobias en ik zijn heel erg verkouden en dus maar binnen gebleven, die wind snijdt overal doorheen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:03:06 #9
108648 cattie
lieve moeder
pi_66771934
Aaaah, mooi hoor Fuente!
pi_66771948
hoi vanuit de trein
hier bij leiden/den haag schijnt ook het zonnetje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66772060
Oeh Fuente, mooi!

Ik heb zo'n zin in chocolade en echt niks in huis
En ik wil niet naar buiten, want het is miezerig rotweer
pi_66772113
Thnx Ik ben d'r ook megablij mee

Wat een rotweer is het trouwens, echt 2 dagen constant regen, word ik niet blijer van
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:11:23 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66772211
Hoi!

Ik ben gesloopt

HIer is het ijzig koud! Echt heel erg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:11:25 #14
108648 cattie
lieve moeder
pi_66772213
Ik wil ook chocolade maar mag niet van mezelf... Ik heb heel bewust inkopen gedaan en daar baal ik nu van. Alleen maar gezonde dingen in huis.
pi_66772243
Mooi Fuente! Ik wil dat ook doen, maar twijfel een beetje of ik kleur wil of sepia of zwart/wit .
Waar heb je deze laten maken?

En voor de zon: Den Haag!

En het vriendje is goed gekeurd!
pi_66772271
Hoi!! In het Rijswijkse schijnt ook het zonnetje maar het waait behoorlijk.. Lekker hoor met dat plastic voor het raam.. Pokkeherrie vannacht. Heb maar weer mt oordoppen ingeslapen.

Mooi Fuente!! Ik heb er van Amber nog 2 liggen die nog opgehangen moeten worden...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:13:46 #17
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66772290
ET! Hoe was het?
even teruggescrold, wat een prachtplaat Fuente
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:16:35 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66772392
Saffier; heftig vooral
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66772423
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef Reinhilde het volgende:
Mooi Fuente! Ik wil dat ook doen, maar twijfel een beetje of ik kleur wil of sepia of zwart/wit .
Waar heb je deze laten maken?

En voor de zon: Den Haag!

En het vriendje is goed gekeurd!
Dat moet ik even aan B vragen straks, wij hebben 'm gratis laten maken, was een personeelscadeau, maar ik weet zo niet welk bedrijf. Ik PM je vanavond wel ffies
Sara
Merel
Ukje
pi_66772563
wauw fuente wat mooi.

reinhilde wat fijn dat hij goedgekeurd is
mama van 3 kids!
pi_66772573
Reinhilde, ik heb er eentje van www.digidoek.nl en eentje van www.canvassite.nl
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66772834
Thanks Vicky! En alvast bedankt Fuente!

Popples, alleen al het feit dat hij mijn zusje zo ontzettend gelukkig maakt is voor mij genoeg.
Maar hij is ook nog eens iemand met een hoop dezelfde interesses als mijn zusje (klassieke muziek, boeken, lekkere koffie ), hij heeft ook een hoop in z'n mars: hij doet 2 studies, heeft een eigen bedrijfje, en geniet met volle teugen van het leven.
Oh, en hij snapt de ietwat rare humor van mij en mn zusje !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 maart 2009 @ 17:38:50 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66773050
hotver
vannacht een vernielronde geweest hier in de straat
bijna alle auto's hebben wel wat, van afgebroken spiegels, ruitenwissers, kapotgeslagen ramen, antennes afgebroken.
kan bijna van geluk spreken dat t bij mij alleen maar de achterruitenwisser is, maar toch he
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66773078
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:38 schreef Ynske het volgende:
hotver
vannacht een vernielronde geweest hier in de straat
bijna alle auto's hebben wel wat, van afgebroken spiegels, ruitenwissers, kapotgeslagen ramen, antennes afgebroken.
kan bijna van geluk spreken dat t bij mij alleen maar de achterruitenwisser is, maar toch he
jeetje zeg.. wat een stelletje klootzakken!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66773199
Balen zeg!
En de verzekering staat er zeker niet voor?
pi_66773256
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef Reinhilde het volgende:
Thanks Vicky! En alvast bedankt Fuente!

Popples, alleen al het feit dat hij mijn zusje zo ontzettend gelukkig maakt is voor mij genoeg.Maar hij is ook nog eens iemand met een hoop dezelfde interesses als mijn zusje (klassieke muziek, boeken, lekkere koffie ), hij heeft ook een hoop in z'n mars: hij doet 2 studies, heeft een eigen bedrijfje, en geniet met volle teugen van het leven.
Oh, en hij snapt de ietwat rare humor van mij en mn zusje !
dat is al genoeg

toen ik het vriendje van mijn zusje ontmoette was niet echt een geschikt moment voor mijn zusje.
hoogzwanger en geen fatsoenlijke kleren. ow en het was half twaalf 's avonds toen we nog bij mijn ouders kwamen iets wat hun niet verwacht hadden die gezichten van de schrik toen wij binnenkwamen. ow jammer dat ik daar geen foto van had. het was ook de eerste kennismaking met mijn ouders die avond.
nu wonen ze samen in den haag en zondag ga ik het huis keuren
mama van 3 kids!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 maart 2009 @ 17:47:06 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66773296
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:43 schreef freecell het volgende:
Balen zeg!
En de verzekering staat er zeker niet voor?
heb ik nog niet gekeken, ben vooraleerst nog boos
denk niet dat t de moeite waard zal zijn om t te declareren, maar goed, dat ga ik vanavond ff uitzoeken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66773505
Balen Ynske, Ik snap niet dat mensen zoiets doen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:56:58 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66773542
Fijn dat alles goed is met Leander freecell!
pi_66773821
Freecell yay!

Yns zo frustrerend dat soort acties, waarschijnlijk van mannetjes die zichzelf enorm stoer vinden nu...

Pff ik ben echt té gaar. Zelfs te gaar om te eten ofzo. Wil eigk alleen maar slapen maar ik ben bang dat als ik nu ga slapen dat k dan vannacht niet meer slaap (bekend fenomeen bij mij ) en korte tukkies zijn niet zo aan mij besteed. Daar word k alleen maar saggo van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:08:22 #31
24188 Belana
kloon van belana
pi_66773834
fuente wat mooi!!
stormy waters...
sailin'
pi_66773897
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef huuphuup het volgende:
Freecell yay!

Yns zo frustrerend dat soort acties, waarschijnlijk van mannetjes die zichzelf enorm stoer vinden nu...

Pff ik ben echt té gaar. Zelfs te gaar om te eten ofzo. Wil eigk alleen maar slapen maar ik ben bang dat als ik nu ga slapen dat k dan vannacht niet meer slaap (bekend fenomeen bij mij ) en korte tukkies zijn niet zo aan mij besteed. Daar word k alleen maar saggo van.
herkenbaar...
ik heb geen zin om te koken.. pizza staat in de oven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66774028
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

herkenbaar...
Hier ook
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 18:18:51 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_66774147
Hier patat, maar dan zonder brand op het menu!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66774207
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

herkenbaar...
hier ook maar dan voor lief
die moet ook eten natuurlijk haha, arme jongen

ik laat het eten nog maar even zitten. Misschien als ik vanavond trek krijg dat ik een bammetje neem ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 6 maart 2009 @ 18:21:46 #36
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66774227
Reinhilde, ik heb hele goede ervaringen met Herinneringen op Linnen. Zowel met eigen afdrukken als vanuit de reactie van winnaars bij FOT. Voordeel vind ik daar dat ze ook echt bereid zijn met je mee te denken.

Zo heb ik hier bijvoorbeeld een canvas hangen met de Eiffeltoren erop. Ik wilde per se niet dat de randen ervan omgevouwen zouden worden en had een rand om de foto gemaakt en doorgegeven hoe en wat. Uiteindelijk hebben zij de Eiffeltoren naar de zijkanten 'geblurd', zodat het er net uitziet alsof ie toch omgevouwen is, maar er niks omgevouwen is (jemig dat klinkt vaag! haha).

Ook bij FOT waren ze bijvoorbeeld altijd bereid aangepaste formaten te printen als dat beter bij de winnende foto paste.

En nu we het toch over foto's hebben. Ik had Sasha's bij de post Voor in m'n portfoliomap. En m'n zusje op 40x60 voor aan de muur
pi_66774261
Hier Bami, nouja het stond op het menu, de pan is schoon leeg gegaan !

zonder brand ? Hoezo ?
pi_66774270
Milanese neemt patatjes mee!
pi_66774317
Erg mooi die canvas doeken ! Zit er ook over te denken, maar dan moet ik eerst de heren een leren normaal te lachen en niet zo plastic.
pi_66774419
Chell, dank je voor de tip!

Ik heb ook geen zin om te koken. Maar toch maar wel doen zo, ipv pizza of patat.
Op het menu staat zalm met broccoli en aardappels, heb ik ook echt zin in, maar even geen zin nog om het klaar te gaan maken.
pi_66774890
Voor de mensen die 2 bankjes geleden gehoord hadden over de verhoging op mijn hockeyclub en de ALV van gisteravond...

152 mensen voor
137 tegen

Dus of we even 125 euro willen betalen voor 1 april. Echt 0 uitleg gehad over de tonnen schuld. 0 antwoorden op vragen. Alleen maar het verhaal dat het er zus en zo voor staat en wat ze nodig hebben om weer uit de schulden te komen.

Wij overwegen stappen te ondernemen richting de arbitragecommissie van KNHB.
pi_66774954
Jee, KP, dat meen je niet#! Wat achterlijk!
pi_66775026
KP wat belachelijk!!

Hoe komt het dat er zoveel mensen toch nog voor waren? telt "niet aanwezig" als voor? of kan het ze gewoon niet echt schelen ofzo?
Is er wel gezegd waar het geld voor gebruikt zou worden?

*nu heb ik wel sjipjes dus kom maar op
Meeemmeeeeeel waar ben je?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:49:33 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66775035
Oeh, in de portfolio ook nog!

Reinhilde, hier dezelfde ervaringen als Chell. Van de canvas van Sasha hebben ze (uit zichzelf) hetzelfde gedaan met de geblurde rand zodat zij hele koppie incl. oor op de voorkant te zien is. En ze doen dat heel netjes.
En volgens mij zijn hun prijzen ook best ok. Iig zijn ze goedkoper dan de Hema.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 06-03-2009 19:02:32 ]
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:51:53 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66775099
KP, zoveel mensen nog voor?
Die schulden vind ik wel een heel erg vaag verhaal hoor. Ze moeten toch gewoon een jaarafrekening kunnen overleggen? Anders is er sprake van ernstig mismanagement en kunnen jullie zeker wel stappen ondernemen...
pi_66775123
Ah, gaaf BE!
Nu nog besluiten: kleur of sepia of zwart/wit.
En een foto maken.

Huup, Memmel zit in Parijs!
pi_66775152
Ohja dat is waar ook!
Maar ze zou maar 1 dagje gaan toch, alleen om te winkelen?

Ben benieuwd wat ze allemaal gekocht heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66775185
niet aanwezig is niet voor.

Tja...op zo'n hockeyclub zitten natuurlijk ook mensen die al 100 jaar lid zijn en daarbij gewoon genoeg geld hebben.

Het geld wordt oa gebruikt om de trainers van de jeugd te betalen....Veel teams hebben niet eens een trainer....echt schandalig.
pi_66775220
niet aanwezg is geen stem, bedoel ik. Niet voor, niet tegen...pff
pi_66775314
Okay, dat is gelukkig maar dan. Ja wel begrijpelijk, als je het geld erg makkelijk kan missen dan zul je er misschien niet zo van wakker liggen (hoewel ik de manier waarop zeg maar dan nog steeds wel heel storend zou vinden...).
Maar wat gek ook van die trainers wat BE al zei, het klinkt als een flink mismanagement. En of je nou stappen kunt ondernemen om dat geldbedrag terug te draaien weet ik niet maar het lijkt me geen kwaad kunnen als er iemand eens met een kritisch oog naar het management en de boekhouding kijkt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')