Dat moet ik even aan B vragen straks, wij hebben 'm gratis laten maken, was een personeelscadeau, maar ik weet zo niet welk bedrijf. Ik PM je vanavond wel ffiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef Reinhilde het volgende:
Mooi Fuente! Ik wil dat ook doen, maar twijfel een beetje of ik kleur wil of sepia of zwart/wit.
Waar heb je deze laten maken?
En voor de zon: Den Haag!
En het vriendje is goed gekeurd!
jeetje zeg.. wat een stelletje klootzakken!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:38 schreef Ynske het volgende:
hotver
vannacht een vernielronde geweest hier in de straat
bijna alle auto's hebben wel wat, van afgebroken spiegels, ruitenwissers, kapotgeslagen ramen, antennes afgebroken.
kan bijna van geluk spreken dat t bij mij alleen maar de achterruitenwisser is, maar toch he
dat is al genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef Reinhilde het volgende:
Thanks Vicky! En alvast bedankt Fuente!
Popples, alleen al het feit dat hij mijn zusje zo ontzettend gelukkig maakt is voor mij genoeg.Maar hij is ook nog eens iemand met een hoop dezelfde interesses als mijn zusje (klassieke muziek, boeken, lekkere koffie), hij heeft ook een hoop in z'n mars: hij doet 2 studies, heeft een eigen bedrijfje, en geniet met volle teugen van het leven.
![]()
Oh, en hij snapt de ietwat rare humor van mij en mn zusje![]()
!
heb ik nog niet gekeken, ben vooraleerst nog boosquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:43 schreef freecell het volgende:
Balen zeg!
En de verzekering staat er zeker niet voor?
herkenbaar...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef huuphuup het volgende:
Freecell yay!![]()
Ynszo frustrerend dat soort acties, waarschijnlijk van mannetjes die zichzelf enorm stoer vinden nu...
Pff ik ben echt té gaar. Zelfs te gaar om te eten ofzo. Wil eigk alleen maar slapen maar ik ben bang dat als ik nu ga slapen dat k dan vannacht niet meer slaap (bekend fenomeen bij mij) en korte tukkies zijn niet zo aan mij besteed. Daar word k alleen maar saggo van.
Hier ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
herkenbaar...
ik heb geen zin om te koken.. pizza staat in de oven
hier ook maar dan voor liefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
herkenbaar...
ik heb geen zin om te koken.. pizza staat in de oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |