zo heel gek is dat niet hoor. Als je de concurrenten van Shell op dit moment met elkaar vergelijkt puur op grootte. Staan de meeste in de plus!quote:
kijk dat zijn dan leuke lijstjes !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zo heel gek is dat niet hoor. Als je de concurrenten van Shell op dit moment met elkaar vergelijkt puur op grootte. Staan de meeste in de plus!
[ afbeelding ]
Deze stelling klopt toch?quote:Aandelenmarkten reageren zo fors op recessies omdat tijdens recessies de bedrijfswinsten enorm onder druk komen te staan. Daardoor verlagen of schrappen beursgenoteerde bedrijven de dividenduitkering over aandelen, waardoor een aandeel in feite (tijdelijk) een stuk waardeloos digitaal papier wordt wat niets of weinig rendeert.
Gewoon geduld hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:13 schreef foetre het volgende:
Jesus nog niet op 150 punten zo ga ik nooit aandelen kopen.
Heb ik niet.Wil me centen erin stoppen en snel dikke winst makenquote:
Gewoon al je geld in sprinter AEX short of long met hoge hefboom.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Heb ik niet.Wil me centen erin stoppen en snel dikke winst maken.Als iedereen nou bij de 150 punten aandelen koopt komt alles goed.
he watquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gewoon al je geld in sprinter AEX short of long met hoge hefboom.
Waarom plussen de oliebedrijven?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zo heel gek is dat niet hoor. Als je de concurrenten van Shell op dit moment met elkaar vergelijkt puur op grootte. Staan de meeste in de plus!
[ afbeelding ]
Ik heb nu nog steeds geen pasje en inlogcodes van de Raboquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:36 schreef jpjedi het volgende:
Enige bank waar ik nog enig vertrouwen in heb is de Rabo
Serieus: ik vind een aantal van die koersdoelen extreem optimistisch (ArcelorMittal, Akzo, etc)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:40 schreef pberends het volgende:
http://www.inveztor.nl/pagina/weblog/view/9755
AEX 165: waarom niet?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Serieus: ik vind een aantal van die koersdoelen extreem optimistisch (ArcelorMittal, Akzo, etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |