Futures in de min en teruglopend sinds vanmorgenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:21 schreef Apache4U het volgende:
en wat gaat de DJ later doen is dan de vraag?
Lol, toen werd ik 6.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:36 schreef Lemans24 het volgende:
En weer op 194!
Voor het eerst sinds 31-05-1995...
Gelijk een reden voor de AEX om weer flink omhoog te schieten, blijkbaar.
Het is zelfs nog beter dan het lijkt, want de waarderingen (P/E) vandaag zijn een stuk lager dan in 1995.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:36 schreef Lemans24 het volgende:
En weer op 194!
Voor het eerst sinds 31-05-1995...
quote:Handel bestraft
Wall Street staat te schudden op zijn grondvesten. Het ooit zo onaantastbaar lijkende bolwerk van het kapitalisme ligt van alle kanten onder vuur. Het jongste signaal daartoe is wellicht het meest veelzeggend. Een politiek kopstuk in de VS, Peter DeFazio (democraat) wil ene belasting heffen op elke trade. Volgens DeFazio is trading feitelijk niets anders dan een vorm van gokken en dus kan daar belasting over worden geheven. De democraat wil dat elke trade belast wordt met een heffing van 0,25% van de onderliggende waarde. Weinig verrassend: Wall Street participanten reageerden uiterst negatief op het proefballonnetje van DeFazio.
Ja goed idee, de liquiditeit in de markt verlagenquote:
79 was een goed jaarquote:
Ik heb wat calls Fugro, maar het is een kleine positie. Ik wil 'm uitbouwen, maar dan wel goedkoper uiteraard.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb je aandelen Fugro dan?
Wel mooi moment om short te gaan, denk ik zo.
ING is ook wat groter enzoquote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
op RTLZ hebben ze het de hele tijd over ING, terwijl Boskalis veel meer daalt... Stemmingmakerij, of is er daadwerkelijk nieuws?
Ik heb het wel te doen met die Jappen.quote:
Daarmee zegt hij eigenlijk dat je nu gerust al je geld in aandelen kan steken, omdat we toch niet meer omlaag gaan.quote:MARKET COMMENT: Daling AEX nadert einde, stil Damrak
09-03-2009 11:17:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert maandag 9 maart 2009 1,3% lager op een nieuwsloze dag met lage volumes, waarbij de belegger gevoelig lijkt voor het gegeven dat de index onder de 200 punten is gezakt. Vermogensbeheerder Maurice Eeken van TE-Effecten denkt evenwel dat de 'low' van maandag van 194,99 maandag niet noodzakelijkerwijs in beeld hoeft te komen. "Ik denk dat we met de daling van de AEX richting het einde gaan en dat zich in de loop van de week een herstel gaat aftekenen. Sinds 24 februari zijn grondstoffen 10% opgelopen, wat nog geen vertaling heeft gekregen in de aandelenkoersen. De lagere futures in de VS zitten al in de koersen van maandag verwerkt", aldus Eeken, die wijst op de gestegen olie- en goudprijs. De AEX noteert maandag rond 11.15 uur 1,3% lager op 196,90. (ANS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |