geen chocolade in huis hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef Yel het volgende:
Jouw nick zorgt voor waanideeen.. Als in rennen naar de kast voor Choco..
Ijs niet eten vind ik best makkelijk. Heb het moeilijk met koekjes en choco.. Vooral choco. En die trek komt stipt 7u opdagen. As iemand aar een remedie voor heeft GRAAG.
Mijn vriend kan het ook hebben, maar eet ook alleen ongezonde dingen in het weekend - gewoon omdat het niet gezond is om elke dag te snackenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:44 schreef Yel het volgende:
Ik woon niet alleen.. En die kan het hebben
Gewoon smoel dicht houden dus.. (ik dan)
Ok, je hebt gewoon een betere zelfbeheersing dan ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kook en mijn vriend eet alles wat ik 'm voorschotel
Ongezonde meuk hebben we eigenlijk nooit in huis en als we het hebben, dan blijven we er uit onszelf vanaf. Heel soms, bij een goede film, pakken we wel een zak chips, of als we uitgebreid diner doen een chocofondue toe, maar da's heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms.
Ik kook ook wat minder tegenwoordig, want vriendlief kon zo twee grote borden op, als het er was, dus das wel wat veel, dus nu kook ik gewoon iets minder, of mocht het toch wat meer zijn, dan vriezen we de 3e portie in vanuit ' besparings-oogpunt'.
Hij steunt me iig wel goed, en nou ja, hij hoeft zich verder van mij niet in te houden. Hij kan best chips pakken of iets anders en dat ik er dan vanaf blijf, dat heb ik inmiddels wel goed door
ik denk pas in mei weer aan ijsquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:43 schreef Liejannuh het volgende:
Die ijsjes zijn wel een heel goed idee zeg! Vooral dat Not Guilty ijs! Kun je een hele bak opeten en toch maar 200 calorieen!
Haha, chocola is voor mij nooit een probleem: ik hou er namelijk niet van! Iedereen verklaart me voor gek, maar ik vind het echt niet eens lekker. Hooguit stracciatella ofzo, maar ook daar heb ik nooit trek in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dat is ook het beste denk ik ook, het gewoon niet in huis halen.
Wij hebben alleen chips enzo in huis na verjaardagen (over) en we kregen bij de chocofondue op onze housewarming 6 van die grote repen chocoladeer zijn er nu nog 2 van over en het grootste deel is ook daadwerkelijk door de chocofondue heen.
Heel soms neem ik één blokje zo 's avonds, gewoon, omdat 't kan en als ik daar trek in heb. Maar dan voel ik me na die ene alweer zo schuldig, dat ik nooit een tweede neem.
Als je heel erg van chocolade houdt en bang bent dat je een hele reep opeet, is het misschien leuk om eens van die 80% cacao choco te kopen.
Wedden dat je die niet helemaal opkrijgt? En omdat de hoeveelheid cacao zo hoog is (en suiker (dus) minder) is het niet eens héél slechtGewoon een klein blokje nemen, in kleine brokjes eraf bijten, laten smelten en
Maar je zit wel zo vol
Mijn trucje: ik lees de verpakking voor ik iets meeneem. Gehard vet? Dan komt het er bij mij niet meer in. Zo ben ik van de bonbonblock afgekomen. De zeevruchten laat ik ook staan, omdat grote hoeveelheden suiker bij mij zorgen voor buikvet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:01 schreef Yel het volgende:
CHoco niet lekker.... Hemels man.. Praline, Zeevruchten, Ga zo maar door..
Yammie
Dat doe ik ook; het niet meer kopen als er gehard vet in zit.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn trucje: ik lees de verpakking voor ik iets meeneem. Gehard vet? Dan komt het er bij mij niet meer in. Zo ben ik van de bonbonblock afgekomen. De zeevruchten laat ik ook staan, omdat grote hoeveelheden suiker bij mij zorgen voor buikvet.
Ach, dat heb ik met kaas & chipsquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:19 schreef cyclechick het volgende:
Chocola niet lekker?
OMG ik wou dat ik dat ook vond...
Puur & wit, chocoladoekoekjes, bon bon bloc... Noem het op, ik vind het heerlijk
Wat grappig, ik heb datzelfde met mijn benen: slank worden ze nooit echt, maar wel strakker door flink sporten. Mijn armen zijn daarentegen erg dun, daar zou ik zelfs wel wat bij willen hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, ik zou zo graag wat van armen en benen af hebben, maar die worden niet dunner dan ze nu zijn. Ik sport best veel en ook heel gerichte been- en armoefeningen, dus ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat ik wat stevigere ledematen heb.
Dat werden ze bij mij ook niet, tot ik andere oefeningen ben gaan doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, ik zou zo graag wat van armen en benen af hebben, maar die worden niet dunner dan ze nu zijn. Ik sport best veel en ook heel gerichte been- en armoefeningen, dus ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat ik wat stevigere ledematen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |