abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66917204
Beste is toch echt zo'n plakkerige waterijsje.. Suikervrij is niet goed. Dan komen er van die maffe stoffen in, waardoor k weer hyper of depri van word.
pi_66917662
Festini waterijsjes zijn maar 50 kcal per stuk. Die met peer . Of sinaasappel .

Er was ook nog ander ijs dat laatst voorbij kwam:

bevat 50 à 55 procent vers fruit en is absoluut vetvrij. De enige suikers die erin zitten, zijn de natuurlijke fruitsuikers; er is geen suiker aan toegevoegd. Hoewel er ook geen room, melk of andere zuivel is gebruikt, heeft het ijs een heerlijk romige smaak.

Maar er zit maltitol in, en daar kan ik niet tegen .

http://www.culinair.net/index.php?action=item&m=y&table=news&form_name=titel&id=7197
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66917900
Jouw nick zorgt voor waanideeen.. Als in rennen naar de kast voor Choco..

Ijs niet eten vind ik best makkelijk. Heb het moeilijk met koekjes en choco.. Vooral choco. En die trek komt stipt 7u opdagen. As iemand aar een remedie voor heeft GRAAG.
pi_66918131
om 7 uur avondeten eten

Ja doei.
pi_66918822
Wie gaat er naar U2 ?
#35.
pi_66919374
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef Yel het volgende:
Jouw nick zorgt voor waanideeen.. Als in rennen naar de kast voor Choco..

Ijs niet eten vind ik best makkelijk. Heb het moeilijk met koekjes en choco.. Vooral choco. En die trek komt stipt 7u opdagen. As iemand aar een remedie voor heeft GRAAG.
geen chocolade in huis hebben.
pi_66919798
Ik woon niet alleen.. En die kan het hebben

Gewoon smoel dicht houden dus.. (ik dan)
pi_66923811
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:44 schreef Yel het volgende:
Ik woon niet alleen.. En die kan het hebben

Gewoon smoel dicht houden dus.. (ik dan)
Mijn vriend kan het ook hebben, maar eet ook alleen ongezonde dingen in het weekend - gewoon omdat het niet gezond is om elke dag te snacken . Lekker solidair mee laten gezond doen dus .
pi_66924087
Het grappige is, hij is op dieet... en kan toch ongezond eten en in 2 weken tijd 5 kilo afvallen.

De wereld is zo oneerljk!
pi_66924170
Ik kook en mijn vriend eet alles wat ik 'm voorschotel

Ongezonde meuk hebben we eigenlijk nooit in huis en als we het hebben, dan blijven we er uit onszelf vanaf. Heel soms, bij een goede film, pakken we wel een zak chips, of als we uitgebreid diner doen een chocofondue toe, maar da's heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms.

Ik kook ook wat minder tegenwoordig, want vriendlief kon zo twee grote borden op, als het er was, dus das wel wat veel, dus nu kook ik gewoon iets minder, of mocht het toch wat meer zijn, dan vriezen we de 3e portie in vanuit ' besparings-oogpunt'.

Hij steunt me iig wel goed, en nou ja, hij hoeft zich verder van mij niet in te houden. Hij kan best chips pakken of iets anders en dat ik er dan vanaf blijf, dat heb ik inmiddels wel goed door
Ja doei.
pi_66924254
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kook en mijn vriend eet alles wat ik 'm voorschotel

Ongezonde meuk hebben we eigenlijk nooit in huis en als we het hebben, dan blijven we er uit onszelf vanaf. Heel soms, bij een goede film, pakken we wel een zak chips, of als we uitgebreid diner doen een chocofondue toe, maar da's heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms.

Ik kook ook wat minder tegenwoordig, want vriendlief kon zo twee grote borden op, als het er was, dus das wel wat veel, dus nu kook ik gewoon iets minder, of mocht het toch wat meer zijn, dan vriezen we de 3e portie in vanuit ' besparings-oogpunt'.

Hij steunt me iig wel goed, en nou ja, hij hoeft zich verder van mij niet in te houden. Hij kan best chips pakken of iets anders en dat ik er dan vanaf blijf, dat heb ik inmiddels wel goed door
Ok, je hebt gewoon een betere zelfbeheersing dan ik . Bij mij is het zo: als het in huis is, eet ik het op. Zolang we het niet hebben, taal ik er niet naar.. maar als mijn vriend gaat snaaien, kan ik niet achterblijven . (Behalve als hij dorito's eet, daar hou ik niet van.)
pi_66924260
Die ijsjes zijn wel een heel goed idee zeg! Vooral dat Not Guilty ijs! Kun je een hele bak opeten en toch maar 200 calorieen!
pi_66924320
Maar dat is ook het beste denk ik ook, het gewoon niet in huis halen.
Wij hebben alleen chips enzo in huis na verjaardagen (over) en we kregen bij de chocofondue op onze housewarming 6 van die grote repen chocolade er zijn er nu nog 2 van over en het grootste deel is ook daadwerkelijk door de chocofondue heen.

Heel soms neem ik één blokje zo 's avonds, gewoon, omdat 't kan en als ik daar trek in heb. Maar dan voel ik me na die ene alweer zo schuldig, dat ik nooit een tweede neem.

Als je heel erg van chocolade houdt en bang bent dat je een hele reep opeet, is het misschien leuk om eens van die 80% cacao choco te kopen.

Wedden dat je die niet helemaal opkrijgt? En omdat de hoeveelheid cacao zo hoog is (en suiker (dus) minder) is het niet eens héél slecht Gewoon een klein blokje nemen, in kleine brokjes eraf bijten, laten smelten en
Maar je zit wel zo vol
Ja doei.
pi_66924325
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:43 schreef Liejannuh het volgende:
Die ijsjes zijn wel een heel goed idee zeg! Vooral dat Not Guilty ijs! Kun je een hele bak opeten en toch maar 200 calorieen!
ik denk pas in mei weer aan ijs
Ja doei.
pi_66924407
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dat is ook het beste denk ik ook, het gewoon niet in huis halen.
Wij hebben alleen chips enzo in huis na verjaardagen (over) en we kregen bij de chocofondue op onze housewarming 6 van die grote repen chocolade er zijn er nu nog 2 van over en het grootste deel is ook daadwerkelijk door de chocofondue heen.

Heel soms neem ik één blokje zo 's avonds, gewoon, omdat 't kan en als ik daar trek in heb. Maar dan voel ik me na die ene alweer zo schuldig, dat ik nooit een tweede neem.

Als je heel erg van chocolade houdt en bang bent dat je een hele reep opeet, is het misschien leuk om eens van die 80% cacao choco te kopen.

Wedden dat je die niet helemaal opkrijgt? En omdat de hoeveelheid cacao zo hoog is (en suiker (dus) minder) is het niet eens héél slecht Gewoon een klein blokje nemen, in kleine brokjes eraf bijten, laten smelten en
Maar je zit wel zo vol
Haha, chocola is voor mij nooit een probleem: ik hou er namelijk niet van! Iedereen verklaart me voor gek, maar ik vind het echt niet eens lekker. Hooguit stracciatella ofzo, maar ook daar heb ik nooit trek in.
pi_66924665
CHoco niet lekker.... Hemels man.. Praline, Zeevruchten, Ga zo maar door..

Yammie
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:14:26 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66924978
Mijn zwakke punt is ijs. Vaak en in grote hoeveelheden. En dan het liefst in combinatie met krokant en alcohol.
Raad eens wat mijn avondeten was gisteren?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? woensdag 11 maart 2009 @ 09:17:13 #143
70532 loveli
N
pi_66925053
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:01 schreef Yel het volgende:
CHoco niet lekker.... Hemels man.. Praline, Zeevruchten, Ga zo maar door..

Yammie
Mijn trucje: ik lees de verpakking voor ik iets meeneem. Gehard vet? Dan komt het er bij mij niet meer in. Zo ben ik van de bonbonblock afgekomen. De zeevruchten laat ik ook staan, omdat grote hoeveelheden suiker bij mij zorgen voor buikvet.
crap in = crap out
pi_66925132
Chocola niet lekker?
OMG ik wou dat ik dat ook vond...
Puur & wit, chocoladoekoekjes, bon bon bloc... Noem het op, ik vind het heerlijk
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:21:38 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66925175
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn trucje: ik lees de verpakking voor ik iets meeneem. Gehard vet? Dan komt het er bij mij niet meer in. Zo ben ik van de bonbonblock afgekomen. De zeevruchten laat ik ook staan, omdat grote hoeveelheden suiker bij mij zorgen voor buikvet.
Dat doe ik ook; het niet meer kopen als er gehard vet in zit.
En dan blijft er maar heel weinig over! Pakjes á la Knorr, koekjes, bepaalde chocolade... eigenlijk bijna alles wat in een fabriek gemaakt, cq bewerkt is

Overigens is het mij tóch gelukt wat aan te komen op borsten en billen en verder op gewicht te blijven. Hoe? Met gerichte oefeningen waarbij ik mijn bilspieren, benen en schouders, taille, buik en rug train, maar mijn borsten enigszins ontzie. Daarnaast ben ik wat meer suikers gaan eten zodat ik wat aankom.
pi_66925761
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:19 schreef cyclechick het volgende:
Chocola niet lekker?
OMG ik wou dat ik dat ook vond...
Puur & wit, chocoladoekoekjes, bon bon bloc... Noem het op, ik vind het heerlijk
Ach, dat heb ik met kaas & chips . Doe mij maar hartig.. vooral kaas: ik kan zo 200 gram brie opeten bijvoorbeeld. Niet echt gezond .
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:42:46 #147
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66925781
Hmmm, ik zou zo graag wat van armen en benen af hebben, maar die worden niet dunner dan ze nu zijn. Ik sport best veel en ook heel gerichte been- en armoefeningen, dus ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat ik wat stevigere ledematen heb.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66925865
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, ik zou zo graag wat van armen en benen af hebben, maar die worden niet dunner dan ze nu zijn. Ik sport best veel en ook heel gerichte been- en armoefeningen, dus ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat ik wat stevigere ledematen heb.
Wat grappig, ik heb datzelfde met mijn benen: slank worden ze nooit echt, maar wel strakker door flink sporten. Mijn armen zijn daarentegen erg dun, daar zou ik zelfs wel wat bij willen hebben.
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:47:27 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66925916
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Sugar het volgende:
Dat werden ze bij mij ook niet, tot ik andere oefeningen ben gaan doen.

Armen: ik druk me iedere dag 40- 60 x op ('s morgen 20-30 en 's avonds 20-30). Twee keer in de week doe ik aan een soort van bodypump met lichte (!) gewichtjes.

Benen: iedere avond en ochtend doe ik drie minuten oefeneningen met een stretchband (band om de enkels en dan eerst 30 seconden rechter been zijdelings omhoog en omlaag brengen, daarna het zelfe met het linkerbeen. Geviolgd door de gelijke oefening, maar dan in plaats van opzij naar achteren).
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:51:45 #150
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66926013
Ja, misschien als ik dagelijks zou sporten, dat ik er dan nog wel wat af zou krijgen. Maar met normaal eten (gewoon slank) en 3 keer per week sporten gaat er nu niet meer zomaar echt wat af.

En ik train toch wel bijna altijd met 3 kilo in elke hand. Dat vind ik fijner dan met heel lichte. Mijn armen, borst en schouders zijn erg gespierd nu. Zo erg dat ik het in de spiegel van de sportschool echt een beetje té vond, maar de 'juf' bleef maar zeggen: móói!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')