abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66897082
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
Huh? maar dan ben je meer tijd kwijt met naar de sportschool gaan, omkleden en douchen dan met sporten zelf! Als je er dan toch bent, kun je net zo goed wat langer sporten, lijkt mij.
Nou ik woon op loop afstand van de die sportschool dus dat maakt voor mij niet zoveel uit..
En ik ga straks 's ochtends voor het werk.. dus sporten (en omkleden) e.d. me maar 1 uurtje kost i.p.v. 1.5 uur komt me wel goed uit..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66897164
Je kan het allicht gewoon proberen: je merkt zelf vanzelf wel of het werkt. En als je het niet werkt, dan stop je ermee. Of denk ik nu te makkelijk?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66897296
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:48 schreef Chicolate het volgende:
Je kan het allicht gewoon proberen: je merkt zelf vanzelf wel of het werkt. En als je het niet werkt, dan stop je ermee. Of denk ik nu te makkelijk?
Ja dat is ook wel een idee Alleen het zou me niks verbazen als je weer verplicht 1 jaar lid moet zijn of zo..

Maar vlakbij zit ook healthcity anders daar toch maar gewoon heen.. en me niet zo aanstellen en zorgen dat ik om half 8 gewoon bij de sportschool sta : )
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:10:38 #104
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66897970
Ik wil weer naar dit:

[ Bericht 84% gewijzigd door Chav op 10-03-2009 22:24:33 ]
In me Burberry......
pi_66899990
Ik wil weer naar het gevoel dat ik had toen ik maar 4 kilo minder woog..

Honger.. Snap het niet, heb goed gegeten!

O: 1 snee met light margarine + light Jam
T: 2 x rijstwafels
L: 2 x snee, F. Americ. + Kip-Sate Salade + beker Activia yoghurt + 2 glazen water.
T: Foei........ 2 x Verkade nog wat sticks met choco (120 Kcl) + 4 x snack a jacks (ehm.. 60 kcl?..)
A: Geen idee.....

Zit nu op de 800 kcl. Denk met avondeten er bij + wat yoghurt moet ik uitkomen op de 1400 kcl. Netjes.
En ik ga NIET sporten....... Lekker zonnebanken zo Maybe wat Yoga in de avond.
pi_66901733
mijn voor en huidig foto's hebben hier wel 's gestaan, maar een streven heb ik nog niet, omdat ik in mijn volwassen leven nog nooit zo slank ben geweest

Ben uberhaupt nooit echt slank geweest, dus heb alleen maar foto's van anderen als voorbeeld en vind bijvoorbeeld Prinipessa Farfalla/-us/P.F. heel mooi zoiets zou ik wel willen
Ja doei.
pi_66902078
Wow MoBlo ik had die voor foto nog nooit gezien, wat een resultaat
pi_66902133
dank je voor je pm progje

ben nét thuis en ben me aan het omkleden voor hardlopen en zal straks ff reageren

en dank je ben er ook wel trots op het is zo fijn om naar die foto te kijken en dan in de spiegel
Ja doei.
pi_66902346
Hardlopen dat deed ik ook fanatiek, ik had zelfs een loopband thuis.. naja die heb ik nog steeds
Maar ik woon nu bij mijn vriend.. en daar is echt geen plek voor de loopband *snif*

En 's ochtends in mijn eentje in het donker vond ik geen succes, maar nu het lente wordt zou ik het natuurlijk weer op kunnen pakken
pi_66909188
We zijn flink wat teruggevallen.

Les 19 van Evy vandaag gelopen.
5, 6, 7 en 8 minuten. Uiteraard wel uitgelopen en de laatste halve minuut gesprint, maar het was wel even flink aanpoten.

We gaan gewoon vanaf hier verder naar les 30 en vervolgens door met serie 2, die naar de 10km.
Vriendlief vond het ook fijn om weer te lopen, dus dit keer gaan we echt gewoon weer doorzetten. Hij mag er ook wat kg's af (van zichzelf en stiekem ook wel wat van mij hij moest laatst een grotere maat broek kopen ) dus

Mijn eetlijst bleek niet afdoende te zijn voor het hardlopen en vooral in de laatste twee stukken kon ik niet lekker relaxed meer lopen door een hongergevoel. Daar moet ik dus wel wat aan gaan doen.

Uiteindelijke lijst:

O: 3 rijstwafels met filet americain
T: Appel
L: 3 boterhammen slankie
T: appel
T: banaan
T: droge rijstwafel
S: hardlopen
T: rijstwafel filet americain
D: broodje zelfgemaakte hamburger met daarbij groente uit de oven

Toch vind ik het deel vóór het hardlopen niet bijster weinig dat ik er honger van zou kunnen krijgen, dus misschien had ik gewoon mijn dag niet, dat kan ook
Ja doei.
pi_66909568
Rijstwafel met FA? Is dat lekker?

Ik heb net lekker een half uur hardgelopen met de Wii Fit, ga zo nog een half uur steppen. Heb wel twee muffins gegeten net, vriendlief is jarig en die waren over van het trakteren op zijn werk.. heb wel de kleinste twee genomen .
pi_66909592
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
mijn voor en huidig foto's hebben hier wel 's gestaan, maar een streven heb ik nog niet, omdat ik in mijn volwassen leven nog nooit zo slank ben geweest

Ben uberhaupt nooit echt slank geweest, dus heb alleen maar foto's van anderen als voorbeeld en vind bijvoorbeeld Prinipessa Farfalla/-us/P.F. heel mooi zoiets zou ik wel willen

Jeetje mens! Wat n geweldig resultaat.. Iets om erg trots op te zijn!!!

pi_66909673
Mens is bij ons hier trouwens iets goeds he...
pi_66909760
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Rijstwafel met FA? Is dat lekker?
Ja! vooral met wat peper er nog op, of wat heel fijn gesneden rode ui
Tenminste, ik vind het lekker, en het is ook nog eens redelijk slank!
quote:
Ik heb net lekker een half uur hardgelopen met de Wii Fit, ga zo nog een half uur steppen. Heb wel twee muffins gegeten net, vriendlief is jarig en die waren over van het trakteren op zijn werk.. heb wel de kleinste twee genomen .
Hardlopen met de wii-fit? Hoe doe je dat?
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef Yel het volgende:

[..]

Jeetje mens! Wat n geweldig resultaat.. Iets om erg trots op te zijn!!!

dank het erge is dat ik toen ik die foto maakte (toen besloot ik net af te gaan vallen), ik het allemaal nog wel mee vond vallen maar inmiddels vind ik dit echt de érgste foto ooit van mezelf en moet ik 'm nog steeds op de koelkast (of eigenlijk voorraadkast, want daar ligt de chocolade) plakken als waarschuwing!
Ja doei.
pi_66911228
Misschien moet ik n foto van mij in bikini maken... Vind mijn lichaam mooi, heb n taille die slink is, platte buik, ben geweldig lang, maar die benen van mij..... BAH BAH BAH..

Mooi je foto's te zien.. Geeft mij wat doorzettingsvermogen Ik hb ze naast elkaar bekeken, wat n verschil zeg!
pi_66911463
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Hardlopen met de wii-fit? Hoe doe je dat?
[..]
Daar gebruik je het BalanceBoard niet bij - je doet de Wii Remote de zak van je sportbroek, en dan loop je op de plaats (of rondjes door het huis als ik daar zin in heb ). De remote houdt dan je snelheid bij en het aantal km dat je aflegt. Ook geeft hij het aan als je snelheid niet constant genoeg is bijvoorbeeld, of als je te hard loopt.

Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken met hoe je buiten loopt, want je hebt geen weersomstandigheden en ondergrondwisselingen bijvoorbeeld. Wat je op Wii Fit loopt, moet je door twee delen, dat zou je dan ongeveer buiten lopen. Ik loop ongeveer 10 km in een half uur, buiten zou ik dan dus zo'n 5 km lopen.

Voordeel erbij is overigens dat je van tv-kanaal kunt wisselen, dan doe ik het bijvoorbeeld terwijl ik naar Wie Is de Chef kijk ofzo .
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:02:22 #117
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66914729
Weet iemand nog welk ijs er zo onwijs weinig calorieën bevatte per bak (het was iets van AH, geloof ik)? Een tijd terug werd daarover gepost ergens, maar ben de naam of soort ijs vergeten.
Bedankt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66914947
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Daar gebruik je het BalanceBoard niet bij - je doet de Wii Remote de zak van je sportbroek, en dan loop je op de plaats (of rondjes door het huis als ik daar zin in heb ). De remote houdt dan je snelheid bij en het aantal km dat je aflegt. Ook geeft hij het aan als je snelheid niet constant genoeg is bijvoorbeeld, of als je te hard loopt.

Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken met hoe je buiten loopt, want je hebt geen weersomstandigheden en ondergrondwisselingen bijvoorbeeld. Wat je op Wii Fit loopt, moet je door twee delen, dat zou je dan ongeveer buiten lopen. Ik loop ongeveer 10 km in een half uur, buiten zou ik dan dus zo'n 5 km lopen.

Voordeel erbij is overigens dat je van tv-kanaal kunt wisselen, dan doe ik het bijvoorbeeld terwijl ik naar Wie Is de Chef kijk ofzo .
grappig!
Ik blijf lekker buiten lopen zelf, vind ik veel fijner. Ook op een loopband loop ik niet lekker. Ga gewoon naar buiten dus
Maar toch prachtig dat 't allemaal kán
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand nog welk ijs er zo onwijs weinig calorieën bevatte per bak (het was iets van AH, geloof ik)? Een tijd terug werd daarover gepost ergens, maar ben de naam of soort ijs vergeten.
Bedankt!
was dat niet dat "Not Guilty" ijs ofzo?
Ja doei.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:09:39 #119
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66915065
Oh, daar zal ik 'ns op zoeken, dankjewel!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:27:12 #120
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66915890
Morgen kan ik niet meer opstaan ben ik bang
In me Burberry......
pi_66916036
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Yel het volgende:
Misschien moet ik n foto van mij in bikini maken...
Goed idee
#35.
pi_66916213
Extra info:

Het Bredase bedrijf Freeez telt slechts 3 werknemers, is nog maar een jaar aan de gang, maar zet op jaarbasis al 1,5 miljoen euro om. Het bedrijf van ontwikkelt en verkoopt ijs onder het merk Not Guilty met minder calorieën en zonder toegevoegde suikers. Binnenkort wil het bedrijf ook met appelgebak en snacks de markt op.
De ijsjes van Freeez zijn inmiddels breed verkrijgbaar. De supermarkten van Albert Heijn, Jumbo, EM-TE, Golff en MCD hebben ze in het assortiment. Daarnaast worden ze verkocht via Jamin, benzinestations en cafetaria⤙s. Freeez is ook begonnen met export van het ijs, vooral naar Scandinavische landen.

Bron: weegclub.nl

Zit wel aspartaam in.

Link http://www.freeez.nl/

[ Bericht 5% gewijzigd door Yel op 10-03-2009 22:35:27 (toevoegen linkje) ]
pi_66916261
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:30 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Goed idee
Wil ik je niet aan doen..
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:34:54 #124
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66916283
DankjewelYel! Ik had intussen ook info gevonden en ga het binnenkort eens proberen. Hebben ze goed in de markt gezet ook, zo te zien!
pi_66917087
Brrr, aspartaam. Ik vermijd die stof liever.

Ijs met weinig kcal: sorbetijs. Heeft AH huismerk spul van geloof ik. Of, pak gewoon 'normaal' ijs, maar eet er niet zo veel van..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')