Nou ik woon op loop afstand van de die sportschoolquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
Huh? maar dan ben je meer tijd kwijt met naar de sportschool gaan, omkleden en douchen dan met sporten zelf! Als je er dan toch bent, kun je net zo goed wat langer sporten, lijkt mij.
Ja dat is ook wel een ideequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:48 schreef Chicolate het volgende:
Je kan het allicht gewoon proberen: je merkt zelf vanzelf wel of het werkt. En als je het niet werkt, dan stop je ermee. Of denk ik nu te makkelijk?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
mijn voor en huidig foto's hebben hier wel 's gestaan, maar een streven heb ik nog niet, omdat ik in mijn volwassen leven nog nooit zo slank ben geweest
Ben uberhaupt nooit echt slank geweest, dus heb alleen maar foto's van anderen als voorbeeld en vind bijvoorbeeld Prinipessa Farfalla/-us/P.F. heel mooizoiets zou ik wel willen
Ja!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Rijstwafel met FA? Is dat lekker?
Hardlopen met de wii-fit? Hoe doe je dat?quote:Ik heb net lekker een half uur hardgelopen met de Wii Fit, ga zo nog een half uur steppen. Heb wel twee muffins gegeten net, vriendlief is jarig en die waren over van het trakteren op zijn werk.. heb wel de kleinste twee genomen.
dankquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef Yel het volgende:
[..]
Jeetje mens! Wat n geweldig resultaat.. Iets om erg trots op te zijn!!!
![]()
Daar gebruik je het BalanceBoard niet bij - je doet de Wii Remote de zak van je sportbroek, en dan loop je op de plaats (of rondjes door het huis als ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Hardlopen met de wii-fit? Hoe doe je dat?
[..]
grappig!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Daar gebruik je het BalanceBoard niet bij - je doet de Wii Remote de zak van je sportbroek, en dan loop je op de plaats (of rondjes door het huis als ik daar zin in heb). De remote houdt dan je snelheid bij en het aantal km dat je aflegt. Ook geeft hij het aan als je snelheid niet constant genoeg is bijvoorbeeld, of als je te hard loopt.
Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken met hoe je buiten loopt, want je hebt geen weersomstandigheden en ondergrondwisselingen bijvoorbeeld. Wat je op Wii Fit loopt, moet je door twee delen, dat zou je dan ongeveer buiten lopen. Ik loop ongeveer 10 km in een half uur, buiten zou ik dan dus zo'n 5 km lopen.
Voordeel erbij is overigens dat je van tv-kanaal kunt wisselen, dan doe ik het bijvoorbeeld terwijl ik naar Wie Is de Chef kijk ofzo.
was dat niet dat "Not Guilty" ijs ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand nog welk ijs er zo onwijs weinig calorieën bevatte per bak (het was iets van AH, geloof ik)? Een tijd terug werd daarover gepost ergens, maar ben de naam of soort ijs vergeten.
Bedankt!
Goed ideequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Yel het volgende:
Misschien moet ik n foto van mij in bikini maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |