Puik! Wat bekende medestrijders zijn tof!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:46 schreef cyclechick het volgende:
Ik kom hier ook maar meelezen, wil nu voor de Amstel Gold Race toch echt nog 3 kilo eraf hebben. Scheelt weer als je de berg op moet fietsen
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Puik! Wat bekende medestrijders zijn tof!
Ga je nog meer spinnen of ga je ook andere sporten (blijven) doen?
waneer is die race?
Hoeveel km ga je doen?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:46 schreef cyclechick het volgende:
Ik kom hier ook maar meelezen, wil nu voor de Amstel Gold Race toch echt nog 3 kilo eraf hebben. Scheelt weer als je de berg op moet fietsen
Ik vind de combi spinnen/lopen op een dag te belastend voor mijn knieën... Pas je op?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Met Mr. MoBlo de loopdagen afgesproken: dinsdag, vrijdag en zondag: dan kunnen we allebei
Morgen dus om 9 uur spinnen én hardlopen na collegesmisschien dat ik 't spinnen maar verplaats naar woensdag...
ja, ik zit ook te twijfelen. De spinuurtjes zijn helaas echt ontzettend drukbezocht én leuk.. dus altijd vol en heb eindelijk een plaatsje kunnen veroorloven op een tijd dat ik ook kanquote:Op maandag 9 maart 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de combi spinnen/lopen op een dag te belastend voor mijn knieën... Pas je op?
Wel wat eten als je 2 maal op een dag gaat sporten he, anders trek je het niet. Stiekem raad ik het je af om 2x op een dag cardio te gaan doen - eigenlijk wil je dat pas gaan doen als de rest van je dagen al vol zitten met trainingen.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Met Mr. MoBlo de loopdagen afgesproken: dinsdag, vrijdag en zondag: dan kunnen we allebei
Morgen dus om 9 uur spinnen én hardlopen na collegesmisschien dat ik 't spinnen maar verplaats naar woensdag...
Same! Ook 150 en het wordt echt terror, had me niet gerealiseerd dat april nog maar april isquote:Op maandag 9 maart 2009 18:13 schreef Rigital het volgende:
[..]
Hoeveel km ga je doen?
Ik ga de 150km doen, maar de voorbereiding laat vooralsnog te wensen over...
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Pilates kan ik altijd vrij makkelijk combineren met iets anders. Of bodyshape ofzo.
Mijn sportschema ziet er nu als volgt uit:
Ma: spinnen
Di: zwemmen + pilates
Wo: spinnen
Do: pilates + hardlopen
Vr: zwemmen
Za: bodyshape-achtige les
Zo: hardlopen
Iets te vol schema, ik weet het. Meestal vallen er wel een of twee keer uit, en dat is dan OK
Weet ik, weet ik. Ik houd wbt spinning en hardlopen heel erg in de gaten hoe mijn knie zich houdt. Zere knie = niet lopen, sowieso. En rustig-aan met spinnen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wow
Rust is ook heel belangrijk he! Heb je daar geen last van zo? Als ik bijvoorbeeld maandag heel hard sport (als in spierpijn) en dan bljif ik de rest van de week sporten, aan het eind van de week ben ik dan op. Mijn lichaam krijgt dan niet de kans zich te herstellen. Heb jij dat niet met zo'n vol schema?
PMquote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
Bodyshape hebben we hier niet en Pilates is op college-tijdenen vol...
dantoch maar aan dat boek beginnen zonder lessen..
Ik moet mijn band nog plakkenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Same! Ook 150 en het wordt echt terror, had me niet gerealiseerd dat april nog maar april isHeb welgeteld 180 km op de meter staan sinds dit jaar en nog 0 meter geklommen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |