abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66852595
Ik ben mijn ontbijt vergeten te nuttigen...... Tis n wonder.....! Gauw doen dan maar.
pi_66852803
Ik kom hier ook maar meelezen, wil nu voor de Amstel Gold Race toch echt nog 3 kilo eraf hebben. Scheelt weer als je de berg op moet fietsen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66852825
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:46 schreef cyclechick het volgende:
Ik kom hier ook maar meelezen, wil nu voor de Amstel Gold Race toch echt nog 3 kilo eraf hebben. Scheelt weer als je de berg op moet fietsen
Puik! Wat bekende medestrijders zijn tof!

Ga je nog meer spinnen of ga je ook andere sporten (blijven) doen?

waneer is die race?

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 09-03-2009 10:56:27 ]
Ja doei.
pi_66853275
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Puik! Wat bekende medestrijders zijn tof!

Ga je nog meer spinnen of ga je ook andere sporten (blijven) doen?

waneer is die race?
Gezellig!

18 april al! Nog maar 5 weken!
Ik ga meer wielrennen (moet er toch voor trainen he). Moet eigenlijk minimaal 2x per week gaan fietsen, maar dat zal soms wel ten koste gaan van bijv mijn spinninguurtje op zondag.
Maar roughly en ideaal gezien is het dan:
Dinsdag 1 uur spinning
woensdag 1 uur zwemmen
vrijdag 1 of 2 uur spinnen (afhankelijk van wel of geen lesgeven)
Weekend wielrennen (afstanden moeten omhoog, dus worden langere tochten)
En dan indien mogeljik: doordeweeks nog 1x klein rondje wielrennen. Ergens 's ochtends ofzo

Wat is jouw mastersportplan?
pi_66853312
Evy weer oppakken (3 keer per week hardlopen dus) en nog wat spinning en kickfit erbij.

Spinning is makkelijker in te plannen omdat daar meer lessen van zijn dan Kickfit da's mooi balen.
Ook het kickboksen zelf komt nu niet goed uit in mijn college-rooster, dus dat moet even wachten tot ik daar weer tijd voor heb, waarschijnlijk volgend jaar pas weer.....
Ja doei.
pi_66853482
Oh maar dan zit je ook op 4/5 keer per week. Netjes hoor! Komt helemaal goed dus
pi_66853766
ingeschreven voor spinning morgen en vrijdagmiddag

Ja doei.
pi_66867811
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:46 schreef cyclechick het volgende:
Hoeveel km ga je doen?
Ik ga de 150km doen, maar de voorbereiding laat vooralsnog te wensen over...
pi_66867888
Zo.
Met Mr. MoBlo de loopdagen afgesproken: dinsdag, vrijdag en zondag: dan kunnen we allebei
Morgen dus om 9 uur spinnen én hardlopen na colleges misschien dat ik 't spinnen maar verplaats naar woensdag...
Ja doei.
pi_66867965
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Met Mr. MoBlo de loopdagen afgesproken: dinsdag, vrijdag en zondag: dan kunnen we allebei
Morgen dus om 9 uur spinnen én hardlopen na colleges misschien dat ik 't spinnen maar verplaats naar woensdag...
Ik vind de combi spinnen/lopen op een dag te belastend voor mijn knieën... Pas je op?
pi_66868034
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind de combi spinnen/lopen op een dag te belastend voor mijn knieën... Pas je op?
ja, ik zit ook te twijfelen. De spinuurtjes zijn helaas echt ontzettend drukbezocht én leuk.. dus altijd vol en heb eindelijk een plaatsje kunnen veroorloven op een tijd dat ik ook kan

maar je hebt gelijk, moet niet teveel doen op een dag (vooral niet te belastende dingen). Dus ik ga na 't koken maar even spitzen op een ander plekje ergens in de week. Even rooster ernaast houden en hopen dat 't goed komt!
Ja doei.
pi_66868071
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Wel wat eten als je 2 maal op een dag gaat sporten he, anders trek je het niet. Stiekem raad ik het je af om 2x op een dag cardio te gaan doen - eigenlijk wil je dat pas gaan doen als de rest van je dagen al vol zitten met trainingen.

edit: overigens is spinnen - over het algemeen - niet belastend voor je knieën. Tenzij je op een laag toerental gaat trappen (minder dan 80 omwentelingen per minuut), dat gaan je kniepezen wel merken.
pi_66868146
ik had er eerst op gerekend dat we vandaag zouden gaan hardlopen (ma, wo, vr) maar we hebben dus anders besloten.

heb 't wel vaker gedaan, maar zal 't nooit structureel doen. Maar baal gewoon dat ik nooit op tijd ben met inschrijven voor spinlessen en dat mijn collegerooster dit semester zo variabel als de tering blijkt
Ja doei.
pi_66869957
Leuk topic, teeveepee..

Ben zelf bezig met mijn laatste kilo eraf (afgelopen jaar zo'n 19 kilo afgevallen - kan meer zijn aangezien ik mezelf pas woog toen ik 4 weken aan het sporten was met 2 x in de week anderhalf uur voornamelijk cardio) en wil mijn buik/heupen/taille wat strakker gaan krijgen Daarnaast de conditie verder op peil brengen door te gaan hardlopen. Ik doe dit normaal gesproken in de sportschool, maar ik denk dat ik dat vanaf nu gewoon lekker buiten ga doen als er niet teveel wind staat (ik vond het afgelopen weekend toch wel érg koud).

Ben in ieder geval tevreden met mijn benen, dijen kunnen wat minder maar het is niet storend ofzo

Verder lees ik mee om te kijken of ik nog tips op kan doen
pi_66876116
het sporten vandaag ging zo moeizaam. Misschien omdat er zoveel wind stond, misschien omdat ik niet had gegeten voor het sporten, op dat handje rozijnen, bakkie soep en appelsap na :p

But we madeeee itttt... Das het belangrijkste. Qua kcl zat ik op de 1500.. Qua beweging heb ik een 45 minuten gelopen en 15 gerend.

Wat wel heerlijk is, is dat ik nu lichamelijk moe ben. Dat wordt straks heerlijk slapen!
pi_66878747
slaap lekker dan maar

Spinles is afgezegd, helaas, maar heb me nu vrijdag wel voor kickfitten ingeschreven. Ga waarschijnlijk nu elke maandag met beste vriend kickfitten van 19.00 tot 20.00, dus moet daar wel even mijn eetpatroon voor die dag (en die van Mr. MoBlo dus ook ) op aanpassen, maar kickfit is té fijn en intensief om gewoon niet meer te doen.

Dat brengt mij op het volgende schema

ma: kickfitten
di: hardlopen
wo: -
do: -
vr: hardlopen
za: -
zo: hardlopen

Wat zou ik hier nog tussen kunnen vrotten zonder het meteen te overdoen? Misschien iets van pilates op woensdag of donderdag? Of 'gewoon fitnessen', want dat gaan we wrsch ook proberen te doen.

Indien fitness, dan lijkt pilatesles me iets té druk? Of denken jullie van niet?
Ja doei.
pi_66879290
Pilates kan ik altijd vrij makkelijk combineren met iets anders. Of bodyshape ofzo.

Mijn sportschema ziet er nu als volgt uit:
Ma: spinnen
Di: zwemmen + pilates
Wo: spinnen
Do: pilates + hardlopen
Vr: zwemmen
Za: bodyshape-achtige les
Zo: hardlopen

Iets te vol schema, ik weet het. Meestal vallen er wel een of twee keer uit, en dat is dan OK
pi_66879415
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:13 schreef Rigital het volgende:

[..]

Hoeveel km ga je doen?
Ik ga de 150km doen, maar de voorbereiding laat vooralsnog te wensen over...
Same! Ook 150 en het wordt echt terror, had me niet gerealiseerd dat april nog maar april is Heb welgeteld 180 km op de meter staan sinds dit jaar en nog 0 meter geklommen
pi_66879447
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Pilates kan ik altijd vrij makkelijk combineren met iets anders. Of bodyshape ofzo.

Mijn sportschema ziet er nu als volgt uit:
Ma: spinnen
Di: zwemmen + pilates
Wo: spinnen
Do: pilates + hardlopen
Vr: zwemmen
Za: bodyshape-achtige les
Zo: hardlopen

Iets te vol schema, ik weet het. Meestal vallen er wel een of twee keer uit, en dat is dan OK
Wow
Rust is ook heel belangrijk he! Heb je daar geen last van zo? Als ik bijvoorbeeld maandag heel hard sport (als in spierpijn) en dan bljif ik de rest van de week sporten, aan het eind van de week ben ik dan op. Mijn lichaam krijgt dan niet de kans zich te herstellen. Heb jij dat niet met zo'n vol schema?
pi_66879541
juh

ik kán het niet zo druk hebben en wil 't ook niet zo druk.. ben bang dat als k dan weer ga minderen dat ik dan aankom..

Zit nu op nauwelijks sporten wel gelijk de afgelopen maanden en da's fijn, maar wil het wel goed aanpakken om die laatste kilo's ook weg te schoppen...
Ja doei.
pi_66879760
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wow
Rust is ook heel belangrijk he! Heb je daar geen last van zo? Als ik bijvoorbeeld maandag heel hard sport (als in spierpijn) en dan bljif ik de rest van de week sporten, aan het eind van de week ben ik dan op. Mijn lichaam krijgt dan niet de kans zich te herstellen. Heb jij dat niet met zo'n vol schema?
Weet ik, weet ik. Ik houd wbt spinning en hardlopen heel erg in de gaten hoe mijn knie zich houdt. Zere knie = niet lopen, sowieso. En rustig-aan met spinnen.
Maar zwemmen geeft bij mij vooral belasting op mijn bovenlichaam, en dat lukt makkelijk met drie dagen ertussen. Pilates/bodyshape is goed te doen met steeds een dag ertussen.
  maandag 9 maart 2009 @ 23:11:34 #72
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_66879828
Ik kan door omstandigheden even niet sporten (al sinds vorige week donderdag) en heb vrijdag ook nog monchou taart gemaakt... (die nu gelukkig op is )

Hoop eind deze week weer te kunnen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_66879974
Bodyshape hebben we hier niet en Pilates is op college-tijden en vol...

dantoch maar aan dat boek beginnen zonder lessen..
Ja doei.
pi_66881080
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
Bodyshape hebben we hier niet en Pilates is op college-tijden en vol...

dantoch maar aan dat boek beginnen zonder lessen..
PM
#35.
pi_66885353
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Same! Ook 150 en het wordt echt terror, had me niet gerealiseerd dat april nog maar april is Heb welgeteld 180 km op de meter staan sinds dit jaar en nog 0 meter geklommen
Ik moet mijn band nog plakken
(ben wel veel aan het spinnen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')