Héquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef jna het volgende:
te druk
Klote theatersJa jij mag je ook aangesproken voelen Milou
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Puala het volgende:
ouders die je dwingen om een ander baantje te nemen omdat je er al 2 zomers hebt gewerkt en nu 2 weken moet wachten voor je mag beginnen
okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Puala het volgende:ouders die je dwingen om een ander baantje te nemen omdat je er al 2 zomers hebt gewerkt en nu 2 weken moet wachten voor je mag beginnen
Wat is 2 weken wachten nog.. en wat is het probleem dat je daar al 2 keer in de zomer heb gewerkt?quote:
Ouders gescheiden, mijn moeder werkt daar.. pa eist ander baantjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is 2 weken wachten nog.. en wat is het probleem dat je daar al 2 keer in de zomer heb gewerkt?
Jah, iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:41 schreef jna het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ik opeens een mailtje van Milou kreeg op m'n werk
Dat moet je Daph_ ook nog even vertellen dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Nog niet die gezegd heeft dat een naamtopic met je eigen naam not done is?
Had ze dat gedaan? Anders had ik er wel wat van gezegdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet je Daph_ ook nog even vertellen dan.
Nee, gewoon een welgemeende pfrtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is dat een afkorting ergens voor?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet je Daph_ ook nog even vertellen dan.
Dat vraag ik me dus ook al tijden af. Thuis was mijn moeder altijd met plezier bezig met schoonmaken enzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Bravebart het volgende:
Hoe komt het toch dat er tijden zijn dat mensen enorm zin hebben om het complete huis schoon te maken (en dat dan ook doen!) en ik nu compleet zonder motivatie naar mn beeldscherm zit te staren
ok.. dat is not-donequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Daph is weer terug
PS: Nico ik heb ook een naamtopic over mezelf aangemaakt
Weet ik, maar bij deze mocht het vond ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Nog niet die gezegd heeft dat een naamtopic met je eigen naam not done is?
maar je bent weer terugquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Daph is weer terug
PS: Nico ik heb ook een naamtopic over mezelf aangemaakt
Van mij mag het hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij deze mocht het vond ik
Oh, en het gaat een lange middag worden
Oh ja, dat is waar. Maar dat was ook wel een aardig exceptionele ervaringquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kon het niet laten toen"Waar Daph_ vier op een rij maakt
"
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook al tijden af. Thuis was mijn moeder altijd met plezier bezig met schoonmaken enzo
waarom mag het bij deze wel? Omdat jij stiekem mijn date aan het pikken ben?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij deze mocht het vond ik
Oh, en het gaat een lange middag worden
Weescht blijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. heb ik geen last van vandaag
Met lekker weer enzo ga ik liever naar buiten leuke dingen doen enzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja ik heb wel enorme drive als het lekker weer is
Tuindeuren open, frisse lucht naar binnen, zomerse muziek aan en gaan
Maar met deze temperatuur, nee, dan is mn motivatie echt 0
Ik ook, maar soms heb ik gewoon enorme zin in het huis schoonmakenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Met lekker weer enzo ga ik liever naar buiten leuke dingen doen enzo
Vond ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Maar dat was ook wel een aardig exceptionele ervaring
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms heb ik gewoon enorme zin in het huis schoonmaken
Welkomquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef thijsje123 het volgende:
hoi! mag ik mee doen? Ik ben Thijs en ik studeer ICT maar loop nu stage bij getronics verder ga ik voor een ander deel van mijn stage voor 3 maanden naar Malawi in afrika!
Afrika!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef thijsje123 het volgende:
hoi! mag ik mee doen? Ik ben Thijs en ik studeer ICT maar loop nu stage bij getronics verder ga ik voor een ander deel van mijn stage voor 3 maanden naar Malawi in afrika!
Ik woon niet op mezelf en soms heb ik daar ook heel erg veel zin in hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Maar misschien komt dat omdat ik nog niet zo lang op mezelf woon en ga ik dat gewoon nog krijgen
Oh.. dat heb ik echt nog nooit gehad..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon niet op mezelf en soms heb ik daar ook heel erg veel zin in hoor
Welkom!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef thijsje123 het volgende:
Niet? Ik heb zelfs een keer spontaan de hele badkamer onder handen genomenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh.. dat heb ik echt nog nooit gehad..
En halloooooooo volgende pagina
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Welkom!
Als je f5 knop het doet moet dat geen probleem zijn
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet? Ik heb zelfs een keer spontaan de hele badkamer onder handen genomenInclusief de lamellen
.
Volgende pagina![]()
Ik heb thuis genoeg om op te ruimenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kan je niet een keer bij mij langskomen als je dat hebt?
Ja daarom hoop ik voor hem ook dat zijn f5 het doetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wij zijn F5 koningen (en koninginnen) hier
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Maar misschien komt dat omdat ik nog niet zo lang op mezelf woon en ga ik dat gewoon nog krijgen
Ja dat jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet? Ik heb zelfs een keer spontaan de hele badkamer onder handen genomenInclusief de lamellen
.
Volgende pagina![]()
Zo win je je date niet terug hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kan je niet een keer bij mij langskomen als je dat hebt?
ik snapte je ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja daarom hoop ik voor hem ook dat zijn f5 het doet
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
[..]
Ja dat jaIk ben dus niet de enige
Jawel zeg nouquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zondeen en en.. nee, ik durf het niet
Ohquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NeeMaar ik geloof niet dat het normaal is
Haha, ja, anders wordt het zo'n rotzooi hequote:
Klinkt zo bekendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhInderdaad de badkamer is zo'n geval
Of dat ik opeens zin heb om het hele huis (ookal is dat nou niet echt groot in mijn geval
) te gaan moppen
dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja, anders wordt het zo'n rotzooi he
Als je het niet zegt word ik boos hoor!! *kijkt dreigend*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet je niet boos worden, want dan durf ik het helemaal niet meer..
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt zo bekendIk dacht echt dat alleen ik daar last van had
Ik heb het wel eens gedaan dat ik de hele overloop gedaan had, mijn kamer (hele zolderverdieping) en de badkamer![]()
Of het nou groot is of niet, dat maakt toch niet uit? Hele huis is hele huis!!
ik.. ik wilde zeggen.. als je dan niet wil schoonmaken, wil je dan ook geen filmpje kijken ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je het niet zegt word ik boos hoor!! *kijkt dreigend*
hier nooitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:13 schreef thijsje123 het volgende:
Heul slow, maar het moet lukken. is de vrijdagmiddag altijd zo saai?
Vind je het hier saai?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:13 schreef thijsje123 het volgende:
bedoel je de SC of op je stage? (ligt meestal aan je stage plekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:13 schreef thijsje123 het volgende:
Alleen moppen of volledig schoonmaken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat is waarMn badkamer kan/doe ik in een kwartier, dus daar is geen uitdaging aan
Waarom durf je dat niet te vragen dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik.. ik wilde zeggen.. als je dan niet wil schoonmaken, wil je dan ook geen filmpje kijken ofzo?![]()
ik ben heul verlegenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom durf je dat niet te vragen dan?Ik bijt niet hoor
Haha nja ligt aan je stage natuurlijk of het saai is en zo ja, hoe saaiquote:
Deze SC is voor als je je verveeld, als je geen zin meer hebt of gewoon als je wilt SCenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha nja ligt aan je stage natuurlijk of het saai is en zo ja, hoe saai![]()
Gelukkig is er deze SC er
maar hoe kom ik ertussen?! Bestaat er een stappenplan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha nja ligt aan je stage natuurlijk of het saai is en zo ja, hoe saai![]()
Gelukkig is er deze SC er
Waartussen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:16 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
maar hoe kom ik ertussen?! Bestaat er een stappenplan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
Deze SC is voor als je je verveeld, als je geen zin meer hebt of gewoon als je wilt SCen
Ik ben hier illegaal, ik weet het... Ik was aan het kijken want jij stond wéér bovenaan & toen moest ik even reageren...quote:
Volledig schoonmaken denk ik 20 min. maxquote:
Ik sta vaak bovenaan de laatste tijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben hier illegaal, ik weet het... Ik was aan het kijken want jij stond wéér bovenaan & toen moest ik even reageren...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
Tussen jullie! Hoe ik geaccepteerd word, etc. Bestaat er een alfamannetje bijvoorbeeld?
Nou ja. Ik hoor bij de inventaris, Piles is het fundament..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
Tussen jullie! Hoe ik geaccepteerd word, etc. Bestaat er een alfamannetje bijvoorbeeld?
Ja... Beetje jammer...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik sta vaak bovenaan de laatste tijd
Ooh das inderdaad wel een kleine badkamer..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volledig schoonmaken denk ik 20 min. maxMaarja, onze badkamer is 1 bij 2,5 meter ofso
Illegaal?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben hier illegaal, ik weet het... Ik was aan het kijken want jij stond wéér bovenaan & toen moest ik even reageren...
Niet teveel smileyposts (vraag maar aan dekkered) en het komt vanzelf goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
Alhoewel... Ik zit op "school"quote:
dan krijg je op je flikker..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet teveel smileyposts (vraag maar aan dekkered) en het komt vanzelf goed.
Volgens mij is hier geen alfamannetje..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
!! Een alfamannetje!
Haha jongens dit mogen jullie zelf uitvechten!!
Haha. Ik zit je, zoals wel vaker, een beetje te pestenquote:
Mja, ik heb ook maar 1 verdieping hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh das inderdaad wel een kleine badkamer..
Die van ons is wel een stukkie groter dan dat, hoewel ie niet echt supergroot is ofzo
pestkopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik zit je, zoals wel vaker, een beetje te pesten
Ben jij 1 bij 2 meterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook maar 1 verdieping heIk pas er net in, in die badkamer
die werktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef dekkered het volgende:
Piles is afwezig?
where is he when you need him.
Ik dacht dat je dat al wel door had?quote:
GM...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij is hier geen alfamannetje..
Omdat ik je gewoon niet geloofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat doe jij hier nou weer?
[..]
waarom niet??
Ik heb niet zoveel door altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al wel door had?![]()
quote:
Nee, ik merk het! Gelukkig heb ik dingen altijd wel doorquote:
dat is wel fijn jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik merk het! Gelukkig heb ik dingen altijd wel door
gezellig tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een beetje last van vrijdagmiddagmeligheid geloof ik
Wat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt niet? Je zou me eens in het echt moeten meemaken
quote:
Jawel niet zo bescheiden, jij post erg vaak dus jij bent mijn alfamannetje vanaf nuquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij is hier geen alfamannetje..
quote:
Soms ben je wel verlegen, maar soms ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt niet? Je zou me eens in het echt moeten meemaken
Zeker!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:25 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
Jawel niet zo bescheiden, jij post erg vaak dus jij bent mijn alfamannetje vanaf nuZullen we elkaar wat beter leren kennen
quote:Geslacht: Man
Gay alert!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:25 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
Jawel niet zo bescheiden, jij post erg vaak dus jij bent mijn alfamannetje vanaf nuZullen we elkaar wat beter leren kennen
Nico is het alfamannetjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:25 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
In het begin wel hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms ben je wel verlegen, maar soms ook niet
Mja, dat klopt, maar als je je op het gemakje voelt, dan ben je niet meer zo verlegen vind ikquote:
Schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Collega's kijken me een beetje vreemd aan als ik weer eens zit te gniffelen
ik ben gewoon de clown van de groepquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:25 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
stil zijn.. rode kop.. enzo.. gewoon de standaard dingen.. totdat ik me op me gemak voel inderdaadquote:
quote:Hey Daphne,
Je ontvangt pas weer een contract als je voor ons gaat werken. Dus mocht je voor binnenkort weer gaan werken dan maken wij weer een contract voor je aan.
Mocht je meer vragen hebben dan kun je me bellen.
je hebt gewoon gelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat klopt, maar als je je op het gemakje voelt, dan ben je niet meer zo verlegen vind ik
zeg ik nu teveel? haha
Geen alfamannetje dus, alfa vrouwtjes dan? Iemand?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben gewoon de clown van de groep
Ja doe ik ook, maar iedereen is hard aan het werk en ik ben aan het fokken en zit te gniffelenquote:
Rode kop niet echt hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stil zijn.. rode kop.. enzo.. gewoon de standaard dingen.. totdat ik me op me gemak voel inderdaad
Weet ikquote:
wel een vlot antwoordquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:28 schreef Daph_ het volgende:
In navolging op mijn "beste uitzenkracht"-mail, is dit het antwoord op mijn mail over waarom ik geen contract heb:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik blij dat ik geen alfamannetje benGelijk hitsige mannen op je nek blijkt wel!
En dan kom je los?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stil zijn.. rode kop.. enzo.. gewoon de standaard dingen.. totdat ik me op me gemak voel inderdaad
Lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:28 schreef Daph_ het volgende:
In navolging op mijn "beste uitzenkracht"-mail, is dit het antwoord op mijn mail over waarom ik geen contract heb:
[..]
ook niet, anders krijgen we hier zo een bende...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
Geen alfamannetje dus, alfa vrouwtjes dan? Iemand?
vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar iedereen is hard aan het werk en ik ben aan het fokken en zit te gniffelen
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik blij dat ik geen alfamannetje benGelijk hitsige mannen op je nek blijkt wel!
echtwel (2x)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rode kop niet echt hoor
[..]
Weet ik![]()
Daar komt de aap uit de mouw!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rode kop niet echt hoor
[..]
Weet ik![]()
Ik kan mij die niet herinneren eigenlijk?quote:
nog minder?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef Piles het volgende:
Iemand riep?
Was ff aan het onderhandelen over stagevergoeding, en ze gaan het herzien waarschijnlijk
Je krijgt meer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef Piles het volgende:
Iemand riep?
Was ff aan het onderhandelen over stagevergoeding, en ze gaan het herzien waarschijnlijk
Hoeveel is het? hoeveel wordt het?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef Piles het volgende:
Iemand riep?
niet goed opgeletquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan mij die niet herinneren eigenlijk?
Krijg je nu betaald per Fok! post die je maaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef Piles het volgende:
Iemand riep?
Nee, inderdaad! Maar dat stille klopt welquote:
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krijg je nu betaald per Fok! post die je maakt
en ik de cola...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
Wordt hier trouwens een verkapte kijk-mij-Nico-gemeet-hebben act afgespeeld trouwens? Dan pak ik ff de popcorn
Buhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik de cola...
blijkt het pepsi te zijn![]()
blijkbaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, inderdaad! Maar dat stille klopt wel
& dat heb je altijd wel - in het begin.
Jammer dat je geen stage kan lopen bij Fok!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
Wordt hier trouwens een verkapte kijk-mij-Nico-gemeet-hebben act afgespeeld trouwens? Dan pak ik ff de popcorn
Hij is het wel hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar nie tzo verlegen als jij het wilt doen overkomen
Terwijl je helemaal niet meer verlegen hoef te zijn na 1000xquote:
Wat is er mis met 68 per week?quote:
Ojee, valt het zo op?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik de cola...
blijkt het pepsi te zijn![]()
mja.. als anderen hun best doen, wil het nog wel meevallen jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar nie tzo verlegen als jij het wilt doen overkomen
quote:
Dat is wel minder.. maar dat je verdiende op reiskosten is dan wel mooi meegenomenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nooit stagevergoeding gehad
[wel reiskosten en daar verdiende ik op]
Zelfs als ik dan rustig aan doe verdien ik een redelijk bedragquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jammer dat je geen stage kan lopen bij Fok!
Betaal me maar een paar cent per post... dan wordt het spammen
Nee, totaal niet, maar ik zie dat soort dingen altijd heel snelquote:
Ik vroeg alleen hoeveel het ook al weer was (wat ik nog best wist), en toen vroeg men zich waarom dat bedrag. Het is dus ook jarenlang niet aangepastquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is het wel hoor
Alleen ik heb het rode hoofd gemist, haha.
[..]
Terwijl je helemaal niet meer verlegen hoef te zijn na 1000x(oke, ik overdrijf)
Whehe ja daar ging het me omquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is het wel hoor
Alleen ik heb het rode hoofd gemist, haha.
[..]
Terwijl je helemaal niet meer verlegen hoef te zijn na 1000x(oke, ik overdrijf)
Uhuh, per maand rond de 200 - 300 euro, dus dat was fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel minder.. maar dat je verdiende op reiskosten is dan wel mooi meegenomen
Fieuw! Ik werd al bangquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar ik zie dat soort dingen altijd heel snel
Ah zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen hoeveel het ook al weer was (wat ik nog best wist), en toen vroeg men zich waarom dat bedrag. Het is dus ook jarenlang niet aangepast
En meer is beter
Dan weet je dat je goed gaat verdienenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zelfs als ik dan rustig aan doe verdien ik een redelijk bedragBlijkt uit het feit dat ik een keer "rustig deed" en alsnof ergens op 30 stond ofzo in de top 100
Hehequote:
Hmm... Misschien soms een beetje, maar dat valt wel mee, maar hij is stilletjes (en dat is op zich wel schattigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe ja daar ging het me om![]()
Maar gaatie stotteren enzo of is dat ook allemaal niet aan de orde?
Doe je toch iets verkeerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef Bravebart het volgende:
Ik krijg straks lekker heulemaal niks, jeuj
Leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan weet je dat je goed gaat verdienen
Mwa, ik kan er weinig tegen doenquote:
was bij mij ook.. was ook 1 euro per dag afgesproken ofzo officieel en toen bij het 2e gesprek wist tie niet wat het bedrag was, ging ff navragen en toen kwam hij met een stuk meer per maandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen hoeveel het ook al weer was (wat ik nog best wist), en toen vroeg men zich waarom dat bedrag. Het is dus ook jarenlang niet aangepast
En meer is beter
Het zal zijn pasverworven imago als alfamannetje wel schaden denk ik jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Hmm... Misschien soms een beetje, maar dat valt wel mee, maar hij is stilletjes (en dat is op zich wel schattig)
Gaat nu z'n imago eraan of niet?
Oeps... Sorry Nico!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het zal zijn pasverworven imago als alfamannetje wel schaden denk ik ja
Schattig
Stageopdracht is bij een administratiekantoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Op een accountantskantoor minder dan dat?![]()
[..]
of ik een imago had..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Hmm... Misschien soms een beetje, maar dat valt wel mee, maar hij is stilletjes (en dat is op zich wel schattig)
Gaat nu z'n imago eraan of niet?
Hmm... Nee, maar ik denk dat hij dan nog meer last van verlegenheid krijgtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou ie dat erg vinden dan als ik zeg dat ik dat ook schattig vind?
Blijkbaar wel!quote:
Begin volgend collegejaar is het planquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat / wanneer ga je eigenlijk doen dan?
Jij ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik wens jullie nog een plezierige vrijdagmiddag toe
De vraag is waar de grens tussen schattig en aandoenlijk/medelijden ligtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou ie dat erg vinden dan als ik zeg dat ik dat ook schattig vind?
ik ben geen alfamannetje.. verre vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het zal zijn pasverworven imago als alfamannetje wel schaden denk ik ja
Schattig
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
Dat weet je al snel dan, dat je niks krijgtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begin volgend collegejaar is het planWat weet ik nog niet
Ik heb zoveel keus
Maar dat het onbetaald wordt, is onvermijdelijk
Krijgt ie dan rode wangetjes?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Nee, maar ik denk dat hij dan nog meer last van verlegenheid krijgt
[..]
Blijkbaar wel!
danku Piles!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
De vraag is waar de grens tussen schattig en aandoenlijk/medelijden ligt
Mijn vergoeding van vorig jaar was nog hoger dan datquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef PieterBas het volgende:
Dan heb ik het wel getroffen
Ooit eens ¤600 per maand gekregen
Mja, stage moet binnen de uni's of LUMC, maar dat is ook onbetaaldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet je al snel dan, dat je niks krijgt
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
De vraag is waar de grens tussen schattig en aandoenlijk/medelijden ligt
Jou!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
kunnen we het niet over iemand anders hebben nu
quote:
Lichtelijkquote:
Ja hoor, ik ga nu weg, dus het is weer veiligquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
Nou weet je eens hoe het voeltquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Lichtelijk
[..]
Ja hoor, ik ga nu weg, dus het is weer veilig
Ah ja, logischquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, stage moet binnen de uni's of LUMC, maar dat is ook onbetaald
Dat is nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]! Ik doelde echt alleen op schattig hoor
Dat is liefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Lichtelijk
[..]
Ja hoor, ik ga nu weg, dus het is weer veilig
Ik zeg alleen maar wat ik bedoel hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah ja, logisch
[..]
Dat is niet, dat is de keiharde werkelijkheid
Internet is leuk hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is dat ik heel stoer ben op internet, anders was ik hard weggerend
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet, dat is de keiharde werkelijkheid
Nou jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is dat ik heel stoer ben op internet, anders was ik hard weggerend
maar dat was terechtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja
Jullie hebben het ook een aantal topics over mij gehad, denk je dat ik me niet opgelaten voel op zo'n moment
Hetzelfdequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
uhm.. ik ben vast niet zo liefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En het is niet terecht dat we het nu over jou hebben?
Dankuquote:
Ja joh, ik zit thuis, dus dat boeit niks hoe laat ik het doequote:
Ik vind van wel. En er werd net bevestigd dat je schattig bent als je een beetje stilletjes de kat uit de boom aan het kijken bentquote:
ooh ja dan kan hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, ik zit thuis, dus dat boeit niks hoe laat ik het doe
Dank
nouhou.. dan moet je niet dat soort dingen zeggen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind van wel. En er werd net bevestigd dat je schattig bent als je een beetje stilletjes de kat uit de boom aan het kijken bent
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nouhou.. dan moet je niet dat soort dingen zeggen hoor
Ooit wellicht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien word ik dat ook wel eens een keer
Poesjesquote:
Stoer aan de buitenkant, lief en schattig aan de binnenkantquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan dan.. ben ik dalijk op internet ook niet meer zo stoer
Wat voor?quote:
uhm.. mja.. als je dat ervan wil makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Stoer aan de buitenkant, lief en schattig aan de binnenkant
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Wat voor?Heb zelf ook een poes ( 1tje die kan lopen, voordat er opmerkingen over komen
)
Huiskatten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Wat voor?Heb zelf ook een poes ( 1tje die kan lopen, voordat er opmerkingen over komen
)
Niet goed?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. mja.. als je dat ervan wil maken
Neeee kattenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben gewoon meer voor honden als voor katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |