Héquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef jna het volgende:
te druk
Klote theatersJa jij mag je ook aangesproken voelen Milou
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Puala het volgende:
ouders die je dwingen om een ander baantje te nemen omdat je er al 2 zomers hebt gewerkt en nu 2 weken moet wachten voor je mag beginnen
okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Puala het volgende:ouders die je dwingen om een ander baantje te nemen omdat je er al 2 zomers hebt gewerkt en nu 2 weken moet wachten voor je mag beginnen
Wat is 2 weken wachten nog.. en wat is het probleem dat je daar al 2 keer in de zomer heb gewerkt?quote:
Ouders gescheiden, mijn moeder werkt daar.. pa eist ander baantjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is 2 weken wachten nog.. en wat is het probleem dat je daar al 2 keer in de zomer heb gewerkt?
Jah, iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:41 schreef jna het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ik opeens een mailtje van Milou kreeg op m'n werk
Dat moet je Daph_ ook nog even vertellen dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Nog niet die gezegd heeft dat een naamtopic met je eigen naam not done is?
Had ze dat gedaan? Anders had ik er wel wat van gezegdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet je Daph_ ook nog even vertellen dan.
Nee, gewoon een welgemeende pfrtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is dat een afkorting ergens voor?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet je Daph_ ook nog even vertellen dan.
Dat vraag ik me dus ook al tijden af. Thuis was mijn moeder altijd met plezier bezig met schoonmaken enzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Bravebart het volgende:
Hoe komt het toch dat er tijden zijn dat mensen enorm zin hebben om het complete huis schoon te maken (en dat dan ook doen!) en ik nu compleet zonder motivatie naar mn beeldscherm zit te staren
ok.. dat is not-donequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Daph is weer terug
PS: Nico ik heb ook een naamtopic over mezelf aangemaakt
Weet ik, maar bij deze mocht het vond ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Nog niet die gezegd heeft dat een naamtopic met je eigen naam not done is?
maar je bent weer terugquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Daph is weer terug
PS: Nico ik heb ook een naamtopic over mezelf aangemaakt
Van mij mag het hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij deze mocht het vond ik
Oh, en het gaat een lange middag worden
Oh ja, dat is waar. Maar dat was ook wel een aardig exceptionele ervaringquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kon het niet laten toen"Waar Daph_ vier op een rij maakt
"
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook al tijden af. Thuis was mijn moeder altijd met plezier bezig met schoonmaken enzo
waarom mag het bij deze wel? Omdat jij stiekem mijn date aan het pikken ben?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij deze mocht het vond ik
Oh, en het gaat een lange middag worden
Weescht blijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. heb ik geen last van vandaag
Met lekker weer enzo ga ik liever naar buiten leuke dingen doen enzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja ik heb wel enorme drive als het lekker weer is
Tuindeuren open, frisse lucht naar binnen, zomerse muziek aan en gaan
Maar met deze temperatuur, nee, dan is mn motivatie echt 0
Ik ook, maar soms heb ik gewoon enorme zin in het huis schoonmakenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Met lekker weer enzo ga ik liever naar buiten leuke dingen doen enzo
Vond ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Maar dat was ook wel een aardig exceptionele ervaring
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms heb ik gewoon enorme zin in het huis schoonmaken
Welkomquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef thijsje123 het volgende:
hoi! mag ik mee doen? Ik ben Thijs en ik studeer ICT maar loop nu stage bij getronics verder ga ik voor een ander deel van mijn stage voor 3 maanden naar Malawi in afrika!
Afrika!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef thijsje123 het volgende:
hoi! mag ik mee doen? Ik ben Thijs en ik studeer ICT maar loop nu stage bij getronics verder ga ik voor een ander deel van mijn stage voor 3 maanden naar Malawi in afrika!
Ik woon niet op mezelf en soms heb ik daar ook heel erg veel zin in hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Maar misschien komt dat omdat ik nog niet zo lang op mezelf woon en ga ik dat gewoon nog krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |