moet nog 2 euroquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
laat jij het ook elke keer verzilveren als je 10 euri heb?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoort het vanavond in de mega top 5
Dat viel mij ook al op idd, degene die dat ingepland heeft mag zich gaan schamen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:40 schreef Barend_ het volgende:
Heuj.. De MetMichiel Mega Top 5 reclame op vrijdag.. Dat klopt niet!
wie is de schuldigequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op idd, degene die dat ingepland heeft mag zich gaan schamen!
Ja, dat is echt naatje inderdaad..Snap je hem.. Naatje..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 vindt het irri dat je met WLM 9 niet invoegtoepassingen kan gebruiken![]()
Doet me idd net zo weinig als amy mcburgerkingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is haar dit?
Ik vind haar muziek iig geen ruk aan.
"Oeeeh! Zo leuk!"quote:
Hahaha.. Ja had het gezien ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
"Oeeeh! Zo leuk!"
Gisteren, tijdens de uitreiking van de Gouden Harp. Ilse mocht er ook een geven. Ze begon goed..
"Deze band kwam ik altijd backstage tegen, het was altijd leuk. Het gaf me altijd een goed gevoel als ik na Krezip .. Shit! "
![]()
Tjah, zie het verschil met 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hahaha.. Ja had het gezien ja.
Jerney Kaagman mocht er ook 1 geven. Dat wijf ziet er echt niet uit, maar speechen kan ze ook al niet. Wat een mislukt persoon is dat
Als de platenmaatschappij het belieft.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef Numbie het volgende:
Vond het een slechte mix hoor; klonk enorm op elkaar geplakt...
Wanneer gaan ze nou eens de nieuwe KOL draaien?
Dan mogen ze de pluggers van Sony wel een beetje meer pushen wat mij betreftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de platenmaatschappij het belieft.
Weet je, ik googelde ff op "het zit me tot hier" en wat krijg je als eerste treffer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
.
Ik heb vele funny t-shirts in mijn kast liggen, maar deze is ook vet.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weet je, ik googelde ff op "het zit me tot hier" en wat krijg je als eerste treffer?
[ afbeelding ].
.
ghehehe.. Bijna WEEKEND! Nog 30 minuten!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer dat gezemel van die jengeljosti.
quote:Realiseer me net dat het stoppen van Fabchannel wel eens een vroegtijdig einde van een leuke klus kan betekenen. Ah well, shit happens.
beetje laatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weet je, ik googelde ff op "het zit me tot hier" en wat krijg je als eerste treffer?
[ afbeelding ].
.
Ik heb nergens een foto van Jacqueline toen ze gister een gouden Harp won, maar ze leek ontzettend op deze gast:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:15 schreef TIM-846 het volgende:
Krezip!
Allemaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lekkerquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:33 schreef 3FMaster het volgende:
Hans, wat wordt de MH?Ik hoop het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sluit de nieuwe van de Pet Shop Boys eigenlijk ook niet uit. Rigby (serious tallent) vind ik trouwens ook niet verkeerd. Gelukkig verlost van de huidige MH.. Killers = okay, maar ik vind Spaceman niet erg bijzonder
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |