Tering wat een ongeluk, wat een blinde vrachtwagen chauffeurquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef TIM-846 het volgende:
Is dit hier trouwens al langs gekomen gisteren?
Bizar dat die vent amper iets van schade had
Luisteren jullie gewoon naar de radio of naar internet? Heb het idee dat ik altijd later doorkrijg welk nummer het is..quote:
Hehe.. Had je die nog niet gezien?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tering wat een ongeluk, wat een blinde vrachtwagen chauffeur
Serieus:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Luisteren jullie gewoon naar de radio of naar internet? Heb het idee dat ik altijd later doorkrijg welk nummer het is..
Ah dat verklaart hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Serieus:
[ afbeelding ].
Aangesloten op 6 (plafondspeakers).
Heeequote:
Van mij mag the fray wel MH worden, maar ik gok eerder die dance plaat van sander en robbie... of niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp het wel. Het is namelijk een ontiegelijke klotenplaat.
3fm wordt arm , ik heb ook die 1,75 gekregenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:23 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb 1,75 verdient met het invullen van de Intomart vragenlijst over 3FM zie ik net![]()
ik heb weer tien euri bijelkaar en mag weer verzilveren
Ik heb liever die plaat dan the Frayquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:28 schreef Numbie het volgende:
[..]
Van mij mag the fray wel MH worden, maar ik gok eerder die dance plaat van sander en robbie... of niet?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm word arm , ik heb ook die 1,75 gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |