In de lokale kroeg wel ja, maar als jij in een HMH staat wordt er toch wel van je verwacht dat je meer doet dan plaatjes aan elkaar draaien. Een stuk entertainment dus...ach AvB gaat al zo lang mee dat als het geen nut zou hebben hij het niet zou doen denk ik zoquote:Op zondag 8 maart 2009 18:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een dj is iemand die plaatjes draait. niet iemand die gaat lopen zwaaien en graag heeft dat mensen voor hem klappen.
Jazeker wel. Dat zou zeker wel uitmaken.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
In de lokale kroeg wel ja, maar als jij in een HMH staat wordt er toch wel van je verwacht dat je meer doet dan plaatjes aan elkaar draaien. Een stuk entertainment dus...ach AvB gaat al zo lang mee dat als het geen nut zou hebben hij het niet zou doen denk ik zo
dat is echt zulke dikke onzin man. voor commerciele dj's als armin van buuren geldt dat misschien, voor de rest niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
In de lokale kroeg wel ja, maar als jij in een HMH staat wordt er toch wel van je verwacht dat je meer doet dan plaatjes aan elkaar draaien.
lees:quote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is echt zulke dikke onzin man. voor commerciele dj's als armin van buuren geldt dat misschien, voor de rest niet.
Absoluut geen onzin, het wordt van je verwacht. Jij moet een act neerzetten, je moet het publiek vermaken zowel met je muziek, als je lichtshow, je danseressen de hele sfeer en daar hoort het enthousiast zijn van een dj ook gewoon bij. Anders hadden ze net zo goed de nieuwe asot in de cd speler heel hard aan kunnen zetten. Een dj vermaakt mensen en een goede dj doet dat met meer dan alleen platen aan elkaar draaien.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is echt zulke dikke onzin man. voor commerciele dj's als armin van buuren geldt dat misschien, voor de rest niet.
wat een bullshit man, ik zie bijna wekelijks grote dj's draaien en geen van hun staat te zwaaien naar t publiek (ok 1tje misschienquote:Op zondag 8 maart 2009 21:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Absoluut geen onzin, het wordt van je verwacht. Jij moet een act neerzetten, je moet het publiek vermaken zowel met je muziek, als je lichtshow, je danseressen de hele sfeer en daar hoort het enthousiast zijn van een dj ook gewoon bij. Anders hadden ze net zo goed de nieuwe asot in de cd speler heel hard aan kunnen zetten. Een dj vermaakt mensen en een goede dj doet dat met meer dan alleen platen aan elkaar draaien.
Dat mensen minder voor de muziek komen is natuurlijk onzin, als je naar Armin Only gaat ga je daar echt niet voor de danseressen heen, het hoort er wel gewoon bij dus...quote:Op maandag 9 maart 2009 11:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat een bullshit man, ik zie bijna wekelijks grote dj's draaien en geen van hun staat te zwaaien naar t publiek (ok 1tje misschien).
bij dj's als AvB hoort het misschien wel ja, omdat t publiek daar vast voor 'de show' komt en minder snel voor de muziek.
en lichtshow en danseressendie horen niet bij mijn muziekstroming.
ik vind het overdreven, dus ik noem het overdreven.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef honda1990 het volgende:
Dat die bij jouw muziekstroming misschien niet horen wil niet zeggen dat de dj overdreven doet.
Klopt, maar dat is AvB niet waar het wel over gaat. Afijn zijn er nog vragenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:32 schreef Rivfader het volgende:
Waarom heb je er nog niet alles aan gedaan om flangers verboden te krijgen?
Off-topic: Ik denk dat dit een goed voorbeeld is van wat jimjim bedoelt. Je kan het ook overdrijven.
Tot zondag de 15e.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, kan dat gezever niet in een ander topic?
Vraag voor TS: tot wanneer loopt de prijsvraag?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:45 schreef Marthy het volgende:
Wat vind jij van personen die jou een "aandachtszoekende dj" noemen?
Wat vind je van pubertjes die net komen kijken en nu al beweren je grootste fan te zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:45 schreef Marthy het volgende:
Wat vind jij van personen die jou een "aandachtszoekende dj" noemen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaan DJ's bij elkaar op de koffie? Bekrassen ze elkaars discs? Worden er grapjes uitgehaald op grotere feesten waar meerdere DJ's draaien (zout ipv suiker in de koffie enzo)?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:13 schreef Malebolgia het volgende:
In een interview in de aanloop naar Armin Only in de jaarbeurs heeft Armin gezegd dat bij hem over alles is nagedacht. Is hij een koude rekenaar of een musicus met gevoel?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:32 schreef Tomaz het volgende:
Welke eisen stel je voor, tijdens en na een optreden?
Overnachtingen in een 5-sterren hotel incl. 13-gangendiner, vervoer per royal class privé vliegtuigen, champagne met dozen Belgische bonbons, vers geplukte bloemblaadjes die over je heen gestrooid worden, een rode loper van satijn.... Of zeg je: Ik kom met eigen vervoer, wil vooraf graag een patatje pinda met een kaassoufleetje, tijdens m'n set betaal ik voor m'n colaatjes en achteraf slaap ik op eigen kosten in de plaatselijke jeugdherberg.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:36 schreef Grulez het volgende:
Of het waar is dat God echt een DJ is. Men zegt namelijk van wel
Notorious_Roy, Malebolgia, Tomaz, Grulez en n00cL30n, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:58 schreef n00cL30n het volgende:
Waar ligt het geheim van jouw dj- sound?
Ligt het in de goede voorbereiding, ligt het aan de ruimte waarin je je muziek voorbereid, of is het de aanloop naar een feest/event of optreden die voor jou de sound bepaalt?
Gastquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:17 schreef scarefreak het volgende:
Heb je ooit een voorgemaakte mix gebruikt in één van je sets om bijvoorbeeld even tijdwinst te krijgen om een plasje te kunnen plegen, of je handtekening op de voorkant van een vrouw te zetten?
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef belsen het volgende:
Na lang beraad heeft de jury beslist...and the winners are!!!
(...)
Nice reviewquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het boek uit en heb er dit over geschreven. Nogmaals bedankt FOK!
quote:Het is tijd voor iets anders. Iets harders. Tijd voor Showtek. Daarover binnenkort meer!
Ja, ik heb vaker van zulke dingetjes aan het einde van blogs. Om users te trekkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nice review![]()
[..]
... ben benieuwd, waar komt er dan meer? Daar op Roy-O-Rama?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het boek uit en heb er dit over geschreven. Nogmaals bedankt FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |