Na lang beraad heeft de jury beslist...
and the winners are!!!quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:Gaan DJ's bij elkaar op de koffie? Bekrassen ze elkaars discs? Worden er grapjes uitgehaald op grotere feesten waar meerdere DJ's draaien (zout ipv suiker in de koffie enzo)?
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:13 schreef Malebolgia het volgende:In een interview in de aanloop naar Armin Only in de jaarbeurs heeft Armin gezegd dat bij hem over alles is nagedacht. Is hij een koude rekenaar of een musicus met gevoel?
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 02:32 schreef Tomaz het volgende:Welke eisen stel je voor, tijdens en na een optreden? Overnachtingen in een 5-sterren hotel incl. 13-gangendiner, vervoer per royal class privé vliegtuigen, champagne met dozen Belgische bonbons, vers geplukte bloemblaadjes die over je heen gestrooid worden, een rode loper van satijn.... Of zeg je: Ik kom met eigen vervoer, wil vooraf graag een patatje pinda met een kaassoufleetje, tijdens m'n set betaal ik voor m'n colaatjes en achteraf slaap ik op eigen kosten in de plaatselijke jeugdherberg.
quote:
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:58 schreef n00cL30n het volgende:Waar ligt het geheim van jouw dj- sound?
Ligt het in de goede voorbereiding, ligt het aan de ruimte waarin je je muziek voorbereid, of is het de aanloop naar een feest/event of optreden die voor jou de sound bepaalt?
Notorious_Roy, Malebolgia, Tomaz, Grulez en n00cL30n, gefeliciteerd!
Phedre zal contact met jullie opnemen, zodat jullie weldra je boek in huis hebben en kunnen controleren of de schrijver even scherp is als jullie is.
Alle andere inzendingen (in totaal 32 stuks), jammer maar toch bedankt voor het meedoen!