vdwiel-wielaert-oleguer-vermaelenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Hebben we morgen überhaupt nog een middenveld?
Boeiend, ze hebben er toch geen last van?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:49 schreef Silenus het volgende:
Kom op jongens, het zijn geen stukken vlees maar ook gewoon mensen met gevoel en eigenwaarde, dus niet zo denigrerend over die mokkels praten!
@Duvelduvel: Zonde, nu mis je wel de meest briljante wedstrijd van het seizoen. Hopelijk. Ik zou het toch voor geen goud willen missen.
quote:
Het was echt leuk hoor.quote:
Heb jij even een spannend leven.quote:
Hij heeft Dario gescout man.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Jij zat toch in Argentinië Jilles?
Ik vind dat we hem niet rustig hoeven te brengen. Hij speelt al jaren in de Eredivisie. De supporters moeten alleen niet te hoge verwachtingen van hem hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef Nashje het volgende:
IK zou nog effe wachten met Aissati. Breng 'm nou maar gewoon rustig.
Hij is meer geblesseerd dan dat ie heeft gespeeld volgens mij. Dus een beetje voorzichtig mag wel.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef Nashje het volgende:
Nu lekker bieren, ciao. Morgen zakelijk winnen en hup NEC & PSV alvast!
Ik denk dat ze dat intern houden. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom hoor ik Silva trouwens nergens iets zeggen over zijn situatie?
Is ie het eens met zijn plek ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |