Uh huh.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef Ensaf het volgende:
Ik kijk er zelf nu niet naar, ik zit immers met mijn rug naar de tv gekeerd naar mijn beeldscherm te kijken.
Ik zal wel te makkelijk happen... isolement...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef Ensaf het volgende:
Dat oude mensen in de studio aan de Max Geheugentrainer meedoen, tsja, dat haalt ze uit hun illosement. Ik kan er als betrokken wereldburger dan ook moeilijk tegen zijn hoewel ik het niet zou willen bevorderen.
Flo heeft uiteraard niets gewonnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Yozzz het volgende:
Neem het die studenten eens kwalijk, zulke baggerprogramma's (zie ook That's the Question) leveren goed geld op
Ik vond het er ook al een beetje vreemd uitzien zoals ik het gespeld had.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:49 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik zal wel te makkelijk happen... isolement...
Je usernamequote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ik blijf altijd hangen voor de mop van Max.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef Ensaf het volgende:
Dat oude mensen in de studio aan de Max Geheugentrainer meedoen, tsja, dat haalt ze uit hun illosement.
Ja, die moppen zijn geweldig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die moppen aan het einde. Vorig jaar keek ik het altijd voor ik na school ging
Mijn vader probeert me vergeefs op te geven, maar ik heb altijd de boot afgehouden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Yozzz het volgende:
Neem het die studenten eens kwalijk, zulke baggerprogramma's (zie ook That's the Question) leveren goed geld op
Een geheugenspelletje, wordt uitgezonden voor 'Nederland in Beweging'.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:28 schreef fathank het volgende:
WTF is Max Geheugentrainer? Heb ik weer iets gemist?
Dat heeft in Duitsland en Groot-Brittanië niet echt gewerkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:38 schreef De_Jostiband het volgende:
Ja, vet gaar is dat ook, beter lossen ze Sudoku's op ofzo.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die moppen aan het einde. Vorig jaar keek ik het altijd voor ik na school ging
Ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ik blijf altijd hangen voor de mop van Max.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef Ensaf het volgende:
Max gaat tanken met 2 pinguins op de achterbank.
"Maar meneer" zegt de pompbediende, "u moet met die dieren naar Artis!"
Volgende week komt Max terug.
"En meneer, bent u naar Artis geweest?"
"Jazeker, en we hebben het erg gezellig gehad. Volgende week gaan we naar de Efteling!"
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef Hetiszover het volgende:
Tering, deze is wel heel slecht:
Max doet alles voor z'n vrouw, de Nijl doorzwemmen, de Mount Everest beklimmen en heel Amerika doorwandelen. Toch wil zijn vrouw van hem scheiden.
"Waarom?" vraagt max.
"Je bent nooit thuis."
Wat een grafhumor zeg
Humor??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef Hetiszover het volgende:
Tering, deze is wel heel slecht:
Max doet alles voor z'n vrouw, de Nijl doorzwemmen, de Mount Everest beklimmen en heel Amerika doorwandelen. Toch wil zijn vrouw van hem scheiden.
"Waarom?" vraagt max.
"Je bent nooit thuis."
Wat een grafhumor zeg
Fok!-woord van het jaar nominatie!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef Ensaf het volgende:
Dat oude mensen naar de Max Geheugentrainer kijken om iets om handen te hebben des ochtends, daar kan ik nog inkomen. Voor bingo en het aloude geraniumkijken is immers des middags nog genoeg tijd.
Dat oude mensen in de studio aan de Max Geheugentrainer meedoen, tsja, dat haalt ze uit hun illosement. Ik kan er als betrokken wereldburger dan ook moeilijk tegen zijn hoewel ik het niet zou willen bevorderen.
Dat jonge mensen naar de Max Geheugentrainer kijken, dat is gewoon triest. Ik kijk er zelf nu niet naar, ik zit immers met mijn rug naar de tv gekeerd naar mijn beeldscherm te kijken. Dus dat telt niet. Maar serieus, het is zo'n gezappig en oninterssant programma, je moet toch wat beters met je tijd kunnen doen.
Dat jonge mensen aan de Max Geheugentrainer meedoen, dat ik gewoon toch niet normaal meer! Op dit moment zit de 21-jarige Flo in de studio. Flo doet iets met sociale communicatiewetenschappen. Daarna wil Flo iets anders gaan doen. Flo vindt het erg leuk in de studio te zijn. Flo woont bij zijn moeder en ze hebben samen een hond. Flo kijkt permanent alsof hij voor het eerst in jaren weer iets kan zien. Daarnaast heeft hij van die krulletjes die je eigenlijk alleen verwacht aan de TU Delft. Ik snap het gewoon niet. Ik kan er niet mee omgaan.
Klacht: Jonge mensen die aan de Max Geheugentrainer meedoen in het algemeen.
Klacht: Flo in het bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |