Dat oude mensen naar de Max Geheugentrainer kijken om iets om handen te hebben des ochtends, daar kan ik nog inkomen. Voor bingo en het aloude geraniumkijken is immers des middags nog genoeg tijd.
Dat oude mensen in de studio aan de Max Geheugentrainer meedoen, tsja, dat haalt ze uit hun illosement. Ik kan er als betrokken wereldburger dan ook moeilijk tegen zijn hoewel ik het niet zou willen bevorderen.
Dat jonge mensen naar de Max Geheugentrainer kijken, dat is gewoon triest. Ik kijk er zelf nu niet naar, ik zit immers met mijn rug naar de tv gekeerd naar mijn beeldscherm te kijken. Dus dat telt niet. Maar serieus, het is zo'n gezappig en oninterssant programma, je moet toch wat beters met je tijd kunnen doen.
Dat jonge mensen aan de Max Geheugentrainer meedoen, dat ik gewoon toch niet normaal meer! Op dit moment zit de 21-jarige Flo in de studio. Flo doet iets met sociale communicatiewetenschappen. Daarna wil Flo iets anders gaan doen. Flo vindt het erg leuk in de studio te zijn. Flo woont bij zijn moeder en ze hebben samen een hond. Flo kijkt permanent alsof hij voor het eerst in jaren weer iets kan zien. Daarnaast heeft hij van die krulletjes die je eigenlijk alleen verwacht aan de TU Delft. Ik snap het gewoon niet. Ik kan er niet mee omgaan.
Klacht: Jonge mensen die aan de Max Geheugentrainer meedoen in het algemeen.
Klacht: Flo in het bijzonder.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ