hm, het hele oosten al onder nul iddquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Momenteel 4.2 graden terwijl eindje naar het oosten onder nul zit
heb je je was al binnen gehaald?quote:
Heb ik gemist... Op dit moment wel een severe weather warning voor Montana (Madison).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:20 schreef Drasss het volgende:
Tornado watch en onweersbuien om me heen, hier in Oklahoma :p
Nacht op maandag/dinsdag was echt hels. 3u lang felle onweer en flink wat regen hier in Oklahoma. Helaas geen tornado's en noord van ons veel sneeuw..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:09 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Heb ik gemist... Op dit moment wel een severe weather warning voor Montana (Madison).
eehh..quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:10 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgende week zomer, temperatuur komt in de buurt van de 20 graden.
Het word in ieder geval wél lente-achtig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
eehh..
ensemble gemiddelde zit rond de 12. Er zijn ook genoeg runs die amper boven de 5 graden uitgaan.
http://buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=motregenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:07 schreef WEST het volgende:
jammer dat die buienradar geen motregen geeft.., ik keek voordat ik naar huis ging en dacht heeeeeeeeeee droog........... mooi niet he
Donderdag kans op 18 graden.quote:vrijdag 03 april tot en met maandag 06 april 2009
60% kans op voortzetten van het rustige en droge weer met temperaturen boven normaal, 40% kans op wisselvalliger weer met temperaturen rond normaal.
De control is ook echt het hoogste.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:32 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog ver weg, maar de control gaat ruim boven de 20 na volgende week
ja en vooral smorgens wat warmer nu nog veel te koud op de scooter.quote:
Yehhhhhhhhhquote:Op zondag 29 maart 2009 18:08 schreef DemonRage het volgende:
Ik hoop niet dat de weergoden weer al hun kruit verschieten in april/mei om vervolgens met een kutzomer aan te komen.
Maar warme dagen zijn altijd welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |