1: Voetbalquote:Luidruchtig discussiërend liep de maffia door het dorp:
"Het was gewoon buitenspel, dat had de grensrechter moeten zien!"
"Ja maar..."
"HA! Daar heb ik je toch mooi te pakken!"1
Daarmee was de discussie afgelopen en de maffia liep verden. De maffia vreesden dat ze bij het huis van het doelwit haar hele band 4 aan zouden treffen, aangezien ze nogal vaak repetitie 4 hadden. Toen ze aankwamen bij het doelwit bleek echter dat het doelwit 2blijkbaar vond dat zij haar laatste uren zou moeten besteden aan studeren5. De gitaar 4stond ongebruikt in de hoek van de kamer. "Eindelijk weer eens een makkelijke kill!" zei een van de maffialeden, om vervolgens naar binnen te stormen en Susi (spion) om het leven te brengen met 4 3 gerichte schoten
gewoon druk met de hintsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef tripack het volgende:
wat een drukke boel... de normaal zo actieve hintzoekers zijn allemaal weg of maffia![]()
morguhquote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben al wakker vanaf een uur of 7 en voel me nog steeds compleet brak
Dit dacht ik ook, alleen dat studeren vond ik dan een beetje vergezocht. Maar ik kijk ook nog even verder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:02 schreef tripack het volgende:
hmm als ik zo een beetje rondzoek.... kom ik toch wel heel erg bij JuicyhilLuidruchtig discussiërend => het msn van Juicihil in zijn Fobo Band/repetitie/gitaar => fotoboek vol met bandfoto's Studeren => post veel in PUB en die moeten nog naar school en studeren enzo
toch nog even verder kijken
kan nu ff niet verder zoekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, alleen dat studeren vond ik dan een beetje vergezocht. Maar ik kijk ook nog even verder.
ik heb hem voorbij zien komen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:59 schreef tripack het volgende:
[..]
kan nu ff niet verder zoeken
##Vote Juicyhil
Juicyhil (1) tripack
hij heeft zich ook nog niet in dit topic gemeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb hem voorbij zien komen hoor
ja maar was dat voor het begin van het spel of tijdens deze spelronde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
tijdensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ja maar was dat voor het begin van het spel of tijdens deze spelronde?
heb terug gelezen en heb em gevonden:quote:
Dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, alleen dat studeren vond ik dan een beetje vergezocht. Maar ik kijk ook nog even verder.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:39 schreef remlof het volgende:
Juicyhil blijft schelden op mods, week (vanaf gisteren).
Hoezo ongevaarlijk? Hij kan achter de schermen toch gewoon zijn kills doorgeven als hij maffia is. En een maffia dood is altijd goed..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:24 schreef FastFox91 het volgende:
Maar waarom op Juicyhil dan stemmen als die ongevaarlijk is?
Ja, de andere mafia kan hem nog gewoon op pad sturen, maar dat wist fastfox vast niet want die is nieuwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoezo ongevaarlijk? Hij kan achter de schermen toch gewoon zijn kills doorgeven als hij maffia is. En een maffia dood is altijd goed..
Verdachte uitspraak die jij nou maakt dus...
Het aantal maffia bepaalt het aantal kills hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:24 schreef FastFox91 het volgende:
Maar waarom op Juicyhil dan stemmen als die ongevaarlijk is?
Mwah klopt misschien wel, maar toch moeten we die uitspraak niet vergeten..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, de andere mafia kan hem nog gewoon op pad sturen, maar dat wist fastfox vast niet want die is nieuw
Like wie en waarom dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:30 schreef FastFox91 het volgende:
Wat maakt het nou uit of hij de kills doorgeeft, of een andere mafia dat voor hem bepaald?
Mafia dood is ook wel goed, maar ik heb liever een belangrijker mafia. En met gevaarlijk bedoel ik eigenlijk "kunnen stemmen op de dagkill."
najah iemand die iets heeft met voetbal, muziek en studeren??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:33 schreef FastFox91 het volgende:
Wie valt nog over te discussiëren. Ik probeer echt niet Juicyhil te redden ofzo. Maar één stem kan het verschil uitmaken of de mafia wint of het dorp.
verklaar je nader... misschien kan er dan een dubbele lynch gedaan worden en dan zijn we vanavond klaarquote:
Nah ja, door de spion zijn we al een extra dorp kwijt, zou vervelend zijn als dat nuw eer gebeurdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:00 schreef tripack het volgende:
[..]
verklaar je nader... misschien kan er dan een dubbele lynch gedaan worden en dan zijn we vanavond klaar
Was jou liefste BG dat ook niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Beach leek vanaf het very begin al aardig anti Hara ja, dat wel
Ik was de liefstequote:
Ik was serieus hoor. Als je hier alleen komt om te katten kun je wegblijvenquote:
Het is gewoon dat die hints in het vervolg van het spel vergeten worden en niks meer mee gedaan worden en dat is jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:35 schreef FastFox91 het volgende:
En waar kan dat aan liggen? (Waar twijfel je tussen, wat kon je niet vinden?)
Whutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is gewoon dat die hints in het vervolg van het spel vergeten worden en niks meer mee gedaan worden en dat is jammer.
Het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WhutVoetbal is toch gebruikt bij de hints, bij beide personen zelfs.
Je hoeft het niet fout te hebben kan best zijn dat Beach ook maffia is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:46 schreef FastFox91 het volgende:
Ok, laten we hopen dat ik het fout had dan.
Toch niet als Juicy mafia is hoop ik, want dan zouden dezelfde hints naar 2 personen leidenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hoeft het niet fout te hebben kan best zijn dat Beach ook maffia is.
sorry dacht dat je niet online wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
heyhey
ik heb het niet zo met msnquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
Eenmaal toen de zwoare metalband begon te spelen, knapte Juicyhill's(maffia) zijn maagdelijke oorvliesjes, en hij stierf een pijnlijke oorpijn terwijl het bloed uit zijn oren spoot.
moet weg vandaag en morgen rond 19.30 weg.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met msn(en ik dacht dat je de hele dag weg was dus ik had me niet aangemeld
)
MSN is een gallig kutprogrammaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met msn(en ik dacht dat je de hele dag weg was dus ik had me niet aangemeld
)
jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eh, één mafiakill dus hints naar één persoon?
ja eh zon lekkere stoel je weetwelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
fouteille
Maar eh?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft de laatste? mafia er nu nog iemand bijgekregen of zo?
vanwaar de twijfel?quote:
Omdat ik me afvraag, en ik zal het even duidelijk maken, WTF?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vanwaar de twijfel?![]()
ik vond hem best duidelijk hoor
moment, ik maak even de 2de priester-postquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag, en ik zal het even duidelijk maken, WTF?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag, en ik zal het even duidelijk maken, WTF?
Boeit ook geen flikker, gewoon steekwoorden eruit halen en profielen bij langs gaan.quote:
Ik verklaar jou weer levend, maar nu met een kekke rolquote:
Onschuldig? fout?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Dus eerst krijgen wij een onschuldige dode, door jullie fout, en nu óók nog een extra mafia?
Ik stuurde een dag van te voren Susi al in als mijn kill. Susi zou gewoon door mij zijn afgemaakt totdat ze op Lekiamh stemde en ik het daardoor veranderde naar ajf, ja. Onschuldig, dus.quote:
ah ok; kekke vocals btwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stuurde een dag van te voren Susi al in als mijn kill. Susi zou gewoon door mij zijn afgemaakt totdat ze op Lekiamh stemde en ik het daardoor veranderde naar ajf, ja. Onschuldig, dus.
Ik heb daarna zelfs nog gezegd waarom Susi niet meer, ^dus, dus uuuuugghhhhh
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik verklaar jou weer levend, maar nu met een kekke rol
Mwoah, hoe zou dat komenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Beach leek vanaf het very begin al aardig anti Hara ja, dat wel
Ha die Timmmmm. Hoe is het?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:40 schreef timmmmm het volgende:
Tevens hoi, tvp en schopje!
Ik heb een vriend verdommequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Etcetera was na een kort avondje hevig stappen zonder een neukertje thuisgekomen.
Best puick. 31 maart is de laatste dag in mijn gesticht, dus daarna kan ik jullie weer vaker komen vervelen. Het is wel behoorlijk hard werken daar, maar het helpt wel.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:20 schreef timmmmm het volgende:
Voor Isdatzo:
Best puick, 31 maart ben de laatse dach in myn gestigt, dus daarna ken ik juli weer vaker kommen vervelen. Het ist wel behorlyk hart werke daor, maar ut heplt wel!
die had ik nog niet gezienquote:
Ik geloof het ook.quote:
Ja leven in de brouwerij. Alleen bij mij momenteel de Hertog Jan brouwerijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ow, dus dát betekent die zaterdag 7 maart boven mijn post. Het is weekend!
Hertog Janquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja leven in de brouwerij. Alleen bij mij momenteel de Hertog Jan brouwerij
Heb ik net ergens gezegd dat doden zich niet met het spel moeten bemoeien, zou ik het zelf doen zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef lynda het volgende:
Nou volgens de OP leef je nog gewoon![]()
Ik ben gewoon een geest ofzo
Misschien gaat het spel dan nog een beetje leven en wint het dorp toch nog zoals het op dag 1 er uit zag..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ik net ergens gezegd dat doden zich niet met het spel moeten bemoeien, zou ik het zelf doen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Clesar03 op 07-03-2009 19:16:36 (typfoutje) ]"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Oud plaatje. Wel zonde. Ik vertrek nu uit het dorpscafé. Tot later.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:21 schreef FastFox91 het volgende:
"Het leek haast of de dorpelingen plezier beleefden in zijn dood."
dorpelingen -> dorpeling.
Ik was de enige die er was. Sorry Krioro.
Laat dit een waarschuwing zijn voor de overige inactieve dorpelingen.
Iemand is op dreefquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef lynda het volgende:
had je gvd drie dagen geleden moeten mee spelen en opmoeten letten..
zelfs een blinde ziet nog dat krioro geen maffia was
Dat is vaak in het weekend zo. Eigenlijk heel vaak. Niet stemmen is beter dan een dorpje vermoorden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik het niet mee eens hoorFeit is dat het al best moeilijk is om uberhaupt de juiste hints bij de juiste verdachten te koppelen, en FF is ook nog in z'n eentje momenteel
Vind het behoorlijk triest van de rest dat ze niet 1x aanwezig zijn geweest vandaag
Met zulke hints heb je nog geen eens 5 minuten nodigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:37 schreef lynda het volgende:
O en dit geld niet alleen voor jou hoor Fastfox.. Iedereen is te lui om hints te zoeken en even 5 minuten tijd te besteden aan het spel
Dat stoort me mateloosquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:37 schreef lynda het volgende:
O en dit geld niet alleen voor jou hoor Fastfox.. Iedereen is te lui om hints te zoeken en even 5 minuten tijd te besteden aan het spel
Sorry vriend, maar als het nu alleen aan mij ligt red jij de volgende keer niet meerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef FastFox91 het volgende:
Nou, sorry. Volgende keer zal ik niet stemmen als ik de enige ben.
HAHAHHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
In dit topic kun je je wel achter nieuweling verschuilen, maar onze PMs waar ik niets over mag zeggen geven een ander beeld hè, Fox.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:02 schreef FastFox91 het volgende:
@Hara
Ok, domme fout. Was het vergeten.
Ik probeer nieuweling ook niet als excuses te gebruiken. Maar jullie hebben 5 min nodig om even alles door te lezen en te snappen, terwijl ik dat nog niet zie.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:44 schreef FastFox91 het volgende:
Owja, trouwens. Beginneling aanwezig hierzo. Ik heb heus wel wat profielen doorzocht en actieve topics bekeken. Heb gewoon nog niet ervaring.
Sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ja kom, het ligt heus wel deels aan nieuweling, laten we er geen hetze van maken
Nee, maar 't is wel zo. Wij weten hoe de hints werken, wat een hint kan zijn en wat niet, en waar we het zoeken moeten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef FastFox91 het volgende:
Nieuweling zijn was toch niet mijn hoofdargument om op Krioro te stemmen. Ga lekker ergens anders demotiverend doen.
Dat wil ook niets zeggen over hoe je zijn kwaliteiten inschat, mij wilde je ook altijd aan je kant hebben, ik ik was slecht met hints!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
En daarbij, Fox heeft wel altijd geprobeerd. Dat ie dan de fout in gaat, so be it, maar hij probeert het wel. En als hij straks doorheeft hoe t allemaal gebeurt wil ik hem wel aan mijn kant hebben.
Maar met oa jou kregen we een ander sterk onderdeelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wil ook niets zeggen over hoe je zijn kwaliteiten inschat, mij wilde je ook altijd aan je kant hebben, ik ik was slecht met hints!
Ik mis het spel wel serieusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar met oa jou kregen we een ander sterk onderdeel
Dat hadden wij nu toegepast bij lekmiahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar met oa jou kregen we een ander sterk onderdeel
sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:04 schreef Beach het volgende:
ik heb serieus problemen met die hints
Maar jij en ik waren altijd een teamquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat hadden wij nu toegepast bij lekmiah
zou dit iets betekenen denk je?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:51 schreef ajf het volgende:
Ik kan echt helemaal totaal niks met eventuele hints.
quote:
Hij denkt dat je mob bentquote:
Syb weet wat ik ben, schat. Hij is SL.quote:
Oh pff. Grapjequote:
Goeie vraag...quote:
Kun je wel in je up bepalen wie er dood gaat natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef ajf het volgende:
Het heeft weinig zin om dat in je uppie te doen
Ja dat wel, maar leuk is anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kun je wel in je up bepalen wie er dood gaat natuurlijk
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef Syb-rund. het volgende:
Hij komt er zo aan
ik ving ''dorp?'' op ''als in'' nachtwaker killquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef Syb-rund. het volgende:
'' Aha, jij flapdrol!'' ik heb je eindelijk betrapt.
De mob draaide zich om, en keek wat glazig het figuur aan dat vanachter een boom vandaan kwam
Opeens begon de mob uitgebreid te zingen; HELLO, is it meeee your looking for? I can seeeee it in your eye.. *mep*
Wat ben jij voor pussy?! Weet je wat, je kan kiezen; of ik vermoord je nu hier ter plekke en bloederig óf we doen een zuipwedstrijdje met tequila. Ik heb liever dat laatste, hoeven mijn kleren niet in de was.. Wat zeg je ervan, Ja of nee?
De mob stemde maar al te graag in met het zuipen, en ze gingen samen naar café in ''de war''
Hey barman, de ''Duitsland-expres''voor deze jongeman graag, knipoogde de nachtwaker hem toe.
De barman gaf hen beide 2 glazen tequila en ze zetten het op een drinken.
Na 45 glazen viel Isdatzo (maffia) dood van zijn barkruk, terwijl de nachtwaker naar de wc holde.
Na 3 minuten kwam hij voldaan naar buiten: ''Van al dat water mot je wel hard pissen zeg'', waarna hij de rechercheur berichtte met het goede nieuws
Da's best een goed idee!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:13 schreef FastFox91 het volgende:
Beter gewoon een weekendbreak als het zo altijd in het weekend er aan toe gaat.
QFTquote:
Ja ik mis 'm geloof ik ook.quote:
en jij gaat maar lekker lukraak op iemand stemmen(het scheeld dat je al dood bent en geen bm)quote:Op maandag 9 maart 2009 10:36 schreef ajf het volgende:
Okee hier spreekt de burgemeester. Wil een ieder die nog leeft een beetje actiever meehelpen met de hints. Dit is geen vraag. Anders ga ik vanmiddag gewoon lukraak op iemand stemmen.
Ja maar ja, het topic wordt nu alleen gevonden als de dag-of nachtkill is geweest. Wat moet ik dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Zou ik niet doen burgemeester, heeft FF gedaan en dat werd 'm toch niet in dank afgenomenWant STEL JE VOOR dat je een DORPJE killt omdat niemand een klap uitvoert
Jij hebt niet opgeletquote:Op maandag 9 maart 2009 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
en jij gaat maar lekker lukraak op iemand stemmen(het scheeld dat je al dood bent en geen bm)
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:02 schreef Syb-rund. het volgende:
Ajf vervangt hara en diens rol, dat jullie het even weten.
goedenacht
Als ik nog leefde had ik je graag geholpen. Succes in elk gevalquote:Op maandag 9 maart 2009 11:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar ja, het topic wordt nu alleen gevonden als de dag-of nachtkill is geweest. Wat moet ik dan?
Dat weet ikquote:Op maandag 9 maart 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik nog leefde had ik je graag geholpen. Succes in elk geval
Nee en je bent niet de enigequote:Op maandag 9 maart 2009 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
K dan weet ik dat ook weer(in het weekend ben ik niet veel online)
op een of andere manier kan dat nietquote:Op maandag 9 maart 2009 09:35 schreef Trevland het volgende:
Kan iemand de OP ff aanpassen?
quote:
Mijn motivatie staat erbij. De hints leiden naar jou. Simpel.quote:
Je hebt er wel gepost. Veel of weinig. We zien het straks vanzelfquote:
komt neem ik aan omdat er de edittijd verstreken is. Nu moet je Hara vragen denkquote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
op een of andere manier kan dat niet
*kijkt Hara lief aan*quote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef Susi het volgende:
[..]
komt neem ik aan omdat er de edittijd verstreken is. Nu moet je Hara vragen denk
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:21 schreef Ladidadida het volgende:
PAK ZE AJF! SCHIET ZE NEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben je persoonlijke cheerleaderquote:
Kan je hier niet even leuk komen huppelen dan in een te kort rokje?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben je persoonlijke cheerleader
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:27 schreef ajf het volgende:
[..]
Kan je hier niet even leuk komen huppelen dan in een te kort rokje?
We zijn al een week bezig, je had allang kunnen weten 'hoe het gaat'quote:Op maandag 9 maart 2009 17:30 schreef moby92 het volgende:
## Beach
Ik ben nieuw en weet nog niet hoe het gaat eigenlijk. Dus ik doe maar wat. Ik hou trouwens wel van het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |