Nah ja, door de spion zijn we al een extra dorp kwijt, zou vervelend zijn als dat nuw eer gebeurdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:00 schreef tripack het volgende:
[..]
verklaar je nader... misschien kan er dan een dubbele lynch gedaan worden en dan zijn we vanavond klaar
Was jou liefste BG dat ook niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Beach leek vanaf het very begin al aardig anti Hara ja, dat wel
Ik was de liefstequote:
Ik was serieus hoor. Als je hier alleen komt om te katten kun je wegblijvenquote:
Het is gewoon dat die hints in het vervolg van het spel vergeten worden en niks meer mee gedaan worden en dat is jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:35 schreef FastFox91 het volgende:
En waar kan dat aan liggen? (Waar twijfel je tussen, wat kon je niet vinden?)
Whutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is gewoon dat die hints in het vervolg van het spel vergeten worden en niks meer mee gedaan worden en dat is jammer.
Het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WhutVoetbal is toch gebruikt bij de hints, bij beide personen zelfs.
Je hoeft het niet fout te hebben kan best zijn dat Beach ook maffia is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:46 schreef FastFox91 het volgende:
Ok, laten we hopen dat ik het fout had dan.
Toch niet als Juicy mafia is hoop ik, want dan zouden dezelfde hints naar 2 personen leidenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hoeft het niet fout te hebben kan best zijn dat Beach ook maffia is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |