![]()
Etcetera was na een kort avondje hevig stappen zonder een neukertje thuisgekomen.
Teleurgesteld als ze was ging ze voor de tv zitten, zappend op zoek naar een fatsoenlijk progamma.
''
Vandaaaag is oraaanjeeee, de kleur van.. *zap* OERIE GELLER, DE GROOTSTE SENSATIE VAN DIT MOMENT*zap* 0909-0566 Daaaat is een lekker nummertjeee '' ze Zuchtte..
ik denk dat dit het vanavond niet word.Godzijdank ging de bel! ze wist niet hoe snel ze naar de deur moest lopen.
ITS MEEE, de buurman ''Oh hallo buurman, is het al gelukt met de verstopping van de leidingen?''Niet bepaald, maar mag ik u een vraag stellen boervrouw? Heeft u misschien een kopje suiker, een mushroom en wat pizzameel over voor een buurman in nood? '
'Ja hoor, dat is goed mario, ik zal het even voor je pakken, een ogenblik''Ze liep naar haar keukentje, en begon met zoeken.
'
'Niet tof, waar staat die vervloekte suiker nou'' mompelde ze in zichzelf, terwijl ze de keuken grondig doorzocht en in alle kastjes keek.
''Ah daar op de hoge kast!'' Etc. pakte vervolgens een stoeltje en probeerde de suiker die op de kast stond te pakken.
Wat ze niet doorhad was dat de buurman zich naast haar bevond en voordat ze het wist werd de stoel onder haar vandaan getrapt.
Etcetera
(Ancient Astronaut) viel ongelukkig en brak haar nek, terwijl haar buurman rustig haar keuken leegplunderde
Toen de mob eindelijk klaar was met het inslaan van producten die hij van zijn buurvrouw had genakt, plofte hij vermoeid neer op zijn fouteille en viel in slaap.
Enkele uren later schrok hij wakker. ''Wat? iemand die om 12 uur aanbelt!''
Nog half slapend strompelde hij naar de deur, en trok de deur open.
''UW pizza Margaritha meneer'' schreeuwde een joviale pizzabezorger hem toe
Ik ben altijd wel in voor pizza, maar ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb besteld..''Dat hoeft ook niet'' zei de pizzaboy met een lach terwijl hij zijn helm afdeed.
'
'Verdomd tony, kom binnen ouwe makker!''
we hebben nog veel te doen!...''