Colaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:36 schreef ajf het volgende:
Hola
zal het helpen als we hard SYB roepen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef lynda het volgende:
Nee dat is even afwachten op sybZal wel aangepast worden als hij er is
Mijn burgemeester, wat doe jequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo haat jij ons. Zo maak jij mij heel verdrietig
het is ex burgermeester dus dat scheeld al weer^^ deze keer doe ik niet mee met de verkiezingen, volgende keer wel weer(ten zij je zo graag op mij wil stemmen)quote:
SLs openen hier altijd het topic omdat ze steeds dingen in de OP moeten aanpassenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
En iedereen zit altijd te zeuren als ik geen nieuw topic open
en nu jij dat bij deze op moet doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SLs openen hier altijd het topic omdat ze steeds dingen in de OP moeten aanpassen
Ja maar, ja maar ...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SLs openen hier altijd het topic omdat ze steeds dingen in de OP moeten aanpassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ha, dacht het nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
en nu jij dat bij deze op moet doen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Waarom doet jouw UserIcon het niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
en nu jij dat bij deze op moet doen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bij mij doet die het welquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom doet jouw UserIcon het niet?![]()
Heb je wel op 'deze instellen als UI' in de 'usericon manager' geklikt?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb er maar 1tje en de web verwijdert. Nu zou die het wel moeten doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je wel op 'deze instellen als UI' in de 'usericon manager' geklikt?![]()
ik zag em eerst nietquote:
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
Lieve dago, als je minder spamt dan loop je minder risico een vol topic te hebben wanneer de sl's er eventueel niet zijn.
mocht er een belangrijk spelmoment aanbreken; zoals het vinden van hints en je wilt bijv stemmen op iemand, dan kan dat allemaal niet gebeuren. enkel en alleen omdat je nu de stroom van onzinnige poep niet binnen kunt houden.
dus weet waar je evt. aan bijdraagt okeej?
knufjes!fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
TVPtje!Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada dķa te quiero mįs que ayer y menos que mańana O+![]()
QFTquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Syb-rund. het volgende:
Lieve dago, als je minder spamt dan loop je minder risico een vol topic te hebben wanneer de sl's er eventueel niet zijn.
mocht er een belangrijk spelmoment aanbreken; zoals het vinden van hints en je wilt bijv stemmen op iemand, dan kan dat allemaal niet gebeuren. enkel en alleen omdat je nu de stroom van onzinnige poep niet binnen kunt houden.
knufjes!
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~![]()
Nu zie ik hem welquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1tje en de web verwijdert. Nu zou die het wel moeten doen.
Wat vinden jullie van mijn UI
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:23 schreef -SG- het volgende:
Hallo. Had gehoord dat het dorp zich hier moest melden..
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
PMde iemand me..quote:
Noem geen namen hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.![]()
je mag niet meer veranderenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu zie ik hem wel
Wat vinden jullie van mijn UI
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
ik had het gewoon niet doorquote:omdat ik over die post van dago heen probeer te lezen
maar nee eenmaal als we zijn begonnen met het spel moet je met je fikjes van je profiel en fobo blijven, hup terug naar die ouwe avatarfire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
![]()
Ik laat het precies zoals het nu is
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou, Dago is dus echt niet de enige die t topic vol gooit. Vanaf pagina 6 begint men hier al te gillen dat het topic dicht moet, en ik heb geen flauw idee waarom.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Syb-rund. het volgende:
knufjes!
Verder wel eens ja.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Syb-rund. het volgende:
knufjes!
Ik zeg wel nix meer...
ava terug![]()
Gelukiig hebben jullie .....
ach laat ook maar, anders moet ik dat ook nog gaan veranderen
9 minuten wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:00 schreef Harajuku. het volgende:
Wel 9 minuten volgehouden, knap hoor|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja je hebt 9 minuten tussen je laatste 2 posts hier zitten. Probeer het is een half uur vol te houden.quote:A little knowledge is a dangerous thing.![]()
ff een post om het topic later weer op te pikkenHet leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Begin jij nu ook al? We proberen net Dago op te voeden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef tripack het volgende:
ff een post om het topic later weer op te pikken
Ik heb zin in pasta, jullie ook?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Dago houdt het wel vol iigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? We proberen net Dago op te voeden!
.
A little knowledge is a dangerous thing.![]()
Je mag het makenquote:![]()
Pasta met kaassaus
Ik ga het maken
hij is geschrokkenquote:
Harajuku.(4) Lynda, krioro, MaJo, Tripack
Susi (6) Etcetera. Beach, FastFox91, ajf, Lek, Dagoduck
ajf (3) Susi, Trevland, LadidadidaOp vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
hey ladi jij had toch al op jezelf gestemt :pTrek eens aan mijn vinger?
ik net 9 chocoladekoekjesquote:
de reactie van jouw is net zo goed een tvpquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? We proberen net Dago op te voeden!![]()
maja OT
ik ben benieuwd wie BM gaat wordenHet leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Woehoe! Goedzo je hebt tussen je laatste 2 post wel 40 minuten tussen zitten! Probeer eens een uur lang hier niet te posten!quote:A little knowledge is a dangerous thing.![]()
Ik had de Fopo op pagina 1, vriendquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef tripack het volgende:
[..]
de reactie van jouw is net zo goed een tvp![]()
maja OT
ik ben benieuwd wie BM gaat worden
Ja goed hčquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef CaLeX het volgende:
hey ladi jij had toch al op jezelf gestemt :p
Toe, stem 's op ajf
quote:![]()
![]()
Kan jij niet gewoon 2 weken niet posten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Woehoe! Goedzo je hebt tussen je laatste 2 post wel 40 minuten tussen zitten! Probeer eens een uur lang hier niet te posten!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb ontzettend honger ookquote:
Dat kan. Ik ga op 8 augustus op vakantie en dan heb ik voor 2 weken geen internet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon 2 weken niet posten?
Dan gaan we toch maken. Hulp nodig?quote:
Ik ga ergens eind julie backpakke in griekenland 3 weken dus relaxquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ga op 8 augustus op vakantie en dan heb ik voor 2 weken geen internet.
Altijdquote:
julie is jodenvolkquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga ergens eind julie backpakke in griekenland 3 weken dus relax
nog 7,5 weekjes en ik mag weer boarden
Trek eens aan mijn vinger?
Wat voor boarden? snowboarden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
julie is jodenvolk
nog 7,5 weekjes en ik mag weer boarden|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
stelletje nichten, ik ben al 4 jaar niet op een fatsoenlijke vakantie geweest en jullie zitten een beetje met een kloppende e-piemel in de hand op scheppen over hoe vaak jullie wel niet op vakantie gaan.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Ik wed dat Dago het volhoudt om hier een week lang niet te posten.A little knowledge is a dangerous thing.![]()
Ik ben nog nooit Nederland uitgeweest.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
stelletje nichten, ik ben al 4 jaar niet op een fatsoenlijke vakantie geweest en jullie zitten een beetje met een kloppende e-piemel in de hand op scheppen over hoe vaak jullie wel niet op vakantie gaan.
Als ik BM word show ik mn nieuwe kleren![]()
Nog nooit Nederland uitgeweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit Nederland uitgeweest.
Als ik BM word show ik mn nieuwe kleren![]()
?
You're kidding me.. Right?A little knowledge is a dangerous thing.![]()
Dagoduck, blijft overal slowchatten en zinloos posten ondanks herhaalde waarschuwingen, week weg.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef Syb-rund. het volgende:
Dagoduck, blijft overal slowchatten en zinloos posten ondanks herhaalde waarschuwingen, week weg.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef -SG- het volgende:
Ik wed dat Dago het volhoudt om hier een week lang niet te posten.
I wish.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nog nooit Nederland uitgeweest?
You're kidding me.. Right?Wasnt mequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef Syb-rund. het volgende:
Dagoduck, blijft overal slowchatten en zinloos posten ondanks herhaalde waarschuwingen, week weg.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ook niet met school ofzo, een keer naar belgiė of iets?quote:A little knowledge is a dangerous thing.![]()
Noh ja, als ie mafia is gaan de eerste hints naar hem dus.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik koos scheikundenatuurkunde en bleef op school ipv Ameland of Duitslandquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ook niet met school ofzo, een keer naar belgiė of iets?
Als ik geld had dan nam ik je mee op vakantie naar het buitenland.
Maar je voelt hem al zeker aan komen...
Ik al 6 jaar nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
stelletje nichten, ik ben al 4 jaar niet op een fatsoenlijke vakantie geweest en jullie zitten een beetje met een kloppende e-piemel in de hand op scheppen over hoe vaak jullie wel niet op vakantie gaan.
Edit: Hara is zieliger.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
je bent slecht in ak?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef -SG- het volgende:
Als ik geld had dan nam ik je mee op vakantie naar het buitenland.
Maar je voelt hem al zeker aan komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Ik wil evengoed wel op 'm stemmen hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Noh ja, als ie mafia is gaan de eerste hints naar hem dus.
![]()
![]()
Moet die wel mafia zijn he en sterke hints hebben. Dus als de SL'ers daar rekening mee kunnen houden? ^,^![]()
Ja
Zijn de SL's afwezig ofzoLastig vragen stellen zo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Volgens mij zou dat de eerste unanieme lynch wordenquote:
Susi adviseert :
## unvote ajf
## vote Harajuku.
Harajuku.(5) Lynda, krioro, MaJo, Tripack, Susi
ajf (2) , Trevland, Ladidadida
Een Hara als BM op deze dag, zorgt voor een lach !![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:18 schreef Susi het volgende:
Susi adviseert :
## unvote ajf
## vote Harajuku.
Harajuku.(5) Lynda, krioro, MaJo, Tripack, Susi
ajf (2) , Trevland, Ladidadida
Een Hara als BM op deze dag, zorgt voor een lach !![]()
![]()
*lachtI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Omdat ik dacht dat het tijd was voor een verandering (quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:21 schreef FastFox91 het volgende:
Susi, waarom stel je je beschikbaar voor BM als je op Hara stemt?
), maar na intern overleg is het beter om mij niet te hebben denk ik.
![]()
Je mag ook niet op jezelf stemmenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:21 schreef FastFox91 het volgende:
Susi, waarom stel je je beschikbaar voor BM als je op Hara stemt?
![]()
![]()
## unvote Susi
## vote Harajuku.
Harajuku.(6) Lynda, krioro, MaJo, Tripack, Susi, FastFox91
Susi (5) Etcetera. Beach, ajf, Lek, Dagoduck
ajf (2) , Trevland, Ladidadida![]()
Ik zou bijna denken dat dit een maffia actie is
With four other people
And aliens![]()
echt welquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou bijna denken dat dit een maffia actie is![]()
Laat me nou niet twijfelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou bijna denken dat dit een maffia actie is
![]()
![]()
Ja kan ik het helpen dat ik paranoide wordt met dit spelquote:![]()
With four other people
And aliens![]()
ja
verdorie kan ik het verhaaltje weer omgooien>=(fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
GA HET NU NIET LOPEN JiNXENquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:41 schreef Syb-rund. het volgende:
ja
verdorie kan ik het verhaaltje weer omgooien>=(I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Dagoduck zegt :
## unvote Susi
## vote Harajuku.
Harajuku.(6) Lynda, krioro, MaJo, Tripack, Susi, FastFox91, Dagoduck
Susi (4) Etcetera. Beach, ajf, Lek
Dago kennende heeft ie over 1 minuut weer op 3 anderen gestemd
Harajuku.(7) Lynda, krioro, MaJo, Tripack, Susi, FastFox91, Dagoduck
Susi (4) Etcetera. Beach, ajf, Lek
Weet je wat interessant is? Elke keer als jij mafia, of wolf bent, ga je mij vanuit het niets beschuldigen van mafia zijn. Net zoals je post van vanochtend.quote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Die smiley heb ik lang niet gezienquote:
With four other people
And aliens![]()
Stem me er maar uit dan bij de volgende lynch. We zullen zien wie er gelijk heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet je wat interessant is? Elke keer als jij mafia, of wolf bent, ga je mij vanuit het niets beschuldigen van mafia zijn. Net zoals je post van vanochtend.
Overigens valt me wel op dat een aantal mensen hier lijken samen te werken.
Lynda, Hara en Susi. Het geeft mij alleen maar meer reden om neit op jou te stemmen.![]()
![]()
Het was keigezellig op het verkiezingsfeestje, waar susi authentieke chocolade koekjes bakte.
Je zag duidelijk dat zij in haar sas was, ondanks dat haar favoriete dorpsbewoner sybje van de aardbodem was verdwenen.
Zij liep nadat ze een nieuwe lading koekjes uit de oven had gehaald ieder tafeltje langs met een schaal heeerlijke koekjes, er was voor iedereen genoeg!
Bij de derde tafel ging het helaas mis, want toen nam een gulzig stuiterend persoon wel 9 koekjes van haar schaal!
‘’HEY VERDORIE, LAAT IETS OVER VOOR DE ANDEREN’’ schreeuwde zij boos.
‘’Jij‘’ giechelde de persoon.
‘’wolla, waar is de gerechtheid in de wereld’’ en boos liep suus naar de volgende tafel.
Blijkbaar had een hogere macht haar wanhopige kreet opgevangen, want uit het niets stormde er een groot oranje klei poppetje naar binnen met een enorme banhammer.
Binnen luttele sec sloeg hij de gulzige nietsnut bewusteloos, gooide de slungel over zijn schouder en rende met het lichaam bungelend op zijn rug naar buiten.
Hara maakte handig gebruik van de chaoische situatie die volgde, en vertelde haar handig ingestudeerde ‘’ ik ga nooit op vakantie verhaal’’ waarna velen twijfelende dorpelingen overstag gingen omdat hara zo zielug was.
Hail harajaku., de nieuwe burgemeester
[ Bericht 0% gewijzigd door Syb-rund. op 04-03-2009 19:07:23 ]fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
'k Heb jouw stem niet nodig, ik heb mn clubjequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Stem me er maar uit dan bij de volgende lynch. We zullen zien wie er gelijk heeft.
Lynda, Hara en Susi. Het geeft mij alleen maar meer reden om neit op jou te stemmen..
Thanks liefjes, nieuwe outfit binnenkort in jullie inbox(
![]()
)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Het was keigezellig op het verkiezingsfeestje, waar susi authentieke chocolade koekjes bakte.
Je zag duidelijk dat zij in haar sas was, ondanks dat haar favoriete dorpsbewoner sybje van de aardbodem was verdwenen.
Zij liep nadat ze een nieuwe lading koekjes uit de oven had gehaald ieder tafeltje langs met een schaal heeerlijke koekjes, er was voor iedereen genoeg!
Bij de derde tafel ging het helaas mis, want toen nam een gulzig stuiterend persoon wel 9 koekjes van haar schaal!
‘’wolla, waar is de gerechtheid in de wereld’’ en boos liep suus naar de volgende tafel.
Blijkbaar had een hogere macht haar wanhopige kreet opgevangen, want uit het niets stormde er een groot oranje klei poppetje naar binnen met een enorme banhammer.
Binnen luttele sec sloeg hij de gulzige nietsnut bewusteloos neer, gooide de slungel over zijn schouder en rende met het lichaam bungelend op zijn rug naar buiten.
Hara maakte handig gebruik van de chaoische situatie die volgde, en vertelde haar handig ingestudeerde ‘’ ik ga nooit op vakantie verhaal’’ waarna velen twijfelende dorpelingen overstag gingen omdat hara zo zielug was.
Hail harajaku., de nieuwe burgemeester![]()
![]()
![]()
wtf? ik had gisteravond al gestemd en nog krijg ik te horen dat ik samen werk?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Stem me er maar uit dan bij de volgende lynch. We zullen zien wie er gelijk heeft.
Lynda, Hara en Susi. Het geeft mij alleen maar meer reden om neit op jou te stemmen.
![]()
![]()
Mafia clubje zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb jouw stem niet nodig, ik heb mn clubje.
![]()
)
Bah, val ik buiten jouw 'groepje', mag ik ook al niet je nieuwe outfit zien.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb jouw stem niet nodig, ik heb mn clubje.
![]()
)
Je bent te hard voor me deze ronde.![]()
I will survivequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:08 schreef Trevland het volgende:
En nu zien wie de nacht overleeft en wie niet
So truequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Syb-rund. het volgende:
Maar hij haalde het wel snel weg toen jij het voor mij opnam, Syb![]()
![]()
Ik vast nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:08 schreef Trevland het volgende:
En nu zien wie de nacht overleeft en wie niet
With four other people
And aliens![]()
Nou, proficiat hoor Haramajesteit
Ik ga niet meer lopen roepen dat ik onschuldig benquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je het wel overleeft ben je vast wolfDat heeft me nog nooit geholpen
With four other people
And aliens![]()
Ach, tenzij Dago geen mafia is, heeft ie nu een goede kans.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Als je nou eens met bewijzen kwam...quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga niet meer lopen roepen dat ik onschuldig benDat heeft me nog nooit geholpen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Er valt niets te bewijzen
Ten eerste is het spel nog niet écht begonnen, dus ik kan niet aanwijzen naar welke hints ik heb gezocht. Ten tweede is het ook al vaak genoeg gebeurd dat (een) Maffia meezocht naar aanwijzingen. Either way: pas als iemand dood is, staat schuld of onschuld vast
With four other people
And aliens![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:22 schreef Etcetera het volgende:
Er valt niets te bewijzen
Ten eerste is het spel nog niet écht begonnen, dus ik kan niet aanwijzen naar welke hints ik heb gezocht. Ten tweede is het ook al vaak genoeg gebeurd dat (een) Maffia meezocht naar aanwijzingen. Either way: pas als iemand dood is, staat schuld of onschuld vast
en dan eens goed de laatste paar stemmingen bekijken
Het gaat snel
Feli hara
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit zo hard te lachen hier, geweldig
![]()
![]()
Deze is voor jullie Hara en Lynda:
“Rather fail with honor than succeed by fraud.”
Een goede nacht nog.![]()
![]()
What the fuck?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef Lekiamh het volgende:
Een goede nacht nog.
![]()
Pardon?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef Lekiamh het volgende:
Een goede nacht nog.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:quote:
Snappen jullie het nou niet of houden jullie je van de domme
Hij bedoelt dat hij jullie er van verdenkt om een vies spelletje te spelen op dit momentIk hou me er buiten of het waar is of niet
With four other people
And aliens![]()
Nou, eens zien wie er dood zijn over een paar uur..
Ja sorry hoor, maar zijn beschuldiging komt toch wel ietsjes anders over dan alleen vies spelen. En daar ben ik niet van gediendquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoelt dat hij jullie er van verdenkt om een vies spelletje te spelen op dit momentIk hou me er buiten of het waar is of niet
Nah het doen alsof wij bijvoorbeeld zijn inbox hebben gekraakt is bijvoorbeeld fraude..quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Psychologisch spelletje spelen niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar zijn beschuldiging komt toch wel ietsjes anders over dan alleen vies spelen. En daar ben ik niet van gediend![]()
Hoe komt het bij jou over dan
Och, denk niet dat je het zo letterlijk moet nemen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Nah het doen alsof wij bijvoorbeeld zijn inbox hebben gekraakt is bijvoorbeeld fraude..
Psychologisch spelletje spelen niet
Gut ik ben brakKan de kill niet naar voren geschoven worden
With four other people
And aliens![]()
Ik heb de rechercheur nodig, kom je maar melden
ik snap em nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef Susi het volgende:
Syb heeft een goocheltruuk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Altijd hetzelfde liedjequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef Beach het volgende:
Meteen in het begin beginnen over smerige spelletjes.Ik ook nietquote:
With four other people
And aliens![]()
Als ie slim is, wacht ie eerst even af of we geen maffia-burgemeester hebben enzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb de rechercheur nodig, kom je maar melden
![]()
Het was een regenachtige dag, en na de uitslag waren een paar dorpelingen naar de dichtstbijzijnde kroeg gegaan om het te vieren.
Gezellig proostte een paar dorpelingen hun glazen met gouden vocht, en namen een flinke teug.
Lekiamh vond het een mooi moment om zijn wantrouwen te uiten in de huidige orde, en kaartte zijn bezorgdheid aan over de betrouwbaarheid van de nieuwe burgemeester.
Niemand had een idee waar de neuk die gast het over had, en nadat ze het hadden aangehoord kon lynda niets anders zeggen dan een simpele doch effectieve ''WHAT THE FUCK? ''
Iets verderop in de kroeg stond een figuur gekleed in Liturgische kledij op en liep naar lynda toe.
''Jouw dag is gekomen mijn kind'', en hij pakte zijn goedendag tevoorschijn, gereed om een genadeklap uit de delen. ''KAMIKAAAZAAAAAA'' schreeuwde Lynda (Kamikaze Japanner) oppeens; waarna er zorgvuldig een zakmes in de nek van De Priester (Majo) werd geplant. Zoals een echte japanse vrouw dat doet, ging ze vervolgens zitten om een rituele Jig-ai te plegen.
Lekiamh stond op en tapte nog snel een biertje, voordat de rechercheur zou komenfire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Ach joh, Hara kan toch geen maffia zijn
With four other people
And aliens![]()
Wtf?Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Ik had de vetste rol
Ik snap er geen hol van
With four other people
And aliens![]()
wtf
mijn pm zegt dat ik ... was en volgens de nachtpost ben ik nu opeens een fucking japanner?
En euh moeten de velddokters etc niet nog VOOR tien uur een pm sturen met wie ze beschermen?
Dus euh klopt er hier geen fuck van?
O zullen we die andere rollen die nog mee doen voor de nachtpost ook mee tellen?![]()
Valt me mee dat Lynda geen KAMEHAMEHA roept![]()
Maar dit zijn de nachtmoorden dus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom zo'n vroege nachtkill?? is toch pas om 22:00??Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
De priester is een speciale rol die niet onder een specifieke nacht of dagpost valtquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef lynda het volgende:
wtf
mijn pm zegt dat ik ... was en volgens de nachtpost ben ik nu opeens een fucking japanner?
En euh moeten de velddokters etc niet nog VOOR tien uur een pm sturen met wie ze beschermen?
ik wil wel uitleg geven maar ik ben momenteel nog alleen hier, dus ik ga even wat hints proberen te preparenfire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Wat een rundquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef lynda het volgende:
wtf
O zullen we die andere rollen die nog mee doen voor de nachtpost ook mee tellen?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik hoop dat ie de hints wel in t Nederlands doet
zo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
De priester is een speciale rol die niet onder een specifieke nacht of dagpost valt
ik wil wel uitleg geven maar ik ben momenteel nog alleen hier, dus ik ga even wat hints proberen te prepareren
![]()
Het ligt dus niet aan mij
With four other people
And aliens![]()
Dammit lynda? Omdat jij zo stom bent om nu al iemand te vermoorden/doen/watthefuck je ook gedaan hebt zonder enkele hints of zekerheid?quote:
Echt niemand snapt er meer wat van.. gelukkig heb ik net al 3 uur lang met hara zitten ouwehoeren en weten we al genoeg over de rollen![]()
![]()
Oh en SLlers, ik snap dat het druk is nu () maar ik heb nog geen antwoord op m'n PM en ik wil het wel graag weten
With four other people
And aliens![]()
ik heb hem nog niet ontvangen hoor, vergeet de . nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Oh en SLlers, ik snap dat het druk is nu () maar ik heb nog geen antwoord op m'n PM en ik wil het wel graag weten
Heb ik niet vergetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet ontvangen hoor, vergeet de . nietmaar ik stuur het nog wel een keer
With four other people
And aliens![]()
Als priester leg je iemand om die scheldt, dat was het toffe aan de rol. Alleen een beetje onfortuinlijk dat jij net een kamakazemongoool blijkt te zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Dammit lynda? Omdat jij zo stom bent om nu al iemand te vermoorden/doen/watthefuck je ook gedaan hebt zonder enkele hints of zekerheid?
Echt niemand snapt er meer wat van.. gelukkig heb ik net al 3 uur lang met hara zitten ouwehoeren en weten we al genoeg over de rollen
Eigen stomme schuldquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als priester leg je iemand om die scheldt, dat was het toffe aan de rol. Alleen een beetje onfortuinlijk dat jij net een kamakazemongoool blijkt te zijn
![]()
Dat is wel een gave rolJammer dat je er uit ligt
With four other people
And aliens![]()
Goedenavond lievertjes
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef BeamofLight het volgende:
En Hara heeft geen paspoort nodig, Hi Ha Ho
En Hara heeft geen paspoort nodig, Hi Ha Ho
![]()
![]()
.
Oké
![]()
Het was een regenachtige dag, en na de uitslag waren een paar dorpelingen naar de dichtstbijzijnde kroeg gegaan om het te vieren.
Gezellig proostte een paar dorpelingen hun glazen met gouden vocht, en namen een flinke teug.
Lekiamh vond het een mooi moment om zijn wantrouwen te uiten in de huidige orde, en kaartte zijn bezorgdheid aan over de betrouwbaarheid van de nieuwe burgemeester.
Niemand had een idee waar de neuk die gast het over had, en nadat ze het hadden aangehoord kon lynda niets anders zeggen dan een simpele doch effectieve ''WHAT THE FUCK? ''
Iets verderop in de kroeg stond een figuur gekleed in Liturgische kledij op en liep naar lynda toe.
''Jouw dag is gekomen mijn kind'', en hij pakte zijn goedendag tevoorschijn, gereed om een genadeklap uit de delen. ''KAMIKAAAZAAAAAA'' schreeuwde Lynda (Kamikaze Japanner) oppeens; waarna er zorgvuldig een zakmes in de nek van De Priester (Majo) werd geplant. Zoals een echte japanse vrouw dat doet, ging ze vervolgens zitten om een rituele Jig-ai te plegen.
Lekiamh stond op en tapte nog snel een biertje, voordat de rechercheur zou komen
Dagoduck zat lekker met zijn duplo treintjes te spelen voor de tv totdat er een URGENT NEWS MESSAGE langs kwam. een dubbele moord had plaatsgevonden in een cafe ofzo.
Een zekere majo was samen met lynda betrokken in een dubbele moord..
Een bijhorende Foto liet maakte zijn grootste angst realiteit. Ja.. majo was de enige die zich wel om het energieke ventje bekommerde, en het kwam dan ook hard aan.''MIJN GROTE LIEFDE! NEEE NIET ZIJ'' huilde hij. toen keek hij weer naar zijn treintje en het bijhorende spoor.
HIHI TOET TOET VROEM VROEM TOET TOETTOET TOET.
Na een tijd had zijn moeder er tabak van en sloeg het kind dood met een van haar naaldhakjes
Het was de eindhalte voor Dagoduck (maffia)
Ja sorry, ik kwam er net pas achter..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Dagoduck zat lekker met zijn duplo treintjes te spelen voor de tv totdat er een URGENT NEWS MESSAGE langs kwam. een dubbele moord had plaatsgevonden in een cafe ofzo.
Een zekere majo was samen met lynda betrokken in een dubbele moord..
Een bijhorende Foto liet maakte zijn grootste angst realiteit. Ja.. majo was de enige die zich wel om het energieke ventje bekommerde, en het kwam dan ook hard aan.''MIJN GROTE LIEFDE! NEEE NIET ZIJ'' huilde hij. toen keek hij weer naar zijn treintje en het bijhorende spoor.
HIHI TOET TOET VROEM VROEM TOET TOETTOET TOET.
Na een tijd had zijn moeder er tabak van en sloeg het kind dood methaar een naaldhakjes
Het was de eindhalte voor Dagoduck (maffia)
Ja sorry, ik kwam er net pas achter..
![]()
Offtopic
![]()
Harajuku.(7) Lynda, krioro, MaJo, Tripack, Susi, FastFox91, DagoduckOp vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Harajuku.(7) Lynda, krioro, MaJo, Tripack, Susi, FastFox91, Dagoduck!!
Wat een verdediging
Oh my god, er heeft een mafia op mij gestemd, nu moet ik wel mafia zijn. Eeks!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
your point, hara
With four other people
And aliens![]()
Oooh dat bedoeldje met je pmquote:
Nee
With four other people
And aliens![]()
Ik herken je houding een beetje uit vorige spelletjes. Daar reageerde je ook altijd direct zo als je beschuldigd werd van mob-zijn, wanneer je het ook daadwerkelijk was.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh my god, er heeft een mafia op mij gestemd, nu moet ik wel mafia zijn. Eeks!Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
en wat als hara nou eens ongesteld is!?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik herken je houding een beetje uit vorige spelletjes. Daar reageerde je ook altijd direct zo als je beschuldigd werd van mob-zijn, wanneer je het ook daadwerkelijk was.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Dan moet ze wat snacken. Werkt bestquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en wat als hara nou eens ongesteld is!?
With four other people
And aliens![]()
Dat vind jij elke keer terwijl ik nog maar 3 keer of zo mafia ben geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik herken je houding een beetje uit vorige spelletjes. Daar reageerde je ook altijd direct zo als je beschuldigd werd van mob-zijn, wanneer je het ook daadwerkelijk was.
ik denk dat we de op maar eens grondig moeten wijzigen
edit: nou ik deed het, maar toen ging suus plots offline en kwam er niks aan
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en wat als hara nou eens ongesteld is!?Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Dan wordt het weer hoog tijd hč?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind jij elke keer terwijl ik nog maar 3 keer of zo mafia ben geweest
De trutquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:37 schreef Syb-rund. het volgende:
ik denk dat we de op maar eens grondig moeten wijzigen
edit: nou ik deed het, maar toen ging suus plots offline en kwam er niks aan
Ik vind het allemaal primaquote:We komen er wel weer achter dat je het weer fout hebt.
Kan niet wachten
Als jullie nou eens even blijven kibbelen tot pagina 7 dan kan ik straks de nieuwe startenfire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
ik weet in elk geval dat hara er naast zet wat betreft mijn rol
With four other people
And aliens![]()
En je leeft nogquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Verrek
Het is een wonder
With four other people
And aliens![]()
Nouquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Is niet erg hoorquote:quote:
What did I do
With four other people
And aliens![]()
Me vale or me vale madrequote:
ik ga het niet vertalen trouwens
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Me vale or me vale madre
Anyway, trusten allemaal
æCuįnto tengo que pagar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Me vale or me vale madre
Dit zal Google nooit goed vertalenquote:
Tot zometeen
Nee, moet je maar eens checkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Dit zal Google nooit goed vertalen
Tot zometeen
Tot zo
æPor lo que usted paga?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Whehe lekkere vertaling. Het is ook echt letterlijk vertaaldquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, moet je maar eens checken
Tot zo
vik weet het niet meer precies, maar ik noem je uit voorzorg een bachatafire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Puedes entendermequote:
Maken de SL ook altijd schema's met wie er nog leeft en wat voor rol de doden hebben?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
OP.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:15 schreef Beach het volgende:
Maken de SL ook altijd schema's met wie er nog leeft en wat voor rol de doden hebben?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Muy bien mi amigoquote:Un poco es bueno
En wat is bachata?Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
de vertaling ga ik pas in de strijd gooien als ik de precieze vertaling van je me vale stukje heb natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:23 schreef ajf het volgende:
En wat is bachata?fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
No sentidoquote:
Oke ik hou al op. Maar soms kan ik beter schelden in het Spaans
Oh dat betekent zoveel als: het interesseert me geen klotequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de vertaling ga ik pas in de strijd gooien als ik de precieze vertaling van je me vale stukje heb natuurlijk
![]()
Het was al tijden donker toen de maffia bijeenkwam om de kills te bespreken. Veel maffialeden waren verrast door het optreden van de priester. Niemand had verwacht dat zo een aardig persoon zo uit zijn dak zou kunnen gaan bij het horen van een scheldwoord. Toen ze al enige tijd zaten te overleggen kwam het bericht binnen van de zelfmoord van hun maffiamaatje. Hier waren de andere maffialeden zo bedroefd over dat er na dat bericht nauwelijks meer sprake was van overleg. In plaats daarvan ging het gesprek over wat voor goede (slechte?) daden hun maatje wel niet op zijn geweten had gehad. Uiteindelijk besloten ze dan ook om uit respect voor hun overleden maatje af te zien van kills vanavond en de hele nacht te wijden aan rouwen om hun overleden kameraad."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"![]()
Nou hebben we al 3 nachtposts![]()
![]()
Als ik het goed begrijp: De Priester staat los van de overige gebeurtenissen.
Cupido heeft MaJo aan Dagoduck gekoppeld. MaJo dood, Dago dus ook dood.
Ja?It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Die sukkels hebben dus geen pm met slachtoffer gestuurd
spam hem ff vol dan maak ik de volgende kek overzichtelijk!fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
*aait*quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ja?fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
quote:
Nou ja dan snap ik het in elk geval
With four other people
And aliens![]()
eigenlijk zijn het er twee. de tweede is zeg maar een verbetering op de eerste omdat dago eigenlijk in de eerste dood had moeten zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ja?
De tweede is de echte nachtpost, de eerste is het verhaal van de priester
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"![]()
En ik snapte het zo goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:35 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
eigenlijk zijn het er twee. de tweede is zeg maar een verbetering op de eerste omdat dago eigenlijk in de eerste dood had moeten zijn.
De tweede is de echte nachtpost, de eerste is het verhaal van de priester
Ik hou het wel bij mijn versie, goed?
With four other people
And aliens![]()
is ook goed hoor. komt op hetzelfde neerquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik snapte het zo goed
Ik hou het wel bij mijn versie, goed?
Ach, je mag best een opmerking maken, geen probleem, maar om steeds in een andere taal bezig te gaan is niet leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:28 schreef ajf het volgende:
[..]
No sentido
Oke ik hou al op. Maar soms kan ik beter schelden in het Spaans
moet er eens een keer gepost worden, gebeurt het niet
@ Syb
Je bedoelt die barachaHoezo kan jij schelden in het Spaans?
Bachata is een of andere dans, lees ik net op wiki. Maar je bedoelde baracha, toch?Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Daaromquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:39 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
is ook goed hoor. komt op hetzelfde neer
With four other people
And aliens![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, je mag best een opmerking maken, geen probleem, maar om steeds in een andere taal bezig te gaan die bijna niemand snapt is niet leuk
Mooi topic: HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooi topic: HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?
Ja we willen verdorie wel kunnen meegenieten ja
With four other people
And aliens![]()
Steeds een andere taal? Ik spreek alleen Spaansquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, je mag best een opmerking maken, geen probleem, maar om steeds in een andere taal bezig te gaan is niet leuk
ah ja, bijna hetzelfdequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:40 schreef ajf het volgende:
@ Syb
Je bedoelt die barachaHoezo kan jij schelden in het Spaans?
Bachata is een of andere dans, lees ik net op wiki. Maar je bedoelde baracha, toch?![]()
opoe en omoe wonen in de dominicaanse rep.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Ik kom niet verder dan sombrero en si senor(ita)
With four other people
And aliens![]()
Ik zal voortaan als ik last heb van een tijdelijke tourette-aanval in het Spaans de vertaling eronder zetten, okéquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja we willen verdorie wel kunnen meegenieten ja
Deal!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik zal voortaan als ik last heb van een tijdelijke tourette-aanval in het Spaans de vertaling eronder zetten, okéIt's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
vind ik een prima plan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik zal voortaan als ik last heb van een tijdelijke tourette-aanval in het Spaans de vertaling eronder zetten, oké![]()
Tussen dronken en een Dominicaanse dans zit nog wel een groot verschilquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah ja, bijna hetzelfde![]()
opoe en omoe wonen in de dominicaanse rep.
Maar cool. Ik heb een Spaanse mama
Hij's fijn hequote:![]()
With four other people
And aliens
Forum Opties Forumhop: Hop naar: