De jongste schijnt de oudste tegen de tafel hebben geduwd en de oudste schijnt hem toen een mepquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd wat ze gedaan hebben..
Hoe oud zijn ze?
quote:
quote:
Wat een welkomquote:
Klassiek verhaalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De jongste schijnt de oudste tegen de tafel hebben geduwd en de oudste schijnt hem toen een mep
te hebben gegeven. De jongste zegt natuurlijk dat de oudste eerst hem een mep heeft gegeven.
blablabla.
Oud genoeg om alleen te zijn.
Laptop is XP en PC is Vistaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
tja maar laptop he.. vista erop zeker
Ik heb nooit een broertje gehad ofzo. Maar lijkt me een standaard broertjes ruziequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De jongste schijnt de oudste tegen de tafel hebben geduwd en de oudste schijnt hem toen een mep
te hebben gegeven. De jongste zegt natuurlijk dat de oudste eerst hem een mep heeft gegeven.
blablabla.
Oud genoeg om alleen te zijn.
Kheb de sleutel van de deur, dus als jij me naar de gang stuurt loop ik rustig naar buiten en ga ik voetballuhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, dus niet zeiken, want ik zet je zo op de gang.
Ik zie dat je testosteron-spiegel weer op het vertrouwde peil is?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef JoeyT het volgende:
Kheb de sleutel van de deur, dus als jij me naar de gang stuurt loop ik rustig naar buiten en ga ik voetballuh.
Hai Ripquote:
quote:
Ben je boos, pluk een roos...quote:
Mooi, ben je buiten doe ik het nachtslot erop.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kheb de sleutel van de deur, dus als jij me naar de gang stuurt loop ik rustig naar buiten en ga ik voetballuh.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie dat je testosteron-spiegel weer op het vertrouwde peil is?
Tot op zekere hoogte geloof ik er wel in, maar dat laatste stukje... Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond dit artikel:Single gevaarlijke sport
Dit stukje vond ik interessant:
"Mensen met een partner zijn dikwijls sociaal sterker, omdat zij worden gecorrigeerd door hun partner. Partners voeden elkaar op. Een man die altijd over zijn baas loopt te zeiken, krijgt raad van zijn vrouw ook eens naar zichzelf te kijken. Mensen met een partner groeien, juist doordat zij worden gecorrigeerd, in hun functioneren. En dat maakt hen gelukkiger'', zegt Veenhoven.
Wat vinden jullie?
Ik durf er niet op te vertrouwen dat die corrigerende eigenschap van een relatie voor álle relaties geldt. Volgens mij zijn er ook een hoop die hun partner blindelings geljkgeven, of zo langs elkaar op leven dat die discussies helemaal niet plaatsvinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
"Mensen met een partner zijn dikwijls sociaal sterker, omdat zij worden gecorrigeerd door hun partner. Partners voeden elkaar op. Een man die altijd over zijn baas loopt te zeiken, krijgt raad van zijn vrouw ook eens naar zichzelf te kijken. Mensen met een partner groeien, juist doordat zij worden gecorrigeerd, in hun functioneren. En dat maakt hen gelukkiger'', zegt Veenhoven.
Wat vinden jullie?
Damn, ik had goede hoop.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:31 schreef JoeyT het volgende:
Omdat ikdoe?
Nee ik voel me helemaal niet goed.
Als ik zo naar mn eigen relatie kijk, klopt dit wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden jullie?
wat een slap gelul zeg. alsof vrienden je niet kunnen corrigeren of raad gevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |