Ik ken het fenomeen. Dat is verschrikkelijk naar wakker worden. Vroeg naar bed dus gariquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik wel. Om 6 uur wakker, dan niet meer kunnen slapen, maar na 7 uur ofzo toch weer weggezakt waarna om 7u30 de wekker gaat - dán word je brak wakker!
Ik heb er iig de hele ochtend al watten van in mijn hoofd.
Vanavond naar de film en misschien zondagavond met vrienden afgesproken. Verder mijn krolse kat onder controle houdenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuke dingen in de planning?
@DH: We gaan duimen voor je
Oeh, dat is écht waardeloos.. Dan kun je er beter uitgaan..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik wel. Om 6 uur wakker, dan niet meer kunnen slapen, maar na 7 uur ofzo toch weer weggezakt waarna om 7u30 de wekker gaat - dán word je brak wakker!
Altijd alleen die mannen he.quote:
Vreselijk.quote:
Die watten zijn nu niet zo erg, ben redelijk relaxt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eindelijk naar de film hehe. Die Brad Pitt film ging je toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanavond naar de film en misschien zondagavond met vrienden afgesproken. Verder mijn krolse kat onder controle houdenVerder ben ik niet zo'n planner
![]()
Ik ga zeker duimen voor D_H!
Sorry Bengel!!quote:
Ja kan me voorstellen dat je dan flink uitvalt, toch bij mama zoeken he als er stront aan de knikker is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Altijd alleen die mannen he.![]()
[..]
Vreselijk.Vertrok vroeg in de ochtend eindelijk naar dromenland, ging even later de telefoon.
Zoonslief hadden ruzie.Bel je vader voortaan, je bent bij hem. Maar goed, daar flink tegen
uitgevaren. En ex even ingelicht.met een onduidelijke sms zag ik later, toen ik het even teruglas.
Had het ook eerst naar mijn zoon gestuurd ipv ex.
Dat gaat 'm helaas niet worden, ik moet tot half 9 dansen en dan begint geloof ik net de laatste CC.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eindelijk naar de film hehe. Die Brad Pitt film ging je toch?
En dat we op het moment tegen een oplevering aanzitten, met nog een hoop losse eindjes op te lossen die een concentratie vergen die nu moeilijk op te brengen is, draagt ook nauwelijks bij aan het werkgenot op deze vrijdag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oeh, dat is écht waardeloos.. Dan kun je er beter uitgaan..
Ik heb gisteren ook mijn aangifte ingevuld!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dat we op het moment tegen een oplevering aanzitten, met nog een hoop losse eindjes op te lossen die een concentratie vergen die nu moeilijk op te brengen is, draagt ook nauwelijks bij aan het werkgenot op deze vrijdag.
Maar ik heb gisteren wel mogen constateren dat er weer een goed deel belastinggeld terugkomt bij de rechtmatige eigenaar (i.e. little old me) dus dat maakt een hoop goed.
Wat is je tweede keuze?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat 'm helaas niet worden, ik moet tot half 9 dansen en dan begint geloof ik net de laatste CC.
Ik geloof dat het Marley & Me gaat worden.quote:
thanx. jij ook belzquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanavond naar de film en misschien zondagavond met vrienden afgesproken. Verder mijn krolse kat onder controle houdenVerder ben ik niet zo'n planner
![]()
Ik ga zeker duimen voor D_H!
Er is zeker stront aan de knikker, want vanmiddag komt de oudste en morgen de jongste.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat je dan flink uitvalt, toch bij mama zoeken he als er stront aan de knikker is.
Die lijkt me leuk, laat dan even weten hoe die echt is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het Marley & Me gaat worden.
Jennifer Aniston
Ik ben toch wel benieuwd wat ze gedaan hebben..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is zeker stront aan de knikker, want vanmiddag komt de oudste en morgen de jongste.![]()
Ze zullen spijt krijgen van wat ze gedaan hebben ( de ruzie en mij inlichten).
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die lijkt me leuk, laat dan even weten hoe die echt is.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is zeker stront aan de knikker, want vanmiddag komt de oudste en morgen de jongste.![]()
Ze zullen spijt krijgen van wat ze gedaan hebben ( de ruzie en mij inlichten).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |